
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě BMW 1 - co a jak
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon 31.12.2012 01:00
Zdravím, chci si koupit svoje první auto (svoje první auto - jinak už mám pár desítek tisíc km naježděno) a do oka mi padlo BMW 1. V testech vychází jako spolehlivé auto. Ročně najedu maximálně 25 tkm. Rozpočet mám omezený na 150 tisíc korun. Nechá se za tuto cenu koupit nějaký zachovalý kocour, nebo jsou to ty nejvyběhanější zbytky v bazarech? A jak jste spokojeni s 116i? Je to v bazarech asi nejzastoupenější verze. Pokud ho koupím s nájezdem 120 tkm, jaký obnos si mám připravit na opravy a pravidelný servis? Díky 

Uvazuji nad tim podobne jako ty - stejne cenove pozadavky, priblizne stejne litani s autem..
Jen uvazuju, zda misto toho nekoupit starsi trojku.. Vaham.. slabost mam pro obe BMW
Kamos ma 1cku z 09, najeto cca 80tis., 116i.. Parkrat jsem s ni uz jel a je to pekne svezeni (momentalne jezdim v Opel Corsa r.v.02, takze celkem skok
) )
Dal jsem ridil 3ku kombajna r.v. 98 a taky fajn, ale uz bych chtel novejsi, alespon r.v. 03..
Jen uvazuju, zda misto toho nekoupit starsi trojku.. Vaham.. slabost mam pro obe BMW

Kamos ma 1cku z 09, najeto cca 80tis., 116i.. Parkrat jsem s ni uz jel a je to pekne svezeni (momentalne jezdim v Opel Corsa r.v.02, takze celkem skok

Dal jsem ridil 3ku kombajna r.v. 98 a taky fajn, ale uz bych chtel novejsi, alespon r.v. 03..
Pozor taky na všechny od RV 2007 až 2009 s dieslem n47, všechny řady co mají tento motor mají problém s rozvodovym řetězem, BMW o tom moc nemluví ,třeba VW z toho mel aféru ale u BMW je ticho, asi proto ze se musí vyměnit kliková hřídel a plno dalších věcí a tuto chybu mají všechny modelové řady , 1, 3, 5 s n47
Začíná to tak ze řetěz jakoby smajda o nějaký plast od 1500 ot. Nahoru
Bmw k tomu ma ofiko puma servisní dokument, stačí hledat pres google
Sranda je ze to komplet vyřešili az 2011, ale u 2010 a 2011 se nemusi měnit ta hřídel
Začíná to tak ze řetěz jakoby smajda o nějaký plast od 1500 ot. Nahoru
Bmw k tomu ma ofiko puma servisní dokument, stačí hledat pres google
Sranda je ze to komplet vyřešili az 2011, ale u 2010 a 2011 se nemusi měnit ta hřídel
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
neresim píše:Pozor taky na všechny od RV 2007 až 2009 s dieslem n47, všechny řady co mají tento motor mají problém s rozvodovym řetězem, BMW o tom moc nemluví ,třeba VW z toho mel aféru ale u BMW je ticho, asi proto ze se musí vyměnit kliková hřídel a plno dalších věcí a tuto chybu mají všechny modelové řady , 1, 3, 5 s n47
Začíná to tak ze řetěz jakoby smajda o nějaký plast od 1500 ot. Nahoru
Bmw k tomu ma ofiko puma servisní dokument, stačí hledat pres google
Sranda je ze to komplet vyřešili az 2011, ale u 2010 a 2011 se nemusi měnit ta hřídel
Mne to ted pripada ze co motor, to pruser... Prima casovany darek pro majitele ojetiny...
u 1er je před faceliftem průser benzín, po faceliftu diesel
kolega měl jako pracovni 120D M46 motor , před faceliftem, a měnil něco až po 180k km, do té doby jezdil ok
na druhou stranu - u N47 se dají ty rozvody vyměnit preventivně, když o tom víš, a pak neměnit olej po 30 tis. km, ale každých 10 tkm, aby to nedostavalo zabrat
moje 120D je po výměně rozvodů v zaruce, ale i tak to BMW ojebalo (ne servis, ale BMW schvaluje co se ma měnit, a lokalní BMW jsou pěkní ....)
průser u rozvodů je, že měli byt bezúdržbové, takže jsou zezadu motoru, čili motor ven při výměně
teda moje 120D je auto ženy, ale občas si ho vezmu na projetí, vždy ji nakecám, že jedu vypálit DPF filtr
kolega měl jako pracovni 120D M46 motor , před faceliftem, a měnil něco až po 180k km, do té doby jezdil ok
na druhou stranu - u N47 se dají ty rozvody vyměnit preventivně, když o tom víš, a pak neměnit olej po 30 tis. km, ale každých 10 tkm, aby to nedostavalo zabrat
moje 120D je po výměně rozvodů v zaruce, ale i tak to BMW ojebalo (ne servis, ale BMW schvaluje co se ma měnit, a lokalní BMW jsou pěkní ....)
průser u rozvodů je, že měli byt bezúdržbové, takže jsou zezadu motoru, čili motor ven při výměně
teda moje 120D je auto ženy, ale občas si ho vezmu na projetí, vždy ji nakecám, že jedu vypálit DPF filtr
