Hledám ochotné vlastníky 130i nebo i 120i předfacelift, kteří by byli ochotní se mnou projet a prodiskutovat všechno okolo svého auta. Spotřeba, servisní náklady, zážitky za volantem atd. Jsem ochotný přijet prakticky kamkoliv po ČR.
Jde mi o to, že mám v hledáčku 120i a zajímalo by mě, jestli by se pro mě vyplatilo o nějaký měsíc počkat a koupit šestiválec + se smířit s vyššími náklady.
killa:
Moc děkuji za nabídku. Nicméně Rikin už mě v té jeho 130 svezl. Zážitek perfektní...
Tom_120i:
Jezdím do práce 15 km tam a 15 zpět po okreskách
Kamil9:
Díky za odkaz. Ale tento Topic vznikl proto, jestli má smysl čekat nějaký měsíc navíc, aby bylo na 130i nebo koupit 120i dříve. Takže teď to ještě není aktuální.
Jinak s úplným hodnocením počkám až vyzkouším 120i.
Nevim proč by se takovým názorem neměl zabývat? Jen nerozumim proč by si někdo na krátké (např 5km) pojezdy ve měste do práce a nakoupit měl kupovat BMW 1. Diesel na to není vůbec koncipovaný a 130i vzhledem ke konstrukci vstřiku u šestiválce taktéž ne. Takže jediný vhodný adept je 116i a 118i.
xyron píše:vůbec se takovýma řečma nevzrušuj... budeš spokojenej..
Nezajímal bych se komentem "budes spokojený", to je jasnyý že bude! 120 i 130i jsou prvotridni auta, která v segmentu jsou vlastnostmi tezko dostizitela. Otazka je, jestli jsou do města nutná....
ale jinak jistě souhlasím se Xyronovým tvrzením - že budeš spokojený ! Ale proč tedy rovnou nevolit M1 , spokojenost řidiče zaručena... spokojenost auta s našema silnicema už méně.
xhans: zbytečně to hrotíš ad absurdum... ještě nad tvým příspěvkem píše denně 15km tam a 15km zpátky po okreskách... nikde není nic o 5km po městě... jestli pojede ve 116,118 nebo 120i je uplně jedno, vymyká se snad asi jen ta 130i a dehty, ale o tom nepadlo ani slovo... BMW je srdcovka... ve Fábii etc. jezdí každej blbec, tak ho zbytečně neodrazuj... já jezdím po Praze v Z4 a žádný problémy nepozoruju...
xhans píše:jestli plájuješ hodně jízdy ve městě BMW se vyhni
Z jakyho duvodu?
vůbec se takovýma řečma nevzrušuj... budeš spokojenej..
Ja uz jsem spokojenej..
Prave, ze to denni popojizdeni je po meste a zadny duvod, proc bych mel spatne auto nevidim. Samozrejme 130i pri mestskem kodrcani zrovna nevrni blahem, ale ani mi neprijde, ze by mu nejak vadilo a ani spotreba nijak neroste..
To je dobře, že ste spokojený ! 130 ale na krátké ježdění prostě není. O tom autě začínající na "F.." sem se já rozhodně nezmínil... to by mi huba upadla.
A jestli si čerstvý majitel 130i tak hlavně za mokra hooodně ubrat nohu z plynu, rádo bokem hlavně z kopce...
xhans píše:To je dobře, že ste spokojený ! 130 ale na krátké ježdění prostě není. O tom autě začínající na "F.." sem se já rozhodně nezmínil... to by mi huba upadla.
A jestli si čerstvý majitel 130i tak hlavně za mokra hooodně ubrat nohu z plynu, rádo bokem hlavně z kopce...
Nesmysl, 130i naopak rozhodně není na dlouhé ježdění (myšleno dálnice). Ve městě se jí celkem líbí - alespoň v tom mém, které není moc rozbité (naštěstí). Perfektní rejd - malej poloměr otáčení, lehká. Průměrná spotřeba 11,3L ve městě taky ujde na středně zběsilou jízdu s občasným bacha na papíry...
Pochopitelně pěkná státovka je ideál, ale město s přehledem se 130i
killa píše:Nesmysl, 130i naopak rozhodně není na dlouhé ježdění (myšleno dálnice). Ve městě se jí celkem líbí - alespoň v tom mém, které není moc rozbité (naštěstí). Perfektní rejd - malej poloměr otáčení, lehká. Průměrná spotřeba 11,3L ve městě taky ujde na středně zběsilou jízdu s občasným bacha na papíry... Pochopitelně pěkná státovka je ideál, ale město s přehledem se 130i
To že se tobě líbí ve městě ve 130i je mi jasné, neznamená to, že se to 130i líbí taktéž... jestli nemáš rozbité město, gratuluji. 1.5t lehké auto zcela jistě není