Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vymena rozvodu E87
Jak si dopadl s těma rozvodama?
Motor N47 trpí celkem hodně na rozvody. By mě zajímalo, jestli si někoho sehnal, kdo ti je vymění. Četl jsem o tom hodně na slovenském fóru. Majitelé těchto motorů psali, že výměnu lze provést jen s vytaženým motorem. A že to jen tak někdo neudělá, navíc je to hodně drahé.
Někteří to řešili až výměnou celého motora - cena kolem 100 000 Kč.
Motor N47 trpí celkem hodně na rozvody. By mě zajímalo, jestli si někoho sehnal, kdo ti je vymění. Četl jsem o tom hodně na slovenském fóru. Majitelé těchto motorů psali, že výměnu lze provést jen s vytaženým motorem. A že to jen tak někdo neudělá, navíc je to hodně drahé.
Někteří to řešili až výměnou celého motora - cena kolem 100 000 Kč.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: sob 08.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
co to je za blbost ? to máš sjetý i ty převodový kola který stojí nesmysl a nemění se pokud nejsou v hajzlu ? loni jsme měnily na naší E87 120i ...a díly stály na cca 4000 kč plus 1800 práce , měnil se řetěz plus kladky a lišty ...vše dle doporučených postupu BMW , jo a motor se nevyndával , pochybuju , že by byl takovej rozdíl mezi naftou a benzinem a přípravky na nastavení jsem měl půjčené z BMW
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: sob 08.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
když mě pošleš 8 posledních znaků do SZ nechám ti to u kamaráda nacenit
samozřejmě pouze originál BMW , ani nevím jestli se něco dělá v náhradě...a servis kde mi to dělali (4 dny ) je teda v Brně
Jinak jak říkám , aspoň u benzínu jak mě bylo řečeno se prostě rozvodový kola nemění pokud nejsou viditelně poškozený a takto by to řešili i v BMW


Jinak jak říkám , aspoň u benzínu jak mě bylo řečeno se prostě rozvodový kola nemění pokud nejsou viditelně poškozený a takto by to řešili i v BMW
Cena záleží na roku výroby motoru a nutných dílů k výměně. Rozvody jsou v ze zadní strany a proto většinou musí motor ven. Cena je vysoká, protože u motorů 2007-2009 se musí měnit i klikovka! Tím jak odchází řetěz se na ní dodrbe ozubení a musí se vyměnit. Dále napínáky, ostatní ozubená kola atd. Tak cena 4000kč je absolutně nereálná v porovnání s benzínem. Pokud tam dáš jen novej řetěz za pár kaček nic nevyřešíš
Není to nekvalitním řetězem ale celým tím rozvodovým pajšlem a proto je to tak nehorázně drahý...

Není to nekvalitním řetězem ale celým tím rozvodovým pajšlem a proto je to tak nehorázně drahý...