Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Diesel-technik...nebo nekdo jiny?

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#21 Příspěvek od jarda »

On netvrdí, že BSR jsou podvodníci, tvrdí, že je podvodník ten, kdo "nahrává" jejich soft od auta jen přes diagnostickou zásuvku.
(já nevím, jen překládám :))
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
blackwhit
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: České Budějovice

#22 Příspěvek od blackwhit »

jarda píše:On netvrdí, že BSR jsou podvodníci, tvrdí, že je podvodník ten, kdo "nahrává" jejich soft od auta jen přes diagnostickou zásuvku.
(já nevím, jen překládám :))



ale ten soft se takhle standardně nahrává...;-)
motorpower
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 13.08.2012 00:00

#23 Příspěvek od motorpower »

Z tohoto je vidět, jak se v tomto málokdo orientuje.
Kamarád u nich byl, standardní vybavení na vysoké úrovni v rukou proškolených diletantů. Což to je i ve značkových servisech.
Způsob aplikace je víc než prapodivný. Navíc na auto, které ani neviděli.
Dost často úpravy odmítám, vzhledem ke stavu vozidla. A rozhodně stav vozu je rozhodující faktor, zda budu upravovat a na jakou hodnotu.
Pokud někdo máte tuto úpravu, přijeďte na brzdu.
ABC znáte určitě všichni, před 10 lety dělali úpravy za 80tis a tvářili se/ podobně jako BSR/ , že tomu rozumí. Dnes už všichni víme o co šlo.
Podobnost čistě náhodná...
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#24 Příspěvek od jarda »

No něco tak nahrát jde a něco nejde... k některým prasečinkám jdou některé čipy ukecat i přes diagnostickou zásuvku, ale všechny zábrany padají až při troše fyzického násilí :)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
blackwhit
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: České Budějovice

#25 Příspěvek od blackwhit »

jarda píše:No něco tak nahrát jde a něco nejde... k některým prasečinkám jdou některé čipy ukecat i přes diagnostickou zásuvku, ale všechny zábrany padají až při troše fyzického násilí :)



myslel jsem tím, že standardně BSR soft se takhle nahrává. Je mi jasný, že další způsob, jak dělat úpravy, je fyzické násili.. :-)
FreeMaroStyle
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: pát 07.01.2011 01:00

#26 Příspěvek od FreeMaroStyle »

motorpower píše:Z tohoto je vidět, jak se v tomto málokdo orientuje.
Kamarád u nich byl, standardní vybavení na vysoké úrovni v rukou proškolených diletantů. Což to je i ve značkových servisech.
Způsob aplikace je víc než prapodivný. Navíc na auto, které ani neviděli.
Dost často úpravy odmítám, vzhledem ke stavu vozidla. A rozhodně stav vozu je rozhodující faktor, zda budu upravovat a na jakou hodnotu.
Pokud někdo máte tuto úpravu, přijeďte na brzdu.
ABC znáte určitě všichni, před 10 lety dělali úpravy za 80tis a tvářili se/ podobně jako BSR/ , že tomu rozumí. Dnes už všichni víme o co šlo.
Podobnost čistě náhodná...


Odkud jsi?? Klidně bych do toho šel, pokud bys nabídl zkoušku tvého software na 30minut k vyzkoušení a pak nahrání originálního software.
S tím že bych to samé udělal i u BSR a u tebe změřil.

Je jasné, že když BSR má systém nastavený tak, že prodej v CZ zprostředkovávají "distributoři" jako například Volvo, různé autoservisy, tak o tom nebudou vědět asi tolik co přímo ve fabrice a v pobočkách BSR přímo. Že to budou jen proškolení prodejci a tím to končí.

A se stavem vozidla se snad musí počítat vždy... že když budeš chtít upravovat software ve 450 000km (což u nás má snad každé starší auto, jen na tachometru nemívají více než 150 000km :D)tak ti nikdo záruku nedá. Proto dávají záruku na auta stará maximálně 4roky a nebo do 120 000km.

Což je pro ně OK, protože nikdo normální většinou za úpravu software 24oookč nedá, pouze ti co si koupí novější auta a taková částka za zvýšení výkonu pro ně problém není.
motorpower
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 13.08.2012 00:00

#27 Příspěvek od motorpower »

Moje hypotézy jsou jedna věc a skutečnost druhá, rád se jim i omluvím, ale zatím jsem od nich měřil jedno auto a zavánělo originálem. Test jsem slíbil a to platí, úprava ode mě buď parametry mít bude, nebo nebude. Pokud bude, tak to i funguje. Přehrátí sw, není tak jednoduché, abych s nějakými pokusy trávil odpoledne. Ale nestalo se, že by někdo byl nespokojen.
To i z důvodu, že hodně uživatelů využívá vůz/ kvůli spoření a neznalosti/ mimo funkční rozsah otáček. Po rozboru grafu s brzdy se dá tomuto předejít.
blackwhit
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: České Budějovice

