Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Autoimportmach BMW nebo ACR CB ???
ja pridam koment na ACR - BMW Ceske Budejovice. pred peti lety jsem kupoval e46 komplet servisovanou do te doby v ACR. Bylo to od znameho, tak jsem nemusel resit ostatni veci a navic spolehal na kvalitni praci autorizovaneho servisu.
po dovezeni do prahy a naslednem shlednuti mechanikem jsem zjistil nasledujici.
Sterac u spolujezdce byl z uplne jine znacky vozidla - majitel menil i zarovky v ACR - takze nedoslo k zamene z jineho vozu. Sterac defacto ani nestiral - a pak mechanik rikal ze to neni bmw ale neco jineho na uplne jine auto. Mel takovou zlutou tecku.
Auto melo ve 100 000 tisicich menene tlumice za originalni nove a na tento M1 sportovni podvozek. Auto jsem koupil s cca 118 000 kilometrama a po zvednuti se zjistilo ze jeden zadni tlumic komplet vyteklej a druhej hodne rosil. Pri hlubsim obhlednuti se zjistilo ze tlumice byli urceny na jiny model podvozku. Model 330i se v roce 2001 lamal v upravach podvozku a od urciteho mesice se na tento podvozek davali jiste tlumice a od dalsiho roku zase jine. Tlumice na mem aute byli na starsi model, a jeste vubec ne pro M1 podvozek ktery ma kratsi pera a timpadem i pruziny. Takze uplne nadvakrat totalne spatne vec, kterou vi i mechanik co nedela u BMW. A nejlepsi vec kolem celkem podelanech tlumicu co vydrzeli jen 20 000, ze nebyli koupeny v origo BMW, nemeli znacky ac vyrobce byl stejny. V praxi to znamenalo ze nekdo koupil, jeste spatne, tlumice ktera dana firma dodava do bmw - za trochu jinou cenu, a s peknym obratem vydaval za tlumice dodane od bmw. Takze bouda jak na zakaznika, tak ze strany prodejce smerem na BMW. tehda jsem byl nadmiru vytocen a zaskocen a chtel jsem posleze se servisem nejak toto vyresit, alespon upozornenim, nakonec z casoveho presu jsem neudelal. Tot moje osobni par let nazpet zkusenost s ACR, a vim ze i kdyz mozna dnes v pohode, mazla bych tam vicero nedal.
po dovezeni do prahy a naslednem shlednuti mechanikem jsem zjistil nasledujici.
Sterac u spolujezdce byl z uplne jine znacky vozidla - majitel menil i zarovky v ACR - takze nedoslo k zamene z jineho vozu. Sterac defacto ani nestiral - a pak mechanik rikal ze to neni bmw ale neco jineho na uplne jine auto. Mel takovou zlutou tecku.
Auto melo ve 100 000 tisicich menene tlumice za originalni nove a na tento M1 sportovni podvozek. Auto jsem koupil s cca 118 000 kilometrama a po zvednuti se zjistilo ze jeden zadni tlumic komplet vyteklej a druhej hodne rosil. Pri hlubsim obhlednuti se zjistilo ze tlumice byli urceny na jiny model podvozku. Model 330i se v roce 2001 lamal v upravach podvozku a od urciteho mesice se na tento podvozek davali jiste tlumice a od dalsiho roku zase jine. Tlumice na mem aute byli na starsi model, a jeste vubec ne pro M1 podvozek ktery ma kratsi pera a timpadem i pruziny. Takze uplne nadvakrat totalne spatne vec, kterou vi i mechanik co nedela u BMW. A nejlepsi vec kolem celkem podelanech tlumicu co vydrzeli jen 20 000, ze nebyli koupeny v origo BMW, nemeli znacky ac vyrobce byl stejny. V praxi to znamenalo ze nekdo koupil, jeste spatne, tlumice ktera dana firma dodava do bmw - za trochu jinou cenu, a s peknym obratem vydaval za tlumice dodane od bmw. Takze bouda jak na zakaznika, tak ze strany prodejce smerem na BMW. tehda jsem byl nadmiru vytocen a zaskocen a chtel jsem posleze se servisem nejak toto vyresit, alespon upozornenim, nakonec z casoveho presu jsem neudelal. Tot moje osobni par let nazpet zkusenost s ACR, a vim ze i kdyz mozna dnes v pohode, mazla bych tam vicero nedal.