Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
servis BWmotors Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 415
- Registrován: ned 07.06.2009 00:00
- Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601
Mohu velice doporučit. Perfektní přístup a ještě lépe odvedená práce. Všichni zaměstnanci dříve dělali v BMW. Lepší servis jsem v CR ještě neviděl. Jezdim tam se všema BMW a neohrnují nos třeba ani nad e38... Cena za hodinu práce odpovídá kvalitě služeb.. A nějakému garážníkovi, který nic neumí dáte kolikrát víc a nic neopraví....
E65DRIVER píše:Mohu velice doporučit. Perfektní přístup a ještě lépe odvedená práce. Všichni zaměstnanci dříve dělali v BMW. Lepší servis jsem v CR ještě neviděl. Jezdim tam se všema BMW a neohrnují nos třeba ani nad e38... Cena za hodinu práce odpovídá kvalitě služeb.. A nějakému garážníkovi, který nic neumí dáte kolikrát víc a nic neopraví....
zdar, kecy nech stranou a dej nám namlsat nějakými FAKTY

prace - cena - kvalita... to nas zajima.. .. a odkaz na firmu nebo aspon nejakou lokaci
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
Zrovna jsem tam nechal e91 předface na vehicle check, výměnu oleje, kontrolu poruch elektriky a problém se zadními brzdovými světli (na to jsem celkem zvědavý jak to páni vyřeší, protože se zdá být problém buďto v kabeláži nebo přímo v řídící jednotce - skrat žárovky). Potom dám vědět jak jsem byl spokojen. S přístupem jsem zatím nadmíru spokojen.
aby ta prevodovka radila tak jak ma a neskubala. Kdyz po nekom koupis auto je to dobre udelat aaby jezdila podle tebe. Ten kdo to smaze a tvrdi ze se to nahraje samo je blbost je na to presny postup a doporucujou to i po opfave automatu. Dela se to vetsinou kdyz radi hur. Nekdy to pomuze nekdy ne.caknakis píše:jaký to má smysl nahrát nové adaptace?
Jsou tam hodnoty ktere se ukladaji (zaplnuji) a podle toho radi. Nemyslim si ze by to dokazalo uplne promazat a zmenit. Hodne lidem to pomohlo je toho hodne treba na klubu bmw v USA tam to popisuji presne. Ja mel probem ze na jednu rychlost to zacalo blbnout po smazani a nahrani novych je zas vse ok a to razeni je uplne jine jak kdyz bylo to auto nove.caknakis píše:tak potom nechápu, proč se tomu říká adaptace...když tomu automatu stejně něco nabulíkuješ a nemůže se zadaptovat)
tím to nezpochybňuju, jen mě to udivuje
Určitě pak napiš, jak probíhala geometrie a kolik stála. Také bych na ní šel.Spi-ke píše:chci si u nich objednat seřízení geometrie
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Ahoj,
tak jsem tam byl dneska, na vymenu oleje u E90.
Volal jsem rano, ze prijedu cca za hodinku. Jestli u toho muzu bejt - ze ano. Jestli si muzu donest vlastni veci - taky OK, ale ze za olej neruci.
Prijel jsem tam plusminus presne. Na recepci privitani OK, maj tam takovou tu modrou ctecku na klice. Sepsali nejake nalezitosti, auto si prevzal mechanik, zavezl, a pak me pustili na dilnu.
Nelibilo se jim, ze pouzivam Mobil1, ze do BMW jedine Castrol, ze je to i na vicku... no Porsche ma na vicku Mobil1, Mercedes taky Mobil1, Nissan GTR taky Mobil1... navic Mobil1 co pouzivam (vs castrol edge) hreje o 10C min ze zkusennosti, je doporucovanej na BITOG, takze nehodlam menit... ale moc jim to nevadilo...
Kecal jsem tam s mechanikem, vsechno mi ukazoval, vysvetloval. Pote prisel nekdo z vedeni (asi?), tak jsem s nim probral par veci (desticky, CDV). Auto meli na zvedaku, zadna "prace na podlaze". Servis cisty.
Co se tyce kvality prace, zdalo se mi to dobry. Olej z toho vypousteli asi 30 min, do posledni kapky. Mechanik postupoval logicky (nejdriv povolil filtr, aby olej odkapal, pak vypustny sroub...). Kdyz videl, jak se o to staram (vcera jsem to lestil, motor vycisteny) tak si obzvlast daval zalezet (kdyz vytahoval filtr, oblozil ho hadrama, abych nemel olej na motoru). Samozrejme, postupoval dle TIS, sroub na vane i filtr dotazen na 25NM, o-krouzky pred pouzitim naolejovany, atd...
Cena: prace stala 1100, takze jako v autorizovanym servisu.
Co se tyce vybaveni dilny, rekl bych se normalni. Co jsem to tak okukoval tak jsem z toho moc nepoznal (asi to neni Stahlwille, Snap-On...). Vyvazovacku tam maj nejakou beznejsi (autorizak ma vetsinou Hofmann nejlepe Optima, ja radsi teda Hunter GSP9700 Road Force). Jestli maj podobnou geometrii jako vyvazovacku tak nevim jestli bych to tam daval (samozrejme vybava jenom pulka uspechu, pak zalezi na tom, kdo to obsluhuje), ale zas az tak moc se nevyznam...
Celkovy dojem teda dobry, hlavne ze u toho clovek muze bejt...
tak jsem tam byl dneska, na vymenu oleje u E90.
Volal jsem rano, ze prijedu cca za hodinku. Jestli u toho muzu bejt - ze ano. Jestli si muzu donest vlastni veci - taky OK, ale ze za olej neruci.
Prijel jsem tam plusminus presne. Na recepci privitani OK, maj tam takovou tu modrou ctecku na klice. Sepsali nejake nalezitosti, auto si prevzal mechanik, zavezl, a pak me pustili na dilnu.
Nelibilo se jim, ze pouzivam Mobil1, ze do BMW jedine Castrol, ze je to i na vicku... no Porsche ma na vicku Mobil1, Mercedes taky Mobil1, Nissan GTR taky Mobil1... navic Mobil1 co pouzivam (vs castrol edge) hreje o 10C min ze zkusennosti, je doporucovanej na BITOG, takze nehodlam menit... ale moc jim to nevadilo...
Kecal jsem tam s mechanikem, vsechno mi ukazoval, vysvetloval. Pote prisel nekdo z vedeni (asi?), tak jsem s nim probral par veci (desticky, CDV). Auto meli na zvedaku, zadna "prace na podlaze". Servis cisty.
Co se tyce kvality prace, zdalo se mi to dobry. Olej z toho vypousteli asi 30 min, do posledni kapky. Mechanik postupoval logicky (nejdriv povolil filtr, aby olej odkapal, pak vypustny sroub...). Kdyz videl, jak se o to staram (vcera jsem to lestil, motor vycisteny) tak si obzvlast daval zalezet (kdyz vytahoval filtr, oblozil ho hadrama, abych nemel olej na motoru). Samozrejme, postupoval dle TIS, sroub na vane i filtr dotazen na 25NM, o-krouzky pred pouzitim naolejovany, atd...
Cena: prace stala 1100, takze jako v autorizovanym servisu.
Co se tyce vybaveni dilny, rekl bych se normalni. Co jsem to tak okukoval tak jsem z toho moc nepoznal (asi to neni Stahlwille, Snap-On...). Vyvazovacku tam maj nejakou beznejsi (autorizak ma vetsinou Hofmann nejlepe Optima, ja radsi teda Hunter GSP9700 Road Force). Jestli maj podobnou geometrii jako vyvazovacku tak nevim jestli bych to tam daval (samozrejme vybava jenom pulka uspechu, pak zalezi na tom, kdo to obsluhuje), ale zas az tak moc se nevyznam...
Celkovy dojem teda dobry, hlavne ze u toho clovek muze bejt...
No a k čemu je pak tady to když to je přimo od ZF?JaraX píše:adaptace určitě nahrat nejdou, nahrava se leda software nebo kodovai, od toho je to adaptace aby se to adaptovalo.
Für die Adaption des CVT-Getriebes sind folgende Schritte wie angegeben durchzuführen.
I. Kupplungsadaption
Bei den folgenden Schritten ist das Bremspedal zu betätigen.
- Kalte Motor starten. Bei erhöhter Leerlaufdrehzahl für 10 s in N schalten, dann für 10 s in D schalten im Display wird xP in Position angezeigt. Folgendes zehnmal wiederholen:
- Für 3 s in N schalten, dann für 3 s in D schalten. Im Display wird xP in Position P angezeigt. Folgendes zehnmal wiederholen:
II. Übersetzungsadaption
Das Fahrzeug auf eine Geschwindigkeit > 80 km/h beschleunigen. Das Gaspedal und dann stehen. Das Getriebe adaptiert sich für 4500, 4000, ..., 1500 und 1400 U/min. Im Display wird P bei Position P gezeigt. Der Motor hat nun Betriebstemperatur erreicht. Die Leerlaufdrehzahl beträgt 800 U/min. Schritt 2 bis 3 wiederholen. Zündschloss in Stellung 0 schalten
Achtung:
Mindestens 10 min warten vor evtl Abklemmen von Batterie und/oder DME-Motorsteuergerät.
Jj, taky musim potvrdit tady příspěvek výše… Vyznají se, mechanici precizní a odvádí čistou práci, pokud to není nějaká složitá chirurgie tak je to na počkání a dá se motat na dílně. Cenově mi to nepřijde moc levnější než autorizáky, ale člověk všechno vidí, nepokouší se ho ojebat a fakt se vyznají (a nebojí se jít za hranice TIS nebo DIS… i když neorigo změny jim moc nevoní…) Odhadnutý rozpočet zatím vždy dodrželi na korunu přesně, nikoho neobkládají… Takže to rozhodně výhoda oproti autorizákům.
Nedávno jsem tam byl jen s trivialitou. A než jsem odjel tak jen po čuchu poznali načaté pakny brzd, tže mi ušetřili překvapení někde později na dálnici…
Takže za mě dobrý.
Nevýhoda je doprava tam a zpátky bez auta, je to fakt v prdeli ;)
BTW, co debata o CDV? Nějaké rady? Musim se teď někdy stavit pro CDV od Zeckhausenů, abych si ho nechal namontovat, tak sbírám postřehy.
Nedávno jsem tam byl jen s trivialitou. A než jsem odjel tak jen po čuchu poznali načaté pakny brzd, tže mi ušetřili překvapení někde později na dálnici…
Takže za mě dobrý.
Nevýhoda je doprava tam a zpátky bez auta, je to fakt v prdeli ;)
BTW, co debata o CDV? Nějaké rady? Musim se teď někdy stavit pro CDV od Zeckhausenů, abych si ho nechal namontovat, tak sbírám postřehy.
vlado42 píše:No a k čemu je pak tady to když to je přimo od ZF?JaraX píše:adaptace určitě nahrat nejdou, nahrava se leda software nebo kodovai, od toho je to adaptace aby se to adaptovalo.
Für die Adaption des CVT-Getriebes sind folgende Schritte wie angegeben durchzuführen.
I. Kupplungsadaption
Bei den folgenden Schritten ist das Bremspedal zu betätigen.
- Kalte Motor starten. Bei erhöhter Leerlaufdrehzahl für 10 s in N schalten, dann für 10 s in D schalten im Display wird xP in Position angezeigt. Folgendes zehnmal wiederholen:
- Für 3 s in N schalten, dann für 3 s in D schalten. Im Display wird xP in Position P angezeigt. Folgendes zehnmal wiederholen:
II. Übersetzungsadaption
Das Fahrzeug auf eine Geschwindigkeit > 80 km/h beschleunigen. Das Gaspedal und dann stehen. Das Getriebe adaptiert sich für 4500, 4000, ..., 1500 und 1400 U/min. Im Display wird P bei Position P gezeigt. Der Motor hat nun Betriebstemperatur erreicht. Die Leerlaufdrehzahl beträgt 800 U/min. Schritt 2 bis 3 wiederholen. Zündschloss in Stellung 0 schalten
Achtung:
Mindestens 10 min warten vor evtl Abklemmen von Batterie und/oder DME-Motorsteuergerät.
Neda se nic delat, udelali z tebe pastiku, mohl sis sam podrzet 30sek plyn a naucilo by se to podle tebe. Takze ti za buhvikolik penez vysali auto:-))