Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW Invelt vs ex AuTec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 676
- Registrován: stř 19.01.2005 01:00
- Bydliště: Závodí
- Kontaktovat uživatele:
Tento tyden jsem mel velice dobrou zkusenost s BMW Invelt. Mohu jednine doporucit pana Slamu na servisni prijmu, jelikoz Vas nebere, jestli prijedete s autem 12let starym nebo s nejnovejsim. Proste jste prijeli s BMW a proto se museji chovat porad stejne, alespon takto mi to rekl on, kdyz jsem si stezoval na jeho kolegu, ktery se mi snazil vratit vozidlo v nepojizdnem stavu, ikdyz to vedel. Proste prezitek z AuTecu, kde si mysleli, ze stary auta uz nejsou jejich zalezitost. Timto padem jeste jednou dekuji panu Slamovi.
Předpokládám, že to byla provozovna v Praze 5, Jeremiášova ulice. Pozitivní dojem z jednání s panem Slámou mohu potvrdit. Bohužel na druhou stranu dojem celkový ze servisu negativní - opakované urgence, informace podávaná na několikrát, diagnostika povrchní.
Co funguje podle mých zkušeností bez problému, je objednání dílů. Nezkoušel jsem ale porovnat ceny např. viz vlákno Náhradní díly BMW od člena Addict, kde jsou vesměs pouze pozitivní hlasy.
Co funguje podle mých zkušeností bez problému, je objednání dílů. Nezkoušel jsem ale porovnat ceny např. viz vlákno Náhradní díly BMW od člena Addict, kde jsou vesměs pouze pozitivní hlasy.
Já tedy musím také přidat negativní zkušenost. Je to banda arogantních debílků, kteří si na něco hrají a bohužel zapomínají, že tam jsou pro zákazníky. Já tam už v životě nepojedu a jako o 100 procent lepší náhradu jsem zvolil RENOCAR v kongresovém centru. Když jsem zavolal ráno v 9 hod do Inveltu na úpravu firmou Hartge, tak mi pán sdělil, že to neví a zavolá odpoledne. Odpoledne nikdo nevolal, tak jsem znovu zavolal to bylo v 17hod. Odpověď zněla, že až bude mít čas tak zavolá. Mylím, že jestliže chci něco prodat, tak bych měl reagovat trochu vstřícněji. Úpravu jsem si zařídil v Německu.
ja byt tebou, tak to nabonzujem na vedenie. Myslim ze pan, ktory tymto pristupom prisiel o prachy (a predpokladam ze velice slusne) za upravu Hartge sa tam dlho neohreje. Bohuzial, kym sa nebonzuje, tak sa nic nedeje, viz pripad vymena sibru a nasledny bonz do AGcka ...
7er. True definition of luxury. Yours.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 122
- Registrován: stř 08.07.2009 00:00
- Bydliště: The Dark Side of the Moon
Jo... AuTec, Invelt...
Auto jsme kupovali v Autobase, ale jelikoz Invelt (ten na Praze 5 na Jeremiasce) mam od domu 5 minut, tak jsem parkrat jel tam... Zkusenosti jsou asi nejhorsi, jake muzou byt...
Zacalo to tim, ze mi meli zkontrolovat geometrii pred cestou po Evrope (pouze zkontrolovat, nic vic)... Po te kontrole se mi auto hazelo do "safe modu" (nejde s tim jezdit, chcipa) a rozsvitila se kontrolka EML, po napr. patem restartu to zase chvili jelo... a pak zase... no ukazalo se, ze kluci znicili nejaky sensor (uz si nevzpominam ktery presne)... no tak mi to opravili za 12K opravili... se sensorem uz problem neni (jeste aby byl za ty penize, ze), ale jelikoz se k tomu dostali pres volant, tak alepson ten alespon vrze... a takovych zkusenosti jsme mel vic... stejne zkusenosti ma i kamarad, ktery tam taky parkrat byl...
Abych to zkratil, servis rozhodne nemuzu doporucit...
Snad jen s objednavkou dilu jsem nemel problem, dorazily vcas...
Auto jsme kupovali v Autobase, ale jelikoz Invelt (ten na Praze 5 na Jeremiasce) mam od domu 5 minut, tak jsem parkrat jel tam... Zkusenosti jsou asi nejhorsi, jake muzou byt...
Zacalo to tim, ze mi meli zkontrolovat geometrii pred cestou po Evrope (pouze zkontrolovat, nic vic)... Po te kontrole se mi auto hazelo do "safe modu" (nejde s tim jezdit, chcipa) a rozsvitila se kontrolka EML, po napr. patem restartu to zase chvili jelo... a pak zase... no ukazalo se, ze kluci znicili nejaky sensor (uz si nevzpominam ktery presne)... no tak mi to opravili za 12K opravili... se sensorem uz problem neni (jeste aby byl za ty penize, ze), ale jelikoz se k tomu dostali pres volant, tak alepson ten alespon vrze... a takovych zkusenosti jsme mel vic... stejne zkusenosti ma i kamarad, ktery tam taky parkrat byl...
Abych to zkratil, servis rozhodne nemuzu doporucit...
Snad jen s objednavkou dilu jsem nemel problem, dorazily vcas...
Mam prave nasledujici zkusenost, preberte si to sami. U 8er mi vymlatili sklo ridice kvuli autoradiu... Pojistovna je nastesti super - Allianz a ze to zaplati vcetne prace, jejich partner je Invelr v Praze. Auto jsem tam dovezl, predal a ptal se jak dlouho to bude trvat... Predavaci technik odpovedel ze nevi, ze jede ve ctvrtek na dovolenou a nevi kdo to po nem bude prebirat, ze si mam za cca. tyden zavolat... Dobra. Skla na 8er nema nikdo skladem
Za tyden v pondeli volam a ze je to hotove, jen se ceka na kryci list pojistovny. Takze jsem si pro auto sel ve stredu po nekolika urgencich ze tam ten kryci list maji. Predavaci technik mi dal podepsat faktury. Kdyz jsem chtel vedet co ty polozky jsou, tak zacal mlzit... No z ETK vidim, ze je to sklo, vnitrni prachovka dveri u skla (tu ocividne nemenili) a vnitrni hlukova zabrana dveri (tam nevim, tapec kvuli kontrole rozebirat nebudu). Dal tam maji hezkou spoustu radku jako serizeni svetel, kontrola provoznich kapalin atd... hezky balicek, sice s 100% slevou, ale je tam. Ten balicek ma jeden hacek. Tu kontrolu nedelaji. Alespon ta svetla urcite ne... Jinak by mi museli rict, ze prave svetlo nejde seridit, protoze ma prasklou aretacni matku a ze tam mam LED zarovky v parkovackach, ktere zatim hazi chybu OBC... Kdyz to vezmu tak, ze by to prebirala moje zena, tak jim bude verit, ze ted je vse urcite v poradku. Pritom neni.
Nejvic mne ale prekvapilo, kdyz jsem kontroloval vymenene sklo. Sklo OK, ale vnejsi manzeta/prachovka dveri, ktera ma dolehat ke sklu, tak ta byla po cele delce min. 3mm daleko od skla. Tzn. kdykoli by prselo, veskera voda by tekla rovnou do veri
To jsem tedy nezkousnul a vratil se s tim ze to auto takhle nepreberu. Pan se divil a mlzil dal. Tak jsem mu jeste ukazal par zbylych strepu ve vnejsi manzete a ze ty tam ocividne po vymene byt nemaji...Tak mi rekl, ze sepiseme protokol a ze to pak opravi az se stavim. Ja ze ne, ze bych rad aby to bylo opraveno rovnou (to meli auto 1,5 tydnu u sebe)... Jenze to uz je 17h a na dilne nikdo neni
Tak jsem jel sockou domu a auto si nakonec vyzvedl o den pozdeji.
Vzhledem k tomu ze je to autorizovany prodejce a servis BMW, tak mne tohle jednani prekvapilo. Jak polozky ve fakture, ktere nebyly provedeny (byt zadarmo), tak i ledabyle odvedena prace na vymene okna.

Nejvic mne ale prekvapilo, kdyz jsem kontroloval vymenene sklo. Sklo OK, ale vnejsi manzeta/prachovka dveri, ktera ma dolehat ke sklu, tak ta byla po cele delce min. 3mm daleko od skla. Tzn. kdykoli by prselo, veskera voda by tekla rovnou do veri


Vzhledem k tomu ze je to autorizovany prodejce a servis BMW, tak mne tohle jednani prekvapilo. Jak polozky ve fakture, ktere nebyly provedeny (byt zadarmo), tak i ledabyle odvedena prace na vymene okna.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 219
- Registrován: pon 05.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Přidám pozitivní zkušenost s nákupem nahradnich dílu. Objednával jsem pár serepetiček, nebyly na skladě a že mi zavolaj až přijdou. Max. do 14 dnů. Volali mi už asi za tejden at si pro ně přijdu a pak ještě za další tři dny že to tam pořád mám a jestli jsem na to nezapomněl. Takže za mě náhradní díly OK.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Co se týče mé zkušenosti- náhradní díly vždy OK, dodání většinou druhý až třetí den po objednání, nejdéle však týden. Komunikace bez problému, mailem objednám, oni potvrdí a pak zavolají...
Ale-co se týče servisu,konkrétně "quick-servisu"(menší jednoduché servisní úkony,ten den nebo do druhého), děs běs... Byli jsme tam tento měsíc 3x s M5 E60. Vždy jsme se objednali cca týden předem na určitou hodinu či rozmezí. Pokaždé když jsme tam dorazili (při druhé a třetí návštěvě nás technik už znal a poznal atd), a to vždy přesně kdy bylo domluveno, jsme byli odbyti, že technik má ještě v jednání zákazníka. To se dá pochopit, ale to, že pak vezme ještě 1-3 další kteří si mu tam drze sednou na židli a cpou klíček od auta do ruky a přitom ví že sedíme v "čekárně", to už mi přislo celkem dost. Dostali jsme snad 5x nabídku na nějaký nápoj ale když už jsme se cca po 50ti minutách čekání ptali sekretářky co pan XXX,zda už má čas a že si tam bere x dalších tak jen mile pronesla: "No,to víte,pan XXX...". Pokaždé se pak všichni tvářili jakože snad nečekámě že to bude tak jak bylo domluveno, ba naopak,ještě jsme si připadali jak debilové. Mno a poslední kousek byl když při kalkulaci výměny zadních destiček (cca 6-7tis Kč) chtěl účtovat cca o 8 tis více!! Pak se omlouvali že tam dali špatné číslo dílu... Těžko si pak o tom myslet něco dobrého. Pozitivní věc byla na druhou stranu pak že cenu kompletní důkladné prohlídky vozu plus kompletní diagnostiky stanovil na cca 4500Kč a nakonec stála 2700Kč.
Za mě-na servis už bych tam nejel, to jednání, promarněný čas a semtam mlžení mi za hektolitry nabízené cocacoly atd. nestojí
Ale-co se týče servisu,konkrétně "quick-servisu"(menší jednoduché servisní úkony,ten den nebo do druhého), děs běs... Byli jsme tam tento měsíc 3x s M5 E60. Vždy jsme se objednali cca týden předem na určitou hodinu či rozmezí. Pokaždé když jsme tam dorazili (při druhé a třetí návštěvě nás technik už znal a poznal atd), a to vždy přesně kdy bylo domluveno, jsme byli odbyti, že technik má ještě v jednání zákazníka. To se dá pochopit, ale to, že pak vezme ještě 1-3 další kteří si mu tam drze sednou na židli a cpou klíček od auta do ruky a přitom ví že sedíme v "čekárně", to už mi přislo celkem dost. Dostali jsme snad 5x nabídku na nějaký nápoj ale když už jsme se cca po 50ti minutách čekání ptali sekretářky co pan XXX,zda už má čas a že si tam bere x dalších tak jen mile pronesla: "No,to víte,pan XXX...". Pokaždé se pak všichni tvářili jakože snad nečekámě že to bude tak jak bylo domluveno, ba naopak,ještě jsme si připadali jak debilové. Mno a poslední kousek byl když při kalkulaci výměny zadních destiček (cca 6-7tis Kč) chtěl účtovat cca o 8 tis více!! Pak se omlouvali že tam dali špatné číslo dílu... Těžko si pak o tom myslet něco dobrého. Pozitivní věc byla na druhou stranu pak že cenu kompletní důkladné prohlídky vozu plus kompletní diagnostiky stanovil na cca 4500Kč a nakonec stála 2700Kč.
Za mě-na servis už bych tam nejel, to jednání, promarněný čas a semtam mlžení mi za hektolitry nabízené cocacoly atd. nestojí

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 415
- Registrován: ned 07.06.2009 00:00
- Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601
Na tohle co je zde napsáno se nedá říct nic jinýho než HRŮZA!!!
Všechny origo servisy v CR stojí nanic je to opravdu velká škoda. Je to asi taky hodně o tzv. české povaze lidí co tam pracují ( nafoukanost) ..
Můžu jedině poradit jezdit do německa-- spojit to třeba s nějakym výletem nebo dovolenou
tam se tohle neděje.
Já bych tady mohl taky napsat několik stránek o zkušenostech s BMW servisech v CR.. ale nemá to cenu.. všude arogance a do toho absolutní neznalost což asi každý zná.
Klidně bych se podepsal pod nějakou petici pro zavření všech origo BMW servisů v CR.
Všechny origo servisy v CR stojí nanic je to opravdu velká škoda. Je to asi taky hodně o tzv. české povaze lidí co tam pracují ( nafoukanost) ..
Můžu jedině poradit jezdit do německa-- spojit to třeba s nějakym výletem nebo dovolenou

Já bych tady mohl taky napsat několik stránek o zkušenostech s BMW servisech v CR.. ale nemá to cenu.. všude arogance a do toho absolutní neznalost což asi každý zná.
Klidně bych se podepsal pod nějakou petici pro zavření všech origo BMW servisů v CR.

Tak moje poslední předposlední návštěva na tehdy ještě Autecu proběhla takto: Měli auto v opravě po lehkém ťukanci mojí E90, předtím ca 5 servisních prohlídek zcela bez problémů. Zarazilo mě že jsme si vždy předávali auto tak, že jsem zavolal, řekli kdy mám přijet, přišel jsem, vzali si klíčky, zavolali, vzal jsem si klíčky a zaplatil.. Za celou dobu jsem nepodepsal jedinou zakázku. Každopádně auto jim tam zůstalo celý týden, v pátek ho vyzvedávám, platím 90K za přebírám si auto. Bohužel hned po rozjetí jsem zjistil že hraje rádio (podivné, pár měsíců předtím mi namontovali za 10K Ipod konektor a od té doby rádio nejelo). Přepínám na Ipod, Ipod nejede....abych to zkrátil, během toho servisu mi ho prostě ukradli. Je to malé, je to drahé.... nekupte to.
Bohužel přístup servisu k následnému řešení velmi špatný, veškerá starost servisu se upřela k tomu "jestli tam byl" a že podle VoP (které jsem za celou dobu neviděl a nikdy se s nimi neseznámil, natož abych je podepsal) tam nemám nic nechávat.
Že někdo ze zaměstnanců může ujet to je fakt a v žádné firmě proti tomu nejsou imunní, jejich "řešení" a arogance "dokažte nám že...". Mě přiměla od té doby zcela servis.
Bohužel, jsem v nedávné době znovu podlehl - pořídil jsem před vánoci E91 v dnes už Inveltu a cesto do Prahy menší havárka. Po těch letech jsme doufal že se už ni nemůže stát (nebo alespoň nic horšího). Opak je pravdou. Pokračování příště, aktuální příhodu řeším až s BMW AG.
