Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jiří Savka - www.bmwtuning.cz
Chtěl bych se mít tak jako fildik,nic nedělat a mít se dobře,protože ten kdo něco pořádně doopravdy dělá bývá plně soustředěný na práci a ne na nesmyslné telefonáty,,co by tomu mohlo být".Jsem jen elektrikář a když si zapojuju to svý,potřebuju klid.Z mého pohledu je třeba automatická převodovka docela složitá záležitost,ale asi by si měl Jirka Savka,podle fildika,pořídit Hand-free a nechat třeba ten automat spravovat tou sekretářkou a sám se jít vybavovat po telefonech.
E30-Eddy píše:Chtěl bych se mít tak jako fildik,nic nedělat a mít se dobře,protože ten kdo něco pořádně doopravdy dělá bývá plně soustředěný na práci a ne na nesmyslné telefonáty,,co by tomu mohlo být".Jsem jen elektrikář a když si zapojuju to svý,potřebuju klid.Z mého pohledu je třeba automatická převodovka docela složitá záležitost,ale asi by si měl Jirka Savka,podle fildika,pořídit Hand-free a nechat třeba ten automat spravovat tou sekretářkou a sám se jít vybavovat po telefonech.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv 29.04.2010 00:00
pana Savku znám již řadu let a vždy mi vyšel nanejvíš vstříc co se týče opravy,rady a porady...u prodaných dílů se musí počítat s nějakou nejistotou,nikdo neví co materiál vydrží, ale za tu prodejnou cenu to stojí zkusit..s telefonováním je to horší,jednou jsem s ním šel na oběd a když jsme se pak vrátily měl na telefonu 150 nepřijatý telefonů-POUZE ZA OBĚD, kdybych to neviděl sám bych nevěřil,tudíž se nedivím že něco nebere(jak má něco dělat) a proto nevolám ale osobní vyřizování je jistější..jelikož jsem v době opravy zmíněné M3 3.2 pana Cabala řešil problém na svém autě tak jsem u mnoha zmíněných věcí byl:
-když se sundala převodovka a byl viděn stav spojky volalo se majiteli(Pavlovi) a ten řekl že na to sere že to prodává nějaký vokurce na Moravu tak do toho nebude cpát prachy.
-tekoucí vanos se nedalo zjistit jelikož se auto muselo rychle odvést
-vejfuk byla bohužel hloupost a špatná shoda náhod,ale na vlastní náklady byl pořízen nový a špatně uchycený a zavařený opravdu nebyl-byl jsem u jeho montáže
-vlnovec-může se objevit díra dnes,zítra za rok, nikdy kdo to má jako zjistit???
-utrhané šrouby jsou fakt divný ale šroub se může uthnout i sám od sebe a kolik jich bylo utrhanejch?
-"verglování" motorem je jaksi normální.Tobě se nikdy nestalo že by se silemloky povolily samy???kór při rychtě která se dává Mtrojce
-blbě nastavené vanosy o 1,5cm to by ten motor ani neběžel podle mýho by nešel ani nastartovat...to si udělal prdel někdo jinej...špatnej fór, nevyšel!!!!
kolik věcí kromě tekoucího vanosu jsi zjistil až po 4tis.km?já kdybych měl novou káru tak jí taky budu dávat co proto protože je z toho každej vyjukanej.."super nová kára,to jí dám pořádnou kládu
snad to vydrží" a pochybuju že ty jsi se udžel tomu nedát za uši když se mělo auto zajíždět.......A KDYŽ TADY TAK POMLOUVÁŠ ŘEKL TI VŮBEC PAVEL ŽE AUTO BYLO DVAKRÁT VYLÁGROVANÝ,PROTOŽE TOMU DAL,KDYŽ SE TO MĚLO ZAJÍŽDĚT..???já slyšel jak říká že ti to nemaj povídat abys to koupil za tu cenu co chtěl,takovou cenu by to totiž nemělo...ono to pak člověka nebaví "zbytečně" znovu opravovat....jak může někdo napsat osobní zkušenost když člověka nikdy neviděl
no nevím ať si každej udělá svůj obrázek jakej chce,ale já bych nikdy nedal auto nikam jinam než k PANU SAVKOVI jelikož je to opravdu PAN OPRAVÁŘ a vážně tomu neskutečně moc rozumí...takže zduř a mnoho dobrejch naježděnej kilometrů pořádnou kládou a pěknejma bokama v zatáčkách!!!!!
