Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

palubní deska - vrčení při tahu

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Odpovědět
Zpráva
Autor
e87_red
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pon 11.02.2013 01:00

#1 Příspěvek od e87_red »

Zdravím všechny a prosím o případné nápady k mému problému. Odvezl jsem si svou 120d ze servisu a k mému zděšení se objevil nesnesitelný zvuk z přístrojové desky.

V servisu byla provedena celková inspekce vozu - kontrola mikrofiltru, snad i kontrola pojistek, ad. Najednou se však objevila zcela nová věc a tou je vrčení, které se ozývá z výdechů klimy pod čelním oknem pouze, když je motor v tahu. Kontroloval jsem, zda to není mikrofiltrem, či krytem od pojistek, ale na nic jsem nepřišel...

Nesetkal se s tím někdo? Nebo nápady? Budu vděčný za vše, jsem puntičkář... a tyto věci mě zbavují nejen vlasů na hlavě. Díky.
krabicka3
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 23.08.2012 00:00

#2 Příspěvek od krabicka3 »

tomu naprosto rozumim, z toho bych taky zesilel. Mozna se zeptam trochu blbe, ale proc jsi to v servisu nereklamoval? To by bylo prvni co bych udelal - hodil bych jim to na hlavu
e87_red
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pon 11.02.2013 01:00

#3 Příspěvek od e87_red »

Tak to jsem rád, že nejsem sám... :D , kterýho tohle dokáže vytáčet.

Hned jsem tam volal a ptal se, co tam všechno kde dělal, že to vrčí. Odpověď byla, že to tam vrčelo už když jsem přijel, ale pokud to nepřestane, ať samozřejmě přijedu. Ale znáš to, co si sám neuděláš.. Proto bych raději, než tam dorazím, zkusil udělat sám...
Uživatelský avatar
janbrasna
Registrovaný
Příspěvky: 544
Registrován: sob 25.02.2012 01:00
Bydliště: PRG-NYC-SFO

#4 Příspěvek od janbrasna »

Zkontroluj si, jestli jsou dotažený šroubky co drží plastovej kryt motoru.
Obrázek

Pokud to neni tohle, tak zůstalo něco nedotaženýho na plastech mezi motorem a kabinou pod oknem, co je firewall pod uložením mikrofiltrů.
Obrázek
e87_red
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pon 11.02.2013 01:00

#5 Příspěvek od e87_red »

po dlouhé době v servisu.. Příčinou byl špatně zasunutý kryt motoru, zobáček nebyl zastrčen. Kryt byl pevně přišroubovaný - nebylo možné z pouhého pohledu najít problém. Musel se odmonotovat mikrofiltr, a další plastové kryty...
Ale hotovo a žádné nežádoucí vrčení.

Tímto chci poděkovat za skvělou diagnózu!
Uživatelský avatar
janbrasna
Registrovaný
Příspěvky: 544
Registrován: sob 25.02.2012 01:00
Bydliště: PRG-NYC-SFO

#6 Příspěvek od janbrasna »

Tak to je supr. Za málo :) Až budeš vyhánět další vibrace a klepání z 1er, tak se zas zeptej, prolez jsem to horem dolem :))
JirkaC
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: úte 15.01.2013 01:00

#7 Příspěvek od JirkaC »

janbrasna píše:Tak to je supr. Za málo :) Až budeš vyhánět další vibrace a klepání z 1er, tak se zas zeptej, prolez jsem to horem dolem :))


Ahoj..taky bych rad vyuzil tve rady. Zacalo neco neskutecne vrzat ze stredovych ventilatoru. A asi me to privede do blazince. Zni to spis jako plast o plast :( Diky!
Uživatelský avatar
janbrasna
Registrovaný
Příspěvky: 544
Registrován: sob 25.02.2012 01:00
Bydliště: PRG-NYC-SFO

#8 Příspěvek od janbrasna »

Plast o plast bude A-sloupek.

Vezmi nějakou starou kreditku (nebo kartu z makra, clubcard atp.) a nacpi ji do mezery na pravém konci palubky, mezi palubkou a sloupkem, pod čelním sklem. Chvíli s ní jezdi, a pokud to přestane, tak to je tímhle.

Řeším to většinou tak, že do té mezery pak našlapu hladkou stranu suchého zipu, co se tam vejde. Nebo ustřihané plastové stahováky na kabely.
Odpovědět