#28 Příspěvek od blackwhit »

tak koukam, ze moc lidi chipovanou 1er nemá...:-/
FreeMaroStyle
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: pát 07.01.2011 01:00

#29 Příspěvek od FreeMaroStyle »

Víš jak to je, kdo chce výkon asi už nad tím uvažoval při koupi a koupil si 120d ale takových kdo chtěl jezdit na spotřebu s malým výkonem, ale teď by chtěl vyšší výkon jako my dva moc není :D

Já ti radím najdi bouračku 120d, kup IC, trysky a turbo, vyměň to a přehraj software ze 120d a pak až popřípadě řeš chip ať to za něco stojí :)
blackwhit
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: České Budějovice

#30 Příspěvek od blackwhit »

:-)

nejsem závodník, ale chci čas od času bezpečně předjet a k tomu mi, myslím, bohatě stačí i přemapování řídící jednotky. Taky sem se původně teda koukal po 120d, ale protože jsem měl zkušenost s chipovanou 118d a byla dobrá nabídka na 118d, šel jsem do toho s tím, že chip pořídím. Ještě mě zaujala firma diesel power, kterou všichni chválí, je to s brzdou a cena je rozumná (oproti BSR)
FreeMaroStyle
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: pát 07.01.2011 01:00

#31 Příspěvek od FreeMaroStyle »

Ano, když jsem měl VW Golf IV, tak jsem byl rozhodnut pro DieselPower, nakonec jsem to nestihl a chtěl jsem BMW, ale to už váhám, protože přeci jen upravují převážně VAG, semtam nějaké BMW, ale víš jak to je. Každopádně zkus to pořešit co nejdřív a napsat hodnocení a zkušenosti! :D
blackwhit
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: České Budějovice

#32 Příspěvek od blackwhit »

FreeMaroStyle píše:Ano, když jsem měl VW Golf IV, tak jsem byl rozhodnut pro DieselPower, nakonec jsem to nestihl a chtěl jsem BMW, ale to už váhám, protože přeci jen upravují převážně VAG, semtam nějaké BMW, ale víš jak to je. Každopádně zkus to pořešit co nejdřív a napsat hodnocení a zkušenosti! :D



že bych zrovna já šel na pokus, jo? :-) to je výbornej plán! :-))
dali_b
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: stř 03.01.2007 01:00

#33 Příspěvek od dali_b »

Mám upravenou 120d a po zkušenostech, který jsem s tím absolvoval bych do žádnýho instantního softu nešel. Ani BSR, ani nic jinýho.
Při brždění se ukázalo, že váha vzduchu nedává správný hodnoty a nešlo to doladit. Pokračovalo se až po výměně váhy. Auto strávilo na brzdě víc jak 10h a bylo provedeno asi 12 měření. Výsledek je 427Nm, 196k, nad 400Nm to je v rozmezí zhruba 1650-3200ot.
blackwhit
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: České Budějovice

#34 Příspěvek od blackwhit »

A kde si to delal?
dali_b
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: stř 03.01.2007 01:00

#35 Příspěvek od dali_b »

DieselPower
blackwhit
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: České Budějovice

#36 Příspěvek od blackwhit »

taky jsem pro ně více-méně rozhodlej...
dali_b
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: stř 03.01.2007 01:00

#37 Příspěvek od dali_b »

Zvažoval jsem to dlouho, přelouskal půlku jejich fóra + řadu dalších. Promluvil s lidma kde co upravovali, ověřil si, že umí i bawa. Jsem spokojen s výsledkem i s průběhem úpravy. Vyskytli se problémy, který ochotně řešili a vyřešili.
blackwhit
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: České Budějovice

#38 Příspěvek od blackwhit »

dali_b píše:Zvažoval jsem to dlouho, přelouskal půlku jejich fóra + řadu dalších. Promluvil s lidma kde co upravovali, ověřil si, že umí i bawa. Jsem spokojen s výsledkem i s průběhem úpravy. Vyskytli se problémy, který ochotně řešili a vyřešili.



jsem na tom úplně stejně, čtu, googlim, diskutuju... ;-)
dali_b
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: stř 03.01.2007 01:00

#39 Příspěvek od dali_b »

Tak ještě proběhly dvě úpravy.

1. odstavení EGR. Zásadně se vylepšilo ovládání motoru v nízkých otáčkách a při částečném zatížení. reakce jsou rychlejší, odezva na pohyb plynu jednoznačná.

2. Přemapování, "zkrácení" plynu pro rychlejší nástup.

Teď to považuju za komplexně vyladěný, už se to svým chováním, ochotou spolupracovat v nízkých otáčkách a reakcích na plyn spíš blíží beznínu než seriový naftě.
Odpovědět