Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

KOOPERATIVA.

Black/white list
OT bude moderovano
Zpráva
Autor
roman320
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: pon 24.05.2010 00:00
Bydliště: kousek od kyjova

#41 Příspěvek od roman320 »

Kolegovi z odpovednosti za skodu zpusobenou zamestnavateli odmitli zaplatit zrcatko rozbity o sloup, oduvodneni ze je to blbost ridice 8O druhymu kterej pikapem nacouval do zdi to sice uznali ale obratem mu smlouvu vypovedeli (3roky nic neudelal a platil jak mel). Divny, taky to bylo jeho blbosti, akorat teda nechapu k cemu ta pojistka teda je, vsechno sou smlouvy s limitem 100tis. na rok, to zrcatko bylo za cca 7 tis., pikap asi za 15. Kdyz sme u nich po teto zkusenosti chteli vypovedet vsechny pojistky a prejit k jine pojistovne (cca 20 smluv) tak to prej de jen pri vyroci. Takhle to zacinaji mrdat az posledni rok, do te doby vsechno vpohode, takze FUCK OFF KOOPERATIVA :mad: :mad: :mad:
Mechosh
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#42 Příspěvek od Mechosh »

Obecně: všechny pojišťovny se snaží vyplatit co možná nejméně. Problém je, že to zkouší na všechny z nás a hledají sebemenší pitominy i třeba překlepy v textu nebo nějaký naprosto nepodstatný věci ve faktuře.
Průšvih je, že tě kde jaká pojišťovna pojistí okamžitě, aniž vůbec vozidlo fyzicky vidí nebo na cokoli budeš chtít a v podstatě během 10ti minut je vše vyřízeno. Nedivme se, když mají provize za sjednanou smlouvu. Ovšem v případě pojistného plnění se to táhne, jak smrad. Jako další průšvih je, že zřízenec nebo zřízenkyně, co pojišťovnu zastupují ti namele bláboly a všechno ti strašně odsouhlasí. Ano, ano, ano, nic není problém. Podstatné je ovšem to, co je v pojistných podmínkách. Ale ruku na srdce, kdo si čte u přepážky všechny podmínky pojistné smlouvy. To by tam musel člověk študovat minimálně hodinu a to ještě s nějakým právníkem, protože některé výrazy nebo šikovně napsané větičky jsou psány tak, že si pod tím každý může představit něco jiného.
Jeden příklad za všechny: KOOPERATIVA a.s. Byl u mě zákazník, že mu vykradli BMW X5. Pytle, NAVI, budíky, nějaké lišty, klima panel, kryt bagu a nějaké další věci. Měl to pojištění ALL RISK na všechno. Auto kupoval se 3 klíči a věděl, že BMW vždy prodává se 4 klíčema. Jeden tudíž někde byl. Buď ho někdo ztratil, nebo rozbil nebo já nevim.. Proto ho v BMW nechal vyřadit z ř.j., aby mu s tím někdo neodjel.
Z toho důvodu si též auto okamžitě pojistil a upozorňoval na to, že jeden klíč chybí, tak aby mohl v noci v klidu spát, raději investuje nemalé peníze do pojištění. Jednoho dne, asi rok potom, co vůz koupil ho měl vykradený.
Kooperativa a.s. mu zamítla škodu uhradit s odůvodněním, že nebyla překonána překážka. Zámky byly v pohodě, okno nerozbitý.
Tudíž jsem opravu požadoval po něm a do dnes mi to splácí.
Když jsem řešil ještě jeden případ podobného ražení, též vykradená X5 a zámky ani okno nebylo porušeno, tak Koopertiva a.s. škodu v plné výši uhradila. Na námitku zaslaného dopisu z mé strany (servisu) ve stylu, jak je možné, že jeden případ zamítne a druhý vyplatí mi bylo pojišťovnou Kooperativa sděleno, že při druhém případu (vyplacení pojistného plnění) se jednalo o důvěryhodnou osobu (ředitel velké telekomunikační firmy), kde nebyly žádné pochybnosti.
Tak se v tom pak má někdo vyznat. Budí to na mě dojem, že likvidátoři, respektive ti, co potom škodu uzavírají a předávají k výplatě jsou bozi, nad které není.
Nicméně platí jedna věc. Nenechat se uchlácholit námitkami pojišťovny, ale jednoduše se s nimi soudit.
Moje zkušenost: 80% zamítnutých škod po právní pomoci nakonec vyplacených škod.
Je to běh na dlouhou trať, ale proč máme mávnout rukou nad tím, že nás někdo chce odřít, když si platíme nemalé pojištění, že?
A když bychom se na to vyprdli, že to zato nestojí, cpát peníze do právníků, tak se jen v pojišťovnách vysmívají a budí to dojem nepřímého přiznání, že vlastně souhlasíte s tím, co za důvod vám pojišťovna nablila..
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od surfis »

