Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 118d

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Odpovědět
Zpráva
Autor
Nick23
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 12.04.2013 00:00

#1 Příspěvek od Nick23 »

Čauvec lidi,
chtěl bych se zeptat, chci si pořídit BMW 118d 90kw
upřimně přemýšlím zda Octávku II v TDI a nebo viz BMW

zajimá mě jaké závady auto má, poruchy,na co si dát pozor a vubec zda je to dobrá volba koupit tento vůz např. najetých 150. tisic km atd


co od auta očekávám

rozumnou spotřebu 5 - 8 litru
životnost vozu abych nejezdil co měsic do servisu že se něco sere ale je mi jasné že se opravovat bude
nepotřebuji žádnou raketu.
sem tam 4 lidi v autě a aby vydrželi cestu např. Praha - Zlín :-D viz náš tankodrom D1

díky moc za info

ps : pročítal jsem tohle forum a moc závad jsem tu nenašela na tomto vozu , všoubecně ani pořádně moc ifno , asi špatně hledám :-)
FrankDrebin
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: pon 29.11.2010 01:00

#2 Příspěvek od FrankDrebin »

Ja teda e87 mam a ve 4 lidech bych s tim 300 km nejel :D

Spotrebu to umi dobrou, i kdyz mne to ted posledni dobou ve meste zere jako prokopnuty :D

Moc nechapu rozhodovani mezi Octou a 1 er, ty auta jsou rozdilna vnitrnimi i vnejsimi rozmery, nahonem i zamerenim 8O
Mathy
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 03.03.2013 01:00
Bydliště: Düsseldorf/Wesel

#3 Příspěvek od Mathy »

Moc nechapu rozhodovani mezi Octou a 1 er, ty auta jsou rozdilna vnitrnimi i vnejsimi rozmery, nahonem i zamerenim


přesně. Jednička v naftě je na rychlý cestování pro dva, podle typu motoru pak i na nějakou tu zábavu. Špatný silnice moc ráda nemá (obzvlášť s M podvozkem, o runflatech nemluvě - na těch ale u nás v Čechách snad nikdo nejezdí..), ale na dobrým povrchu dokáže lecčemu ujet. Navíc je uvnitř příkladně tichá, v kombinaci se sportovníma sedačkama a hi-fi audiem Professional je pak tisíc kilometrů spíš pohodlným sezením s poslechem hudby při stoosmdesátce na tempomatu (v Německu:)), přičemž spotřeba je i při téhle rychlosti poměrně slušná.
Octa II je na cestování pro 4 v pohodě, místa má mnohem víc, díly jsou levnější, ale zas nějaký zábavný ježdění to není, odhlučnění motoru a podvozku taky nedosahuje zdaleka kvalit bmw a spotřeba při 180km/h je u motoru 2.0 TDi 103kW Common rail taky o kapku výš.

Jinak řečeno, jednička je stylovka se srdcem, octa II je normální univerzální auto.
Nick23
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 12.04.2013 00:00

#4 Příspěvek od Nick23 »

Moc nechápu rozhodování mezi octou II a 1 er
no řeším právě kvuli cestování i na delší trasu spíše ve 2 lidech , 4 lidi minimum a když už tak max 100km.

to že díly jsou levnější na octu to chápu ,
spíš mi jde hlavně o poruchovost 1er , tady na webu jsem se dočetl právě jen něco se startováním a vrzáním zadních náprav, a připadně možná turbo ?

auto potřebuji ke každodení jizdě, pohodlně sním předjed, nepotřebuji divočit , a i trošku reprezentativní vuz kvuli práci. ( proto mě 1 er zaujala svojim desginem což je orpavdu povedený )

proto jsem se i ptal když koupím káru s nalítaných 150 tisic tak vím že u OCTY II to neni žádná hrůza ale nevim jak jsou na tom BMW, zda zrovna to je přelomový bod vozu kdy začíná něco odcházet, atd.

možná to jsou fakt blbé dotazy pro někoho ale raději se zeptám těch co vůz mají a ví otom víc než někdo v bazaru atd.
a na co si opravdu dát pozor při výběru bmw

díky moc za odpovědi
Mathy
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 03.03.2013 01:00
Bydliště: Düsseldorf/Wesel

#5 Příspěvek od Mathy »

ve dvou lidech je to v pohodě.

co se poruchovosti týče, ve 150tkm může turbo odejít na čemkoli, pokud bude auto z Německa, bude podvozek pravděpodobně v mnohem lepším stavu než u auta se 150tkm na českých silnicích (stočený kilometry ani nezmiňuju). Kamarád si nedávno koupil za 16tis. eur A4 Avant 2.0TDi dva roky a něco starou, 155tkm ve Frankfurtu a to auto je jak nový, interiér podvozek, zevnějšek...
Osobně si myslím, že tady je každá rada drahá a záleží spíš na štěstí při výběru. Když trefíš dobrý auto, můžeš dalších 150tkm jezdit aniž bys měnil něco jinýho než spotřební materiál. U OII se pokud vím trochu kazí dvouhmota, ale to je asi relativní - jezdí jich mnohem víc než 118d.
Nick23
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 12.04.2013 00:00

#6 Příspěvek od Nick23 »

Mathy - díky moc za informace, tak ted už jen hledat a uvidim zda se mi to zalibi jak se v tom svezu
neresim
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: ned 04.03.2012 01:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od neresim »

co se tyce velikosti uvnitr, tak se vlastne rozhodujes mezi fabii a octavii
v 1 se v zadu sedi hodne blbe (ja sem tam teda jeste nesedel) ale dite nadava ze je tam malo mista a okopava sedacku ...
jinak v bmw muzes jezdit 200 a sedi, a da se u toho mluvit
creck
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: úte 05.03.2013 01:00

#8 Příspěvek od creck »

neresim píše:co se tyce velikosti uvnitr, tak se vlastne rozhodujes mezi fabii a octavii
v 1 se v zadu sedi hodne blbe (ja sem tam teda jeste nesedel) ale dite nadava ze je tam malo mista a okopava sedacku ...
jinak v bmw muzes jezdit 200 a sedi, a da se u toho mluvit


No tak to bych ani nerek, mam obe auta a u octavky je vzadu mista nechci rict min, ale zhruba tak na stejno. Samozrejme co ma octa brutalni je kufr.
Mathy
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 03.03.2013 01:00
Bydliště: Düsseldorf/Wesel

#9 Příspěvek od Mathy »

creck píše:
neresim píše:co se tyce velikosti uvnitr, tak se vlastne rozhodujes mezi fabii a octavii
v 1 se v zadu sedi hodne blbe (ja sem tam teda jeste nesedel) ale dite nadava ze je tam malo mista a okopava sedacku ...
jinak v bmw muzes jezdit 200 a sedi, a da se u toho mluvit


No tak to bych ani nerek, mam obe auta a u octavky je vzadu mista nechci rict min, ale zhruba tak na stejno. Samozrejme co ma octa brutalni je kufr.


Já teda nevim, jak máš nastavenej posed, ale za mne si při mých 183cm už nikdo pohodlně nesedne. A to za volantem zrovna nijak zvlášť neležím. A neřekl bych, že bez sportovních sedaček tam bude místa víc.
Ono to bmw má sice délku s octou podobnou, ale prostorový rozvržení je hodně jiný.
Nejlepší je si při zkoušení auta nastavit posed za volantem a pak si zkusit dozadu sednout - buď to půjde a nebo ne
:D
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#10 Příspěvek od Tom_120i »

Já mám 186 cm a v 1er si za mě nesedne ani dítě. Pokud to nebude druhé auto v domě, bude pro tebe lepší octa.
Nick23
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 12.04.2013 00:00

#11 Příspěvek od Nick23 »

no jak jsem zminil jezdím v 90% ve 2 lidech sem tam něco odvest ale ne nic extra, ve 4 jestli jedu 1 nebo 2 za měsic je moc, chci pohodlné,hezké, slušnou spotřebu, a spolehlivý vůz. auto budu mit jen jedno právě

proto ted hlavně řeším co se u 118d nebo 120d kazí odchází na co si dát pozor.

Octa II - se mi po designu moc nelibi i když vím že je to auto taky v poho.

Ale co čtu i ruzně po servrech tak BMW 1er je nejspolehlivější auto ve střední třidě , nebo jak to tam psali, tak nevim co je na tom pravda, páč ji nemám a nikdo v okolí co znám taky ne.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Jendix »

no nevim, octavii s jedničkou srovnavat asi ani moc nejde.. upřímě jsem se taky rozhodoval ze začátku jestli nekoupit jako druhý auto octavku, auta jsou vcelku spolehlivý (koukal jsem ale spíš po benzínu).

ale já chtěl naopak něco menšího, kvůli parkování ve městě, navíc jako druhý auto máme e61, kde je místa v případě potřeby na převoz dost..

jednička mě docela překvapila, auto je uvnitř poměrně prostorný.. ale na zadních sedačkách už je to tak pro děti, 4 dospělý už by se na delší trasy spíš trápili.. (máme e81)

když chceš auto který trochu reprezentuje.. tak bych asi na jedničku zapoměl.. když jsem hledal tu naší jedničku, koukal jsem i na trojku.. kor když hledáš naftu, nebude tam tak dramatickej rozdíl.. za trojku připlatíš oproti jedničce tak max 1500€, ale pak máš opravdu auto který dělá dobrej dojem.. navíc technika je prakticky stejná.. jen bych koukal po LCI variantě.. ta vypadá podstatně líp než předface..

jinak u F20 už je tomu jinak.. to auto působí podstatně dopspěleji.. dělá dojem že je i větší než e90..
Odpovědět