[/i][/b]
-když se sundala převodovka a byl viděn stav spojky volalo se majiteli(Pavlovi) a ten řekl že na to sere že to prodává nějaký vokurce na Moravu tak do toho nebude cpát prachy.
-tekoucí vanos se nedalo zjistit jelikož se auto muselo rychle odvést
-vejfuk byla bohužel hloupost a špatná shoda náhod,ale na vlastní náklady byl pořízen nový a špatně uchycený a zavařený opravdu nebyl-byl jsem u jeho montáže
-vlnovec-může se objevit díra dnes,zítra za rok, nikdy kdo to má jako zjistit???
-utrhané šrouby jsou fakt divný ale šroub se může uthnout i sám od sebe a kolik jich bylo utrhanejch?
-"verglování" motorem je jaksi normální.Tobě se nikdy nestalo že by se silemloky povolily samy???kór při rychtě která se dává Mtrojce
-blbě nastavené vanosy o 1,5cm to by ten motor ani neběžel podle mýho by nešel ani nastartovat...to si udělal prdel někdo jinej...špatnej fór, nevyšel!!!!
kolik věcí kromě tekoucího vanosu jsi zjistil až po 4tis.km?já kdybych měl novou káru tak jí taky budu dávat co proto protože je z toho každej vyjukanej.."super nová kára,to jí dám pořádnou kládu


no nevím ať si každej udělá svůj obrázek jakej chce,ale já bych nikdy nedal auto nikam jinam než k PANU SAVKOVI jelikož je to opravdu PAN OPRAVÁŘ a vážně tomu neskutečně moc rozumí...takže zduř a mnoho dobrejch naježděnej kilometrů pořádnou kládou a pěknejma bokama v zatáčkách!!!!!



Speedy píše:Já jen napíšu, že výfuku je škoda, je mi líto, že ho cigoši čorli. Na opravu se dost spěchalo, Jirka měl na to málo času, tak tam to auto stálo dost dlouho, to je fakt. nicméně mohu říct, že když Jirku v dílně chytím a má chvilku čas, tak soustu věcí vysvětlí a pomůže. Jeho ochota je velká, skoro až velkorysá. To že se tohle auto bohužel nepodařilo opravit je bohužel smůla, ne vždy se zcela zadaří.
Souhlas, taky sem tam párkrát byl a ochota až neskutečná, dostal sem za hodinku pokecu hodně cenných informací zadarmo a je vidět že Pan Savka opravdu ví co řiká, že to jsou zkušenosti za x desítek let a ne nějaký plkyz internetu. Takže taky nechápu co tady pár lidí řeší, ale je vidět že to řešej ti co tam nikdy nebyly a P.Savku nikdy neviděli

O story s timdle Emkem sem taky dost slyšel a můj názor je ten že si měl Cabal to auto asi podstatně víc proklepnout

Byl jsem tam, viděl jsem. Musím ocenit, že když jsem se napodesáté konečně dovolal, omluvil se mi, že má hodně práce a že to nestíhá. Poradil mi, co mám dělat a čemu se vyhnout. Nejvíc jsem ale ocenil, že to pro mě neudělá, protože maj práce na rok dopředu, takže nemá smysl se do toho u nich pouštět - neznám moc lidí, co by odmítli klienta pro nedostatek času, spíš se vždycky setkám s tím, že to bude do 3 týdnů hotové a za tři měsíce pořád ještě čekám co se bude dít.
