Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 118D 90kw - koupit? Prosím o radu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: pát 07.01.2011 01:00
Zjistit co bylo provedeno za opravy. Jinak tento motor je bezporuchový. Stačí pravidelný servis a sice nepíšeš jaký je to r.v., ale pokud má vyměněný separátor oleje za bezúdržbový (teď nevím do kterého r.v. se dával) ale myslím že cca po 2006 už byly bezúdržbové. Jinak se s každou 3tí výměnou oleje mění i olejový separátor myslím.
No a jinak 200 000km už je samozřejmě na životnosti DPF (Filtru pevných částic), Turba, Tlumičů, záleží co tam lidi cpali za naftu, jak se k tomu motoru a autu celkově kdo choval atd...
Jako u každého auta.
Auto mám od 50 000km teď mám 115000km a zatím bez jediné poruchy!
Cpu tam jen křišťálově čistou naftu, Pravidelný olej, filtry, měnil jsem i naftový teď, brzdovka, teď udělám i oleje v převodovce a diferáku... jak říkam, pokud je to z CZ, obvolej servisy ze servisky, poptej se co se tam dělalo na tom autě a nech si to zkontrolovat v servise třeba před koupi...
Mě to šlape jak hodinky, ale chovám se k tomu!
No a jinak 200 000km už je samozřejmě na životnosti DPF (Filtru pevných částic), Turba, Tlumičů, záleží co tam lidi cpali za naftu, jak se k tomu motoru a autu celkově kdo choval atd...

Auto mám od 50 000km teď mám 115000km a zatím bez jediné poruchy!
Cpu tam jen křišťálově čistou naftu, Pravidelný olej, filtry, měnil jsem i naftový teď, brzdovka, teď udělám i oleje v převodovce a diferáku... jak říkam, pokud je to z CZ, obvolej servisy ze servisky, poptej se co se tam dělalo na tom autě a nech si to zkontrolovat v servise třeba před koupi...
Mě to šlape jak hodinky, ale chovám se k tomu!
Děkuji za reakci. Je to r.v. 2009 a majitelka je z Vídně, takže servisy obvolávat asi nebudu. Ale každopádně si všechny předešlé zákroky na autě ještě pozjišťuji. Majitelka jinak říkala, že na autě řešila pouze ohlou SPZ (nj parkování ve Vídni). Jinak že auto pravidelně servisovala a žádný problém nikdy neměla. Nevím kolik s ním najezdila, nebo jak ho má dlouho. Jak jsem už ale zmiňoval, má to těch 200 000 km najeto a jakmile to koupím a bude se to všechno vysírat, tak se asi zblázním.
Jinak jak je to se servisem? (samořejmě bych to nedával do originálního servisu BMW). No, pravděpodobně finančně náročnější než ostatní "klasická" auta hádám. Jen abych v tom neutápěl všechny peníze.
V blízké době bych si to měl osobně prohlídnout a projet se, tak jsem na to zvědavý.
Jinak jak je to se servisem? (samořejmě bych to nedával do originálního servisu BMW). No, pravděpodobně finančně náročnější než ostatní "klasická" auta hádám. Jen abych v tom neutápěl všechny peníze.
V blízké době bych si to měl osobně prohlídnout a projet se, tak jsem na to zvědavý.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: pát 07.01.2011 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: pát 07.01.2011 01:00
Tak snad koupíš dobře. Pokud na autě je vše původní a nikdy se tam nic nevy*ralo, tak se dá čekat že tě nějaké opravy spotřebních věcí čekat budou.
Já si zatím vše dělal sám, protože se trochu vyznám a ceny náhradních dílů mi zatím přijdou úplně normální a bežné, na nic extra předraženého jsem zatím nenarazil a to kupuju věci BOSCH nebo originál, takže se všechny díly dají sehnat i levněji.
příklad:
Palivový, Pylový s mikročásticemi, Vzduchový, Olejový filtr (vše BOSCH)cca 2ooo,-
Olej + Filtr cca 11oo,- (Castrol 5W30FST + filtr BOSCH)
Vrtané Sport. kotouče Mtec z Anglie cca 5ooo,- (všechny)
ATE Desky cca 22oo,- (všechny)
atd...
Záleží co budeš chtít používat
... uděláš to i levněji.
Já si zatím vše dělal sám, protože se trochu vyznám a ceny náhradních dílů mi zatím přijdou úplně normální a bežné, na nic extra předraženého jsem zatím nenarazil a to kupuju věci BOSCH nebo originál, takže se všechny díly dají sehnat i levněji.
příklad:
Palivový, Pylový s mikročásticemi, Vzduchový, Olejový filtr (vše BOSCH)cca 2ooo,-
Olej + Filtr cca 11oo,- (Castrol 5W30FST + filtr BOSCH)
Vrtané Sport. kotouče Mtec z Anglie cca 5ooo,- (všechny)
ATE Desky cca 22oo,- (všechny)
atd...
Záleží co budeš chtít používat

No jak tak čtu, tak tam máš motor N47 a je jedno jestli 118d nebo 120d. Ten motor je super až na jednu drobnost. Má problém s rozvodama. Nejhůře jsou na tom motory 2007-2009. Na netu najdeš videa se zvukem špatných rozvodů. Tak to naposlouchej a u auta pomalu přidávej z volnoběhu na cca 2500ot. Pokud uslyšíš takové šustění, které se zvyšuje s otáčkama, tak to neber.
Nahlédni sem:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=124938
nebo sem:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b006mg7 ... -2007-2009
Nahlédni sem:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=124938
nebo sem:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b006mg7 ... -2007-2009
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: pát 07.01.2011 01:00
Máte asi pravdu a bude to těch 105 kw. Majitelkou je celkem mladá slečna, takže se v tom zas tak nevyzná. Až budu na prohlídce auta, tak se mrknu do papírů.
Na ty rozvody si dám pozor, díky. Nechtěl bych řešit jejich následný problém (to je tak na mašlu co jsem četl).
Známí mi taky říkali, že náhradní díly se dají sehnat za dobrou cenu.
Na ty rozvody si dám pozor, díky. Nechtěl bych řešit jejich následný problém (to je tak na mašlu co jsem četl).
Známí mi taky říkali, že náhradní díly se dají sehnat za dobrou cenu.
Četl jsem si snad dvě hodiny na fórech o motorech N47 - hrůza a děs! Problémy s rozvodama apod. Pokud má auto tento motor, tak jdu od toho pryč. I kdyby teď šlapal dobře, tak pak následná oprava těžko řešitelná. Někteří majitelé museli měnit celé motory.
Motor M47 by měl být v pořádku. Jsem zvědavý co za motor teda auto má.
Motor M47 by měl být v pořádku. Jsem zvědavý co za motor teda auto má.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: pát 07.01.2011 01:00
Taky si myslím, že ikdyž jsem auto chtěl výhradně na spotřebu, protože najezdím denně dost - ti koníci tam prostě chybí a se spotřebou jsem někde na 5.7l/100km (pneu 215/40R18 + 245/35 R18) a to "vypaluju DPF" poměrně často
Těch pár dl navíc nafty za výkon ze 120d (120kW před FL) bych obětoval. Stejně časem pokud seženu, vyměním moje trysky + turbo ze 120d, dám větší IC + soft 

