
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Obecně - Co na ní říkate? 1er 2011
Na Facebooku běží akce, že si můžete auto vyzkoušet, přijedou až k vám před dům a povozíte se. Samozřejmě jsem neváhal a před chvíli jsem si auto projel.
No...
Měl jsem před jedničkou Audi a kdo tady nade mnou poznamenal, že je to cesta k audi, tak má skoro pravdu.
Jel jsem ve 118d - sport line. (Sám mám doma 120d před-facelift)
Bez vnitřního M-paketu do tý nový jedničky ani nesedejte. Volant je tenounkej, lehounkej, přeposilovanej jak v audi. Řadící páka je kus plastu jak pro panenky, řazení jde tak moc lehce, že skoro nevíte, že něco řadíte. Pocit je šílenej, jestli někdo tvrdil, že jednička je pro ženský, tak teď už to platí na 100%!
Místo u řidiče mi přišlo mnohem stísněnější, než v mý starý jedničce. Prý to papírově tak není, ale pocitově to tak bylo. Pravděpodobně je to tím, že se na vás hrne hromada techniky ze všech stran. Je to jak malý UFO. Všude něco digitálního
Středový panel se mi docela líbil, ale přišlo mi, že teď už je to jak v audi a5-a6...
Co se změnilo hodně je prostor vzadu pro pasažéry, je tam víc místa, je to komfortnější, má to vlastní výdechy klimatizace atd.
Pocity z jízdy... no... jezdí to pěkně, to zas ne, že ne. Všechno za vás dělá elektronika. S automatem to může být fakt hodně dobré městské auto. Spotřeba nízká, komfort vysoký, řízení jak u Audi (to jediný mi fakt vadilo) a design pěkný
Co jsem se bavil s klukem, co s tím přijel, tak prý M-paket už mají v katalogu, co jsem viděl, tak tam jde i M-paket podvozek, tak myslím, že to auto půjde upravit, aby si ho člověk ještě pořádně užil
V globálu nemůžu říct, že by to bylo špatný auto, jen je prostě jiný a jinak zaměřený. Na každodenní jízdu do práce pořád ideální.
Jestli jste z Prahy, tak si ho můžete zdarma zkusit. Mají dvě varianty - Urban line a Sport line. Prý vnitřně rozdíl žádný, jediný rozdíl je design.
No...
Měl jsem před jedničkou Audi a kdo tady nade mnou poznamenal, že je to cesta k audi, tak má skoro pravdu.
Jel jsem ve 118d - sport line. (Sám mám doma 120d před-facelift)
Bez vnitřního M-paketu do tý nový jedničky ani nesedejte. Volant je tenounkej, lehounkej, přeposilovanej jak v audi. Řadící páka je kus plastu jak pro panenky, řazení jde tak moc lehce, že skoro nevíte, že něco řadíte. Pocit je šílenej, jestli někdo tvrdil, že jednička je pro ženský, tak teď už to platí na 100%!
Místo u řidiče mi přišlo mnohem stísněnější, než v mý starý jedničce. Prý to papírově tak není, ale pocitově to tak bylo. Pravděpodobně je to tím, že se na vás hrne hromada techniky ze všech stran. Je to jak malý UFO. Všude něco digitálního

Středový panel se mi docela líbil, ale přišlo mi, že teď už je to jak v audi a5-a6...
Co se změnilo hodně je prostor vzadu pro pasažéry, je tam víc místa, je to komfortnější, má to vlastní výdechy klimatizace atd.
Pocity z jízdy... no... jezdí to pěkně, to zas ne, že ne. Všechno za vás dělá elektronika. S automatem to může být fakt hodně dobré městské auto. Spotřeba nízká, komfort vysoký, řízení jak u Audi (to jediný mi fakt vadilo) a design pěkný

Co jsem se bavil s klukem, co s tím přijel, tak prý M-paket už mají v katalogu, co jsem viděl, tak tam jde i M-paket podvozek, tak myslím, že to auto půjde upravit, aby si ho člověk ještě pořádně užil

V globálu nemůžu říct, že by to bylo špatný auto, jen je prostě jiný a jinak zaměřený. Na každodenní jízdu do práce pořád ideální.
Jestli jste z Prahy, tak si ho můžete zdarma zkusit. Mají dvě varianty - Urban line a Sport line. Prý vnitřně rozdíl žádný, jediný rozdíl je design.
Ještě jedna věc, která mi došla až teď: při tý zkušební jízdě měla ta 118d dlouhodobý průměr podle počítače 6,3l/100km. To je hodnota, která mi přijde docela vysoká na to, že je to auto očividně zaměřený na co největší úsporu. Moje stará 120d má dlouhodobej průměr stejnej a to jsem "na všech semaforech první".
PolarBear píše:podle mě je to o zvyku. BMW má nadčasový design. Takže za rok po něm budou všichni slintatMě se nelíbila červená jednička, ale jinak si myslím, že zase tak škaredé není. Nové řady BMW jsou silně konzervativní,takže mají všechny stejné rysy.
Jojo, měl jsi dle mého názoru naprostou pravdu! Dnes se po ní každý otočí

Mam F20 116d 8°automat od dubna (cca 30tkm) a soucasne mam e81 116i a videl bych to nasledovne:
- F20 vypada dobre kdyz se spravne nakonfiguruje (barvy/kola)
- F20 je vetsi, tezsi, o neco lip postavena, celkove dospelejsi auto
- F20 ma vyrazne lepsi interier, ale v zakladu je to bida
- F20 je tissi a pohodlnejsi
- E81 ma citlivejsi rizeni
Celkove jsem s autem velmi spokojeny a nemenil bych. Tipy pro konfiguraci: M-Paket nebo zakladni verze v tmave barve + min 17 kola. Xenony + ext svetelny paket, min sportovni volant, nejlepe sportovni sedadla. Black panel pristrojovy stit, odkladaci paket + pruchozi nakladovy system.
- F20 vypada dobre kdyz se spravne nakonfiguruje (barvy/kola)
- F20 je vetsi, tezsi, o neco lip postavena, celkove dospelejsi auto
- F20 ma vyrazne lepsi interier, ale v zakladu je to bida
- F20 je tissi a pohodlnejsi
- E81 ma citlivejsi rizeni
Celkove jsem s autem velmi spokojeny a nemenil bych. Tipy pro konfiguraci: M-Paket nebo zakladni verze v tmave barve + min 17 kola. Xenony + ext svetelny paket, min sportovni volant, nejlepe sportovni sedadla. Black panel pristrojovy stit, odkladaci paket + pruchozi nakladovy system.
Abych pravdu rekl, kdyz jsem poprve videl na fotkach novou jednicku, tak jsem si rekl "hm to nic moc nezmenili, mozna je jeste osklivejsi"..
Ale po tom, co jsem ji videl parkrat nekde zaparkovanou a mel jsem moznost si ji trosku prohlidnout, jsem zmenil nazor. Ta predni maska ma takovy zvlastni charisma a musim rict, ze se mi moc libi.. Jako kazdy BMW ma to auto dusi
Ale po tom, co jsem ji videl parkrat nekde zaparkovanou a mel jsem moznost si ji trosku prohlidnout, jsem zmenil nazor. Ta predni maska ma takovy zvlastni charisma a musim rict, ze se mi moc libi.. Jako kazdy BMW ma to auto dusi
