Nechaval jsem tady montovat samosvor od quaife do e39 540iT/6 a vse zde probehlo podle domluvy. Nejednalo se o cely dif, ale jen "hrusku" takze se musel cely vyndat, rozebrat a zase slozit. Auto bylo hotovy vcas, jednal jsem s jednatelem Alesem Kalistou, ktery i dif montoval. Na zadost mi poridil fotky z montaze a bezplatne vymenil i viskozni spojku na vetraku chladice (dil jsem mel). Meli velmi vstricne a ochotne jednani. S autem jsem od te doby najel asi 2,5tis km a zatim vse ok. Auto na snehu ted luxusne drzi ve smyku a pruchodnost se take zlepsila - to je ale spis chvala na adresu quaife... Pokud byste nekdo mel zajem o podobnou konverzi, tak diferak se da poridit nejlepe od MK-racing (ostatni prodejci v cr maji brutalni marzi az 25%!). MK to prodava prakticky za stejnou cenu jako birdsauto.co.uk (plus postovny), kteri maji vyhradni distribuci quaife pro bmw. MK mohu take doporucit, vse probehlo naprosto transparentne a v pohode.
Sportgarage se specializuje na upravy sportovnich aut, hlavne mitsu evo, imprezy, escort cosworth, m3 atd. takze nehrozi, ze by vase auta "testovali" jako to dela treba Bychl ve Vestci...
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Sportgarage.cz Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 204
- Registrován: úte 22.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno / Jindrichuv Hradec
- Kontaktovat uživatele:
RuDoSh píše:birdsauto.co.uk mi nejede.... na kolik ta sranda vysla?
správný odkaz asi bude tento http://www.birdsauto.com/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: pon 17.01.2011 01:00
- Bydliště: Praha
Jj, spravny odkaz je http://www.birdsauto.com/ - pardon.
Sranda to neni nejlevnejsi... 30tis stoji nova vlozka do dif a 8tis jsem dal za montaz. Ve Sportgarage mi ale rikali, ze je i mozne nainstalovat lamely do diferaku a udelat z nej taky samosvor. Ze to vyjde na cca 16tis za dily plus 8tis prace. Vyhoda je, ze pak ten diferak drzi i pri zmene povrchu, kdezto ten quaife (snekovy) pry povoli a zase se "kousne". Na druhou stranu, lamely se sjedou, quaife je "dozivotni". Lamelovy se pouziva na zavodni auta a na driftovani, quaife je vic civilni. V praxi mam zkusenosti jen s obyc otevrenym dif a tim quaife. Auto se nyni chova predvidatelneji a da se lepe ridit plynem. Zkousel jsem to jen na snehu, na asfaltu nemam to srdce, odvahu a asi ani skill na to poslat svuj autak bokem.
Sranda to neni nejlevnejsi... 30tis stoji nova vlozka do dif a 8tis jsem dal za montaz. Ve Sportgarage mi ale rikali, ze je i mozne nainstalovat lamely do diferaku a udelat z nej taky samosvor. Ze to vyjde na cca 16tis za dily plus 8tis prace. Vyhoda je, ze pak ten diferak drzi i pri zmene povrchu, kdezto ten quaife (snekovy) pry povoli a zase se "kousne". Na druhou stranu, lamely se sjedou, quaife je "dozivotni". Lamelovy se pouziva na zavodni auta a na driftovani, quaife je vic civilni. V praxi mam zkusenosti jen s obyc otevrenym dif a tim quaife. Auto se nyni chova predvidatelneji a da se lepe ridit plynem. Zkousel jsem to jen na snehu, na asfaltu nemam to srdce, odvahu a asi ani skill na to poslat svuj autak bokem.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: pon 17.01.2011 01:00
- Bydliště: Praha