Ale i přes veskrze pozitivní zkušenost přece nemůžu přejít to, že se tam ztrácejí díly z aut. Kolik z vás by se nezachovalo jako cabal, kdyby vám nějakej kok*t prodal auto v hrozném stavu a řekl vám, že to dojebali v servise, do kterého se ani nedovoláte?
Ale i přes veskrze pozitivní zkušenost přece nemůžu přejít to, že se tam ztrácejí díly z aut. Kolik z vás by se nezachovalo jako cabal, kdyby vám nějakej kok*t prodal auto v hrozném stavu a řekl vám, že to dojebali v servise, do kterého se ani nedovoláte?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1029
- Registrován: stř 06.02.2008 01:00
- Bydliště: Olomouc/Postřelmov
- Kontaktovat uživatele:
maestro_007 píše:pana Savku znám již řadu let a vždy mi vyšel nanejvíš vstříc co se týče opravy,rady a porady...u prodaných dílů se musí počítat s nějakou nejistotou,nikdo neví co materiál vydrží, ale za tu prodejnou cenu to stojí zkusit..s telefonováním je to horší,jednou jsem s ním šel na oběd a když jsme se pak vrátily měl na telefonu 150 nepřijatý telefonů-POUZE ZA OBĚD, kdybych to neviděl sám bych nevěřil,tudíž se nedivím že něco nebere(jak má něco dělat) a proto nevolám ale osobní vyřizování je jistější..jelikož jsem v době opravy zmíněné M3 3.2 pana Cabala řešil problém na svém autě tak jsem u mnoha zmíněných věcí byl:
-když se sundala převodovka a byl viděn stav spojky volalo se majiteli(Pavlovi) a ten řekl že na to sere že to prodává nějaký vokurce na Moravu tak do toho nebude cpát prachy.
-tekoucí vanos se nedalo zjistit jelikož se auto muselo rychle odvést
-vejfuk byla bohužel hloupost a špatná shoda náhod,ale na vlastní náklady byl pořízen nový a špatně uchycený a zavařený opravdu nebyl-byl jsem u jeho montáže
-vlnovec-může se objevit díra dnes,zítra za rok, nikdy kdo to má jako zjistit???
-utrhané šrouby jsou fakt divný ale šroub se může uthnout i sám od sebe a kolik jich bylo utrhanejch?
-"verglování" motorem je jaksi normální.Tobě se nikdy nestalo že by se silemloky povolily samy???kór při rychtě která se dává Mtrojce
-blbě nastavené vanosy o 1,5cm to by ten motor ani neběžel podle mýho by nešel ani nastartovat...to si udělal prdel někdo jinej...špatnej fór, nevyšel!!!!
kolik věcí kromě tekoucího vanosu jsi zjistil až po 4tis.km?já kdybych měl novou káru tak jí taky budu dávat co proto protože je z toho každej vyjukanej.."super nová kára,to jí dám pořádnou kládusnad to vydrží" a pochybuju že ty jsi se udžel tomu nedát za uši když se mělo auto zajíždět.......A KDYŽ TADY TAK POMLOUVÁŠ ŘEKL TI VŮBEC PAVEL ŽE AUTO BYLO DVAKRÁT VYLÁGROVANÝ,PROTOŽE TOMU DAL,KDYŽ SE TO MĚLO ZAJÍŽDĚT..???já slyšel jak říká že ti to nemaj povídat abys to koupil za tu cenu co chtěl,takovou cenu by to totiž nemělo...ono to pak člověka nebaví "zbytečně" znovu opravovat....jak může někdo napsat osobní zkušenost když člověka nikdy neviděl
no nevím ať si každej udělá svůj obrázek jakej chce,ale já bych nikdy nedal auto nikam jinam než k PANU SAVKOVI jelikož je to opravdu PAN OPRAVÁŘ a vážně tomu neskutečně moc rozumí...takže zduř a mnoho dobrejch naježděnej kilometrů pořádnou kládou a pěknejma bokama v zatáčkách!!!!!![]()
![]()
[/i][/b]
1) o věcech jako vylágrovaný a spojka v hajzlu apod nevím, může to být výmysl, může to být fakt. Jestli někdy skončilo v poli, příkopě oukey. Co se bouračky týče, nikdy bouraný nebylo. Teď už je to všechno jedno.
2) ad: já kdybych měl novou káru tak jí taky budu dávat co proto protože je z toho každej vyjukanej.."super nová kára,to jí dám pořádnou kládu

- no je vidět, že jsi ohleduplný. Já jsem auto zajížděl 1.500 km a nešel jsem nad 4 tisíce otáček. Věř nevěř. Poprvé jsem na to šlápl přesně vím kdy, bylo to až napodzim po půl roce, kdy jsem se odvážil dát plyn až na zem. Kdo mě zná, tak ví proč mám strach a jak se chovám za volantem. Všichni co mě viděli a jeli se mnou budiž důkazem. Takže kládou ani nejezdím a bokama zatím taky ne. Třeba až přestanu mít strach. Na otázku proč jsem si potom pořizoval M3 nebudu reagovat, je to osobní věc.
3) S tím Vanosem že byly posunutý vačky se ustřelil první mechanik co to opravoval. Volal mi, že jsou vačky vychyleny o 1cm, volal jsem Savkovi a řekl mu co provedl, Savka to vyvrátil dle skutečnosti. Položím tel. a volá mi mechanik zpátky, že se zmýlil, že jsou vačky v pohodě. Savkovi jsem již nevolal zpět, neměl jsem potřebu. Nic na tom němění, že tam zapomněl dát těsnění. To už nikdo nezakecá.
Nic na tom všem nesmaže skutečnost, že oprava trvala 3 měsíce, výfuk byl odcizen, Vanos nebyl utěsněn gumičkami a další maličkosti sami jste tu zmínili "že bylo málo času"

-když se sundala převodovka a byl viděn stav spojky volalo se majiteli(Pavlovi) a ten řekl že na to sere že to prodává nějaký vokurce na Moravu tak do toho nebude cpát prachy.
-tekoucí vanos se nedalo zjistit jelikož se auto muselo rychle odvést
-vejfuk byla bohužel hloupost a špatná shoda náhod,ale na vlastní náklady byl pořízen nový a špatně uchycený a zavařený opravdu nebyl-byl jsem u jeho montáže
Tak taky něco za mě i když jsem se nechtěl vůbec vyjadřovat ale maestro007 a E30 eddy nebo tak nějak mě k tomu nutí!!!!
Původně oprava měla stát mezi 30-40tis.kč vybrus kliky,ojniční ložiska atd.cena se mi zdála přijatelná oproti ceně u p.Kabátníka 80-90tis.jasné rozhodnutí mít 50tis. a nemít takže volba J.Savka sice to poprvé trvalo přes půl roku nebudu tady rozepisovat kolik marných telefonátů a následné jezdění do Klecan abych vůbec věděl jak práce pokračuje,myslím že ten kdo má u Jirky auto v servisu tomu by tel.zvednout mohl nebo alespoň po praci zavolat i když musím říct že Jirka ani kolikrat nekouká kdo volá prostě nechá zvonit mobil v kapse tak to beru že pak nemůže vědět kdo mu volá,ale po půl roce bylo konečně hotovo cena poskočila bez mála na 50tis.asi 47tis nebo tak nějak, dobrý motor běžel jak hodinky to se musí nechat ano měl jsem motor zajíždět do 4tis.OT asi 1-1,5tis.km já to nezajížděl protože jsem byl v práci a cabal si pro vůz měl přijet tak motor zajížděla má žena (SPEEDY může potvrdit) na trase Praha-Lovosice-Praha pořád dokola aby najela alespoň 1tis.km nevěřím že by se odvážila točit přes 4tis.ot,a přesto motor zaťukal a opět na stejném válci(natažená ojnice) dle mého názoru kdyby ojnici vyměnili hned tak by motor šlapal jako na druhý pokus, a k druhému pokusu Jirka si přijel motor poslechnout a verdikt znova bouchá na klice kdyby mi řekl že to není na reklamaci a že to budu znovu platit auto už bych tam podruhý nedal ale stalo se druhá oprava trvala 3měsíce přišel jsem při tom o orig.zánovní výfuk taky si mohu myslet své poměr cena origo a supersprint cca.13tis.kč,motor znova ven a rozebrat ,vyměnit ojnici a ložiska na jednom a tom samém válci a cena původně chtěl 70tis.kč za druhý pokus nakonec jsme se dohodli na 45tis.kč(celkem 93tis.kč to jsme na ceně p.Kabátníka a nebo jiného motoru a auto možna jezdilo tak o půl roku dříve)podle mě to bylo na reklamaci ale nemíním se s někým hádat tak jsem zaplatil!!!
-SPOJKA byl jsem osobně při výměně za nový set,když Jirka volal že je špatná a že by to chtělo alespoň nově obloženou lamelu cca.za 1tis.kč řekl jsem vyměnit i když jsem jí tam měl asi 5-10tkm A NÉ ŽE NA TO SERU že to prodávám tak ji měl vyměnit naúčtovaná byla tak nevím jestli ji tam dal!!
-VANOS prý tekl olej pod nějakým šroubkem to vyřešili ale teklo to dál cabal říká že tam těsnící kroužek nebyl tak nevím??
-VÝFUK jsem popsal výše....
-PŘEDÁNÍ u obou předání byl pouze Jirka a Já
JIRKA JE DOBRÁK KTERÝ SE SNAŽÍ KAŽDÉMU PORADIT A VYJÍT VSTŘÍC ale já jsem s opravou spokojen nebyl na tom se nic nezmění a možná když bude pantáta potřebovat opravit ZETOR možná se stavím, Maestro007 a E30-eddy mě k tomu donutili SORRY Jiří
-tekoucí vanos se nedalo zjistit jelikož se auto muselo rychle odvést
-vejfuk byla bohužel hloupost a špatná shoda náhod,ale na vlastní náklady byl pořízen nový a špatně uchycený a zavařený opravdu nebyl-byl jsem u jeho montáže
Tak taky něco za mě i když jsem se nechtěl vůbec vyjadřovat ale maestro007 a E30 eddy nebo tak nějak mě k tomu nutí!!!!
Původně oprava měla stát mezi 30-40tis.kč vybrus kliky,ojniční ložiska atd.cena se mi zdála přijatelná oproti ceně u p.Kabátníka 80-90tis.jasné rozhodnutí mít 50tis. a nemít takže volba J.Savka sice to poprvé trvalo přes půl roku nebudu tady rozepisovat kolik marných telefonátů a následné jezdění do Klecan abych vůbec věděl jak práce pokračuje,myslím že ten kdo má u Jirky auto v servisu tomu by tel.zvednout mohl nebo alespoň po praci zavolat i když musím říct že Jirka ani kolikrat nekouká kdo volá prostě nechá zvonit mobil v kapse tak to beru že pak nemůže vědět kdo mu volá,ale po půl roce bylo konečně hotovo cena poskočila bez mála na 50tis.asi 47tis nebo tak nějak, dobrý motor běžel jak hodinky to se musí nechat ano měl jsem motor zajíždět do 4tis.OT asi 1-1,5tis.km já to nezajížděl protože jsem byl v práci a cabal si pro vůz měl přijet tak motor zajížděla má žena (SPEEDY může potvrdit) na trase Praha-Lovosice-Praha pořád dokola aby najela alespoň 1tis.km nevěřím že by se odvážila točit přes 4tis.ot,a přesto motor zaťukal a opět na stejném válci(natažená ojnice) dle mého názoru kdyby ojnici vyměnili hned tak by motor šlapal jako na druhý pokus, a k druhému pokusu Jirka si přijel motor poslechnout a verdikt znova bouchá na klice kdyby mi řekl že to není na reklamaci a že to budu znovu platit auto už bych tam podruhý nedal ale stalo se druhá oprava trvala 3měsíce přišel jsem při tom o orig.zánovní výfuk taky si mohu myslet své poměr cena origo a supersprint cca.13tis.kč,motor znova ven a rozebrat ,vyměnit ojnici a ložiska na jednom a tom samém válci a cena původně chtěl 70tis.kč za druhý pokus nakonec jsme se dohodli na 45tis.kč(celkem 93tis.kč to jsme na ceně p.Kabátníka a nebo jiného motoru a auto možna jezdilo tak o půl roku dříve)podle mě to bylo na reklamaci ale nemíním se s někým hádat tak jsem zaplatil!!!
-SPOJKA byl jsem osobně při výměně za nový set,když Jirka volal že je špatná a že by to chtělo alespoň nově obloženou lamelu cca.za 1tis.kč řekl jsem vyměnit i když jsem jí tam měl asi 5-10tkm A NÉ ŽE NA TO SERU že to prodávám tak ji měl vyměnit naúčtovaná byla tak nevím jestli ji tam dal!!
-VANOS prý tekl olej pod nějakým šroubkem to vyřešili ale teklo to dál cabal říká že tam těsnící kroužek nebyl tak nevím??
-VÝFUK jsem popsal výše....
-PŘEDÁNÍ u obou předání byl pouze Jirka a Já
JIRKA JE DOBRÁK KTERÝ SE SNAŽÍ KAŽDÉMU PORADIT A VYJÍT VSTŘÍC ale já jsem s opravou spokojen nebyl na tom se nic nezmění a možná když bude pantáta potřebovat opravit ZETOR možná se stavím, Maestro007 a E30-eddy mě k tomu donutili SORRY Jiří

Tak nějak řeknu jen toto,pokud někdo má rozkopanej motor emka myslím tím komplet rozebranej a dá ho do kupy za cca 50tis a po pár km začne klepat, je to jasná reklamace...teda pokud mu nedal někdo čočku. Málokterá ženská vytáčí emko nad 4000tis moje řadila vždy ve 3000
a pokud jsi ji to řekl tak snad není blbá.
Taky jsem kdysi nechal dělat motor na M3 e36 a klobouk dolů před Pepou Bonischem z Martinic ! Měl jsem velkej strach jak to dopadne a dopadlo to tak, že jela líp než M3 e46
ale je pravdou, že jsem to zajíždění docela prožíval prvních tisíc km jsem jel jen do 3500 druhý tisíc do 4500 a olej ven a pak ještě tak cca 2000 tak do 5-5500 jen sem tam 6000 a pak se rozjela jako svině
ale to jsem odbočil...

Taky jsem kdysi nechal dělat motor na M3 e36 a klobouk dolů před Pepou Bonischem z Martinic ! Měl jsem velkej strach jak to dopadne a dopadlo to tak, že jela líp než M3 e46


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon 20.07.2009 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim vas, mohol by mi niekto povedat, co sa deje s p. Savkom? Mam unho auto, ktore sa opravovalo a nemam o nom ziadne spravy. Moje posledne zelanie je auto neopravovat a predat ho take, ake je (mam tu aj inzerat na fore) a to som napisal mailom aj p. Savkovi. Problem je, ze uz dobry mesiac som nedostal ziadnu odpoved.
Neviem, co je s mojim autom, na maily nedostavam odpoved, telefon dlhodobo nedviha. Je na dovolenke, v nemocnici, alebo co? Momentalne nemam ani auto, ani peniaze (ktore boli zaplatene za opravu) a nemozem ho ani predat, kedze neviem, co sa deje.
Planujem tam poslat znameho z Prahy, nech zisti, ci tam este vobec auto je, ale keby niekto nieco vedel, pomohlo by mi to. Potrebujem totizto co najrychlejsie dat veci do pohybu a auto jednoducho uz konecne predat a nie stale cakat ako truhlik - bez auta a bez penazi. Diky.
Neviem, co je s mojim autom, na maily nedostavam odpoved, telefon dlhodobo nedviha. Je na dovolenke, v nemocnici, alebo co? Momentalne nemam ani auto, ani peniaze (ktore boli zaplatene za opravu) a nemozem ho ani predat, kedze neviem, co sa deje.
Planujem tam poslat znameho z Prahy, nech zisti, ci tam este vobec auto je, ale keby niekto nieco vedel, pomohlo by mi to. Potrebujem totizto co najrychlejsie dat veci do pohybu a auto jednoducho uz konecne predat a nie stale cakat ako truhlik - bez auta a bez penazi. Diky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned 15.08.2010 00:00
nejedná se náhodou o BMW 7 e38? se slovenskou SPZ? Jinak ano Jirka byl cca před 14-ti dny v nemocnici a pár dní byl mimo dílnu. kdo se mu cche dovolat tak musí volat bu´d kolem 8 hodiny ráno nebo naopak večer. Přes den většinou smolík. kdo si to zde čte tak má asi špatný obrázek ale kdo ho SKUTEČNĚ zná tak ví jak to ve skutečnosti je.
typhoonmk2 píše:nejedná se náhodou o BMW 7 e38? se slovenskou SPZ? Jinak ano Jirka byl cca před 14-ti dny v nemocnici a pár dní byl mimo dílnu. kdo se mu cche dovolat tak musí volat bu´d kolem 8 hodiny ráno nebo naopak večer. Přes den většinou smolík. kdo si to zde čte tak má asi špatný obrázek ale kdo ho SKUTEČNĚ zná tak ví jak to ve skutečnosti je.
To může mít tenhle povodník dva nicky? bmw4ever/typhoonmk2 ?
Kde jste MODI?
Vzhledem k tomu že to tu je promazaný tak by mě docela zajímala minulost. Oběcně na klubech jsou dobré reference. U pana Savky (respektive u osoby která má telefon 603433103 uvedený na shopu http://www.bmwtuning.cz) mi leží úplně nový Quaife diff a bmw diff na přestavbu a už to trvá přes měsíc. Průběžně se mi daří dovolat, ale vždy jen s výsledkem že na tom není uděláno nic a že to už bude co nevidět. Teď zas poletím na 2-3 týdny do Asie ale po návratu už ten diferák fakt potřebuju takže mám si tam pro něj raději jet a nebo je to jen souhra náhod?
Díky komukoliv za odpověď
Díky komukoliv za odpověď
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 20.08.2014 00:00
- Bydliště: Germany/Czech Republic
Pridam svoji cerstvou zkusenost - vymena rozvodu na me F10 - 530D (tedy demontaz motoru, vymena rozvodu a zpetna montaz do auta).
Praci delal Petr, ktery u Jirky pracuje uz radu let. Klobouk dolu pred jeho znalostma a zkusenostma, opravdu vi co dela a prace ho evidentne bavi. Cena byla vic, nez prizniva. Je pravda, ze je trochu problem se objednat, protoze prace maji opravdu hodne, ale za me musim rict, ze :palec:
Praci delal Petr, ktery u Jirky pracuje uz radu let. Klobouk dolu pred jeho znalostma a zkusenostma, opravdu vi co dela a prace ho evidentne bavi. Cena byla vic, nez prizniva. Je pravda, ze je trochu problem se objednat, protoze prace maji opravdu hodne, ale za me musim rict, ze :palec:
Celkem strašidelná recenze na daný servis.
- někdo si objedná za ne zrovna malý peníze výbrus kliky a nový ložiska na ojnici. (Zde bych čekal, že když by byla ojnice hodně v hajzlu, servis to preventivně vymění nebo to řekne klientovi a nechá ho to rozhodnout co dál.) Po opravě je na stejném válci pořád problém a přesto se nejedná automaticky o reklamaci (?!) a pan servisák chce dalších 70 litrů, ve výsledku "jen" 45.000 kč?!
- při reklamaci, která není reklamací se na autě ztratí výfuk. Tohle se může stát, ty reakce jsou pro mě ale s podivem:
-> tmavší spoluobčan si nevyhlídne vejfuk na autě a nepřijede si ho odmotnovat. Takovouhle věc krade někdo cíleně, to nejsou cigáni. Mně to zní jako že to nebylo poprvé co se tam něco ztratilo. Že servis nahradí vzniklou škodu je z jeho dobré vůle? :-D To je vtip? "Sorry, při té reklamaci, která tě bude stát padesát litrů ti tu někdo ukradl výfuk. Pořeš si to s pojišťovnou, jo?"
-> Celkem neseriózní jednání. Navíc to není pravda, že za to nezodpovídáš (pokud nevadí tykání). Ta snaha, že v areálu ano, ale "mimo areál dílny" ne, je dost marná, to je pouze přání. U servisu, který o sobě tvrdí, že má plno rok dopředu bych čekal snahu o nějaký posun, fotopast a kamery např.
No nic, stejně už je to asi vyřešeno
- někdo si objedná za ne zrovna malý peníze výbrus kliky a nový ložiska na ojnici. (Zde bych čekal, že když by byla ojnice hodně v hajzlu, servis to preventivně vymění nebo to řekne klientovi a nechá ho to rozhodnout co dál.) Po opravě je na stejném válci pořád problém a přesto se nejedná automaticky o reklamaci (?!) a pan servisák chce dalších 70 litrů, ve výsledku "jen" 45.000 kč?!
- při reklamaci, která není reklamací se na autě ztratí výfuk. Tohle se může stát, ty reakce jsou pro mě ale s podivem:
bmw4ever píše: Odůvodněním je to že lokalita kde se dílna nachází s kombinací aut zákazníků na ulici je přímo určená pro naše tmavší spoluobčany a jejich zahraniční popřípadě sjeté kolegy. Kteří tento originál výfuk také odcizili. To že tam Jiří Savka dal výfuk sic jiný ale funkční bylo jen z jeho dobré vůle, taky se na to mohl vysrat a říci vyřeš si to s pojišťovnou.
-> tmavší spoluobčan si nevyhlídne vejfuk na autě a nepřijede si ho odmotnovat. Takovouhle věc krade někdo cíleně, to nejsou cigáni. Mně to zní jako že to nebylo poprvé co se tam něco ztratilo. Že servis nahradí vzniklou škodu je z jeho dobré vůle? :-D To je vtip? "Sorry, při té reklamaci, která tě bude stát padesát litrů ti tu někdo ukradl výfuk. Pořeš si to s pojišťovnou, jo?"
jirina píše:jinak za vuz mimo areal dilny nezodpovidam a je na to kazdy upozornen,muze si ho zajistit sam dle sveho uvazeni.
-> Celkem neseriózní jednání. Navíc to není pravda, že za to nezodpovídáš (pokud nevadí tykání). Ta snaha, že v areálu ano, ale "mimo areál dílny" ne, je dost marná, to je pouze přání. U servisu, který o sobě tvrdí, že má plno rok dopředu bych čekal snahu o nějaký posun, fotopast a kamery např.
No nic, stejně už je to asi vyřešeno

- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Za vozidlo, ktere bylo prevzato do servisu, prebira veskere zaruky a zavazky servis a je uplne jedno, kde to vozidlo parkuje... Jakykoliv student prav si s takovym servisem vytre zadel... Od toho se sepisuje neco, cemu se rika zakazkovy list, na nej je cas prijeti vozidla do servisu, vypis predpokladanych ukonu i predbezna cena...
Obcansky zakonik - Zakon c. 89/2012Sb §421...
§ 421
Každý, kdo od jiného převzal věc, jež má být předmětem jeho závazku, odpovídá za její poškození, ztrátu nebo zničení, ledaže by ke škodě došlo i jinak.
Obcansky zakonik - Zakon c. 89/2012Sb §421...
§ 421
Každý, kdo od jiného převzal věc, jež má být předmětem jeho závazku, odpovídá za její poškození, ztrátu nebo zničení, ledaže by ke škodě došlo i jinak.