I kdyz po mych listopadovych zkusenostech nerad vkladam fota do verejne casti, tem mnoha lidem, kteri pomohli, dluzim ukazat jak se veci maji..
..tady je vcerejsi stav. Trvalo to sakra dlouho s tim hnout, ale bylo to hlavne tim, ze karosar mel sklizen jinde (na Pardubicku spadly kroupy, tak dulkari) a tohle bral spis jako kamaradskou vypomoc.. samozrejme i finance byly omezene, uzivat si k tomu 4litra znamenalo hodne mezi tankovanim pracovat

Nastesti me jeho udrzba zatim nestala skoro ani korunu, takze pomaloucku jsem se pustil do tohohle, coz naopak stoji porad vic a vic nez jsem planoval (a to se mi zatim vse vcetne prace dari pod cenou, zkratka tech dilu a veci co se povedlo znicit je moc)..
..myslim, ze opticky by mohl byt lepsi nez byl, ale nerad bych predbihal, ted hlavne generalka predni napravy a snad pojede rovne. Kvuli dilum a prevozum uz jsem najel po republice pres 1000km pocitam-li i doprovodna vozidla
Je to az neuveritelny, ale ja se tesim jako prase. Za 14 dni pojede uz snad komplet ve vysokym lesku. V tom aute me kazdej nouzovej prejezd (ve volantu je vule pul otacky a bezprdele se bojim ze to lehne za jizdy) tak strasne nabudi, ze zapomenu na nejaky sametovy chody osmivalcu..