Servis v Inveltu pro otrlé a dobrodružné povahy. Vřele doporučuji cokoliv jiného, pravděpodobnost že to bude horší je mizivá
Bohužel přístup servisu k následnému řešení velmi špatný, veškerá starost servisu se upřela k tomu "jestli tam byl" a že podle VoP (které jsem za celou dobu neviděl a nikdy se s nimi neseznámil, natož abych je podepsal) tam nemám nic nechávat.
Že někdo ze zaměstnanců může ujet to je fakt a v žádné firmě proti tomu nejsou imunní, jejich "řešení" a arogance "dokažte nám že...". Mě přiměla od té doby zcela servis.
Bohužel, jsem v nedávné době znovu podlehl - pořídil jsem před vánoci E91 v dnes už Inveltu a cesto do Prahy menší havárka. Po těch letech jsme doufal že se už ni nemůže stát (nebo alespoň nic horšího). Opak je pravdou. Pokračování příště, aktuální příhodu řeším až s BMW AG.
Servis v Inveltu pro otrlé a dobrodružné povahy. Vřele doporučuji cokoliv jiného, pravděpodobnost že to bude horší je mizivá

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 575
- Registrován: ned 21.09.2003 00:00
- Bydliště: Opava - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Lidi,já vás nechápu. Ohaníte se tady M3, M5 8er, apod. což jsou auta za šílené prachy a jste lenivý nebo jde vám o ty eura, si udělat výlet do SRN a tam si své auto nechat servisovat...?
Otec má "starou 530D, E39 a vždy si na servis zajede do SRN a to přitom má přes celou republiku,jelikož je z Opavy. Ale raději si udělá výlet do München na 2 dny, ale auto má ve 100% stavu. A není co řešit. Proč to dělá, je právě ten, co tady už několik let se stále bezvýsledně řeší, což je i jeho zkušenost s auty co měl před tímto BMW a i včetně jej. A je úplně jedno, jestli je to BMW, MB, AUDI, či VW. U všech těchto značek smě měli problémy se autoriz.servisy v ČR. Takže nikdy více !!!!
P.S. Poslední velký zážitek německého servisu - v pátek prováděna velká inspekce od 12.h, bez předchozího objednání. Vzhledem k tomu, že měl zadřený šroub na kole, které nešlo sundat se jim práce prodloužila až do 20.h večer s tím, že šroub museli odřezat a na skladě neměli náhradní, tak jej vzali z vystaveného nového auta s tím, že jej pak v pondělí dodají,ale hlavně, že my můžem v sobotu ráno jet domů.
O tom, že byl pátek a že to musí dělat až do večera a že servis nebyl předem domluven se nikdo z BMW nezmínil. Víc nemám co dodat...
Otec má "starou 530D, E39 a vždy si na servis zajede do SRN a to přitom má přes celou republiku,jelikož je z Opavy. Ale raději si udělá výlet do München na 2 dny, ale auto má ve 100% stavu. A není co řešit. Proč to dělá, je právě ten, co tady už několik let se stále bezvýsledně řeší, což je i jeho zkušenost s auty co měl před tímto BMW a i včetně jej. A je úplně jedno, jestli je to BMW, MB, AUDI, či VW. U všech těchto značek smě měli problémy se autoriz.servisy v ČR. Takže nikdy více !!!!
P.S. Poslední velký zážitek německého servisu - v pátek prováděna velká inspekce od 12.h, bez předchozího objednání. Vzhledem k tomu, že měl zadřený šroub na kole, které nešlo sundat se jim práce prodloužila až do 20.h večer s tím, že šroub museli odřezat a na skladě neměli náhradní, tak jej vzali z vystaveného nového auta s tím, že jej pak v pondělí dodají,ale hlavně, že my můžem v sobotu ráno jet domů.
O tom, že byl pátek a že to musí dělat až do večera a že servis nebyl předem domluven se nikdo z BMW nezmínil. Víc nemám co dodat...
Za mě zkušenosti s ex-AuTec jen to nejhorší. Vzhledem k tomu, že jsem si v Autecu koupil před 8 lety nové auto, tak jsem jezdil první 2 roky tam... namátkou asi jen:
- naprosto arogantní chování k zákazníkovi, kterému bylo v té době 21 let
- účtování více oleje, než se do motoru vůbec vejde (8 litrů do 330d)
- reklamace vrzajícího střešního okna - na faktuře věci, které servis VŮBEC neměnil, ale účtováno to bylo
- naprosto zbytečné a nesmyslné položky na faktuře při běžné výměně oleje (věci typu gumičky do stěračů, o které jsem vůbec nežádal, apod)
- poškrábání laku od myčky (osobně jsem myl jen ručně)
Jednoznačně nedoporučuji.
- naprosto arogantní chování k zákazníkovi, kterému bylo v té době 21 let
- účtování více oleje, než se do motoru vůbec vejde (8 litrů do 330d)
- reklamace vrzajícího střešního okna - na faktuře věci, které servis VŮBEC neměnil, ale účtováno to bylo
- naprosto zbytečné a nesmyslné položky na faktuře při běžné výměně oleje (věci typu gumičky do stěračů, o které jsem vůbec nežádal, apod)
- poškrábání laku od myčky (osobně jsem myl jen ručně)
Jednoznačně nedoporučuji.
Také se s Váma podělím o mou zkušenost s firmou Autec, neboli Invelt, je to jedno jelikož zaměstnanci jsou tam vesměs stejní. U této firmy v servisu pracuje můj nejmenovaný známý ("kamarád" z vojny) za časů Autecu si sem tam dovolil udělat v jejich servisu menší melouch, a tudíž mě nabídl službu v podobě výměny silentbloků v zadní nápravnici na mé 34, souhlasil jsem a byl jsem rád že auto dostane péči v podobě mechanika BMW a servisního zázemí BMW, objednal jsem v té samé firmě originální silentbloky (cenovka cca. 1000kč za kus) předal je známému v origo balení i s autem a čekal na telefon, že je práce hotová. Opravdu siláče vyměnil auto předal nebourané jen s nesmyslnou spotřebou na BC a s km na počítadle, asi dlouhá projížďka bo co.... nevadí hlavně že náprava příjemně zpevnila jak jinak když jsou tam nové a ORIGINÁLNÍ silentbloky že! Nějaké ty bankovky za práci a šup spokojen domů. A teď po cca 20 tisících km né zrovna brutální jízdou opět se hlásí SB zadní nápravnice, divné však jsem na auto nechal dát originální kvalitní díly BMW tak v čem je problém? No řekl jsem si dám auto tentokrát k někomu jinému nejlépe z BMW klubu nebo E30.cz kde jsem doma. Povedlo se, sehnal jsem ochotného a šikovného chlapíka tady z BMW klubu, koupil jsem tentokrát díly Meyle HD, předal mu vůz i s dílama a druhý den - práce perfektně udělaná, nápravnice pevná ale to překvapení přišlo v podobě NĚJAKÝCH ČÍNSKÝCH SRAČEK SILENTBLOKŮ CO Z MÉHO AUTA VYNDAL, URČITĚ SE NEJEDNÁ O ORIGINÁLNÍ DÍLY KTERÉ JSEM ONEHDÁ KUPOVAL A OSOBNĚ NEJMENOVANÉMU ZAMĚSTNANCI AUTECU PŘEDÁVAL !!! Vím že firma Autec nebo Invelt nemůžou za mentalitu svých zaměstnanců ale pokud tyto praktiky některý z nich praktikuje i na svých známých pak nepochybuji o tom, že má stejný přístup i k zákazníkům firmy. Je to dost smutné ovšem realita, plyne z toho poučení, VELMI DOBŘE ZVÁŽIT KOMU A KAM SVÉ AUTO DÁT SERVISOVAT !