Já chápu, že jsou lidi naštvaní. Ale berte to taky z druhé strany. V čechách je několikanásobně levnější pojištění, než venku. Za loňský rok V.I.G. vyplatila na povku o 6% víc, než vybrala. Proto se taky bude pojištění zdražovat. Před pěti lety se pojišťoval tahač běžně za 50 - 60K. Dneska je za 20K a všichni stejně řvou, jak je to drahý. Další a hlavní důvod, proč se pojišťovny kroutí, jsou naše servisy. Běžně, dalo by se říci pokaždé jsou jejich ceny uměle natažené hlavně pro pojišťovny.

Příklady:

Kolega si koupil nového Peugeota 307. Po 14 dnech mu ho naboural autobus. Když si auto vyzvedával v autorizovaném servisu, tak mu technik na rovinu řekl, že je to na pojišťovnu, tak to trochu natáhli.

Já jsem si nechal měnit čelní sklo na Passatu. Limit na čelní sklo mám 15000, protože jsem si nejdříve volal do autorizáku, kolik stojí výměna. Cena za opravu byla 18900 a pojišťovna jim to hodila na hlavu. Chtěli rozdíl po mě. Když jsem jim řekl, že jsem si zjišťoval cenu za opravu skla u jiných servisů (autorizovaných), cena byla cca 14500 (rozdíly do 200Kč). Fakturu nakonec po 14 dnech předělali na odpovídající cenu. Trochu jsem jim pohrozil, že budeme vozit služební auta na garančky jinam (cca 20 aut).

Kolega mi ukazoval fakturu za lak pátých dveří na Ford Focus. Cena pouze za lak nikoliv nastrojení, lepení skla apod. 9500Kč je regulérní zlodějna.

Příkladů jako tyto bych mohl napsat stovky. O tom, jak se půjčují náhradní vozidla ani nemluvim. To je kapitola sama pro sebe...

Ano jsou i tací, kteří nechtěji vydělávat na pojišťovnách, ale takových je jen hrstka.

Takže ruku na srdce a neobviňovat jen druhé.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#44 Příspěvek od Don »

To je moc hezke a dojemne, ale ja jsem zakaznik pojistovny a neni na me abych byl tim na kom si pojistovana a servis hoji ucty. Ja platim poctive pojistku a chci za to sluzby, ktere jsem zaplatil. Pojistovna si na me nebude vybijet jeji neschopnost si ohlidat opravy. Ja jsem ten kdo je pojisteny a nemel bych doplacet zlodejiny druhych. Vsechny tyhle dohady maji jit mimo zakaznika. Mam pojistku a mam v ni asistenci? Zavolam a maji prijet, odtahnout do autorizaku a k zadnym podruznym servisu bez originalnich dilu. Proc z toho mam vzdy vyjit ja spatne presto, ze si platim povinne i kompletni havarijku. Oni mi to odtahnou nekam ke smluvnimu smelinari, ten mi tam nasype dily od starline, aby usetril, a ja muzu behem pul roku auto na svoje naklady znovu nechat opravit. Nejsem ten kdo se ma o cokoliv starat, to je ta sluzba za kterou si a v pripade havarijka i dost mastne platim. Je mi uplne jedno kolik pojistovny vybraly a kolik zaplatily. Uzavrel jsem s nimi smlouvu za jimi stanovene podminky a ty se nebudou menit podle "vydelku" pojistovny.

At se pojistovny soudi se servisy, ze jsou opravy predrazene, ale vymahat to na zakaznikovi mi prijde jako daleko vetsi podvod, ale chapu, ze obycejny clovek se lepe oskubava... Smejdi :mad:
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od surfis »

Pozor velmi se pletes. Oprava vozidla je mezi tebou a servisem. Nikoliv mezi servisem a pojistovnou. Ty pouze davas plnou moc servisu, aby za tebe jednal s pojistovnou. Ty si rucis za to, co a jak opravi.

Mas pravdu, ze je ti jedno kolik pojistovny vybrali a kolik vyplatili. Ale dokud budou v zakonech diry a nebude bič na servisy, tak to bude porad stejne. Nejvetsi podil viny je na servisech. Pojistovny nemaji moznost, ani pravo jim prikazovat, ze kolik budou opravovat. To same jako si garaznik vyuctuje hodinovku stejnou jako v autorizaku. To mu nikdo nezaplati ani kdyby se na hlavu stavel. Zkousi to kazdej a bohuzel to odserou i ty slusny. Rozhodne bych z toho nevinil pojistovny obecne. A uz vubec ne Koopku ( a ostatni cleny skupiny V.I.G. Ta je v plneni jedna z nejsolidnejsich...

No nebojte se. Ceny jako jsou ted uz nikdy nebudou...
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od paveld »

Mě přijde, že zrovna Kooperativa si tohle už trochu hlídá - loni kdy jsem si uzavíral povinný ručení s připojištěním skla, tak mi ten člověk od nich povídal, že to zlevnili, protože už je možný měnit sklo pouze v jejich smluvních servisech a nikde jinde. Vim, že u starý smlouvy tohle ještě nebylo...
Problém jsem s nima žádnej nikdy neměl, ale kdyby ano, čekal bych, že v tomhle případě je cena za opravu opravdu na dohodě mezi nimi a servisem s kterým mají smlouvu - když už to je tak, že nemám možnost vybrat si kam auto dám, ale jsem omezený jen servisama který mi nabídnou.
Mechosh
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#47 Příspěvek od Mechosh »

surfis píše:Pozor velmi se pletes. Oprava vozidla je mezi tebou a servisem. Nikoliv mezi servisem a pojistovnou. Ty pouze davas plnou moc servisu, aby za tebe jednal s pojistovnou. Ty si rucis za to, co a jak opravi.

Mas pravdu, ze je ti jedno kolik pojistovny vybrali a kolik vyplatili. Ale dokud budou v zakonech diry a nebude bič na servisy, tak to bude porad stejne. Nejvetsi podil viny je na servisech. Pojistovny nemaji moznost, ani pravo jim prikazovat, ze kolik budou opravovat. To same jako si garaznik vyuctuje hodinovku stejnou jako v autorizaku. To mu nikdo nezaplati ani kdyby se na hlavu stavel. Zkousi to kazdej a bohuzel to odserou i ty slusny. Rozhodne bych z toho nevinil pojistovny obecne. A uz vubec ne Koopku ( a ostatni cleny skupiny V.I.G. Ta je v plneni jedna z nejsolidnejsich...

No nebojte se. Ceny jako jsou ted uz nikdy nebudou...


To se pleteš, ale i ty. Jsou dané limitní sazby (standardy) oprav. Je nesmysl, že si každý může účtovat co chce. To možná ano, ale pojišťovna to hodí do kalkulačky a vyplatí stejně dle limitních sazeb. Já účtuji mechanickou, klempířskou, elektrikářskou a lakýrnickou práci v rozmezí 400 - 800 Kč a nikdy nebyl u pojišťoven problém. Když si někdo nasmolí nesmysl, jen proto, že opravuje Mergla, Audi nebo BMW, tak pak se pojišťovny jasně brání.
Ale pokud koupím čelní sklo a můj nákup je 8000 kč, prodám ho za 8600, za práci si řeknu 1600 Kč + bauset, primer a lepidlo, faktura udělá něco kolem 13ti tisíc a Koopka mi vypaltí 7900 korun, tak to ať jdou do prdele. Potom to stejně doplácí zákazník, kterej je tak akorát nasranej a jede rovnou zrušit připojištění okna. S jinýma pojišťovnama tak zásadní problém nebyl, ale Koopka je jeden děs!
A proč si mám nechávat opravit auto u servisu, který neznám, jenom proto, že je smluvní. Ano smluvní je tak, že podepíše každý zákazník zakázku, kde je mimo jiné napsán souhlas s tím, že při předání vozidla zákazník souhlasí s tím, že zaplatí bez protestu rozdíl servisu mezi pojistným plněním a fakturou. A je to zase tam, kde jsme byli. Servis má kšeft a je mu jedno, kolik pojišťovna vyplatí, protože on má své jisté. :roll:
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od surfis »

Pokud dolozis pojistovne tvoji nakupni cenu dilu vzdy ti to zaplati! Smluvni servisy jsou peclive vybirany. Neni to jen o nejnizssi cene. Vetsina smluvnich servisu jsou autorizaky. Jen tak nejakemu garazistovi smlouvu nedaji. A dalsi vec je ta, kdyz mas na aute neorigo sklo a servis ti tam da origo. Myslis si snad, ze je to fer? To je dnes a denne...
Mechosh
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#49 Příspěvek od Mechosh »

Nezaplatí. Jednoduše ti řeknou, že to měl dát zákazník do jejich smluvního servisu a nazdar.
O nákupních cenách se s tebou nikdo nebaví. Ti klidně řeknou, že seš lama a koupil jsi to draze. Ceny na fakturách pro ně nejsou nijak směrodatné.
Koopka je hroznej shit!
Když mám zákazníka, který má pojišťovnu Kooperativa, tak požaduji úhradu cash a ať si každý tráví svůj čas tím, aby mu pojišťovna uhradila to co má.
V Praze je třeba hodně servisů i smluvních, ale vezmi si nějakého vesnického, který to má do většího města třeba 15 km, nebo do jejich smluvního servisu klidně 30 km. Proč má jezdit tam, když je v jeho obci třeba servis za rohem.
S tímhle, ať si pojišťovny trhnou..
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

#50 Příspěvek od jazet »

Naprostej souhlas s Donem
Trhyy
Registrovaný
Příspěvky: 892
Registrován: ned 18.09.2005 00:00
Bydliště: Barrandov Hills

#51 Příspěvek od Trhyy »

Já si radši už vždycky než si pojistim ( havarijně, sklo ) auto čtu pojistný podmínky, resp. na co se to všechno vztahuje a nevztahuje a hlavně výluky.

Největší průser podle mě jsou autorizáky, ty pojištovnám fakturujou vždycky nemsysl a dost často to pojištovna proplatí, věřim tomu že tam funguje nějakej systém provizí, do kterejch běžnej člověk prostě nevidí. Jakmile vystaví fakturu autorizák, tak je to svatý :D

S těma limitama na okno, at si lidi nestěžujou, jednou uzavřeli připojištění čelního skla za nějakej podmínek ( že cena nepřesáhne cenu opravy v programu Audaglass ) a hotovo, nejede přes to vlak. Pokud to okno opravce nedokáže sehnat za slušnou nákupní cenu aby se to vyplatilo a vešel se do limitu opravy, tak se má na okna vysrat :D
Další věc podmínka smluvního servisu, lidem se to nelíbí, ale furt to podepisujou a pak si stěžujou :D Dělá to jenom Koop a ČPP, tak se na to vyserte a pojistěte si auto jinde když vám to vadí, je to samozřejmě svinárná páč většina dementních makléřů o tom ani neví a lidem to neřeknou, ale hlavně že prodaj produkt a maj provizi.
Jinak s čelníma sklama u připojištění u Kooperativy se sice má jezdit do smluvního servisu, jinak snížej plnění o 20%, ale když se tam nejede, tak to stejně zaplatěj celý. Navíc to teď jde dělat i rozpočtem a krátěj plnění pouze o 10%

Ty doby kdy se mohlo na pojištovnu fakturovat v podstatě cokoli protože neexistovali žádný výpočetní programy jsou prostě pryč :D
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od surfis »

Přesně jak píše Trhyy. Doby, kdy si každej vesnickej garážista účtoval nesmysl a snažil se urvat co jde jsou pryč. Když neautorizák dodrží koncové ceny a nesnaží se to napálit, tak problém s plněním nemá. A když neumí nakoupit díly levněji (za velkoobchodní ceny) tak je to jeho problém. Likvidátoři nejsou takový blbci, aby nedokázali zvednout telefon a zavolat do autorizáku kolik stojí díl pro koncového zákazníka. Pak je jasný, že to neproplatí. Proč taky...

S autorizákama je to trochu problém. Mají dovozcem stanovenou minimální hodinovku na opravy a dělaji všechny postupy podle výrobce. Třeba lepená skla se na auto už nesmí dávat a musí se dát nová. Tohle neznačkový servis nedělá. Ten okna vyřízne auto opraví a nalepí je znova. Další věc je ta, když pojišťovna začne dělat autorizákům problémy při plnění, tak autorizák začne pojišťovat nová auta u jiné pojišťovny. A co si budeme povídat z nových aut je na pojistkách nejvíc peněz. Nová auta si lidé velmi často pojišťují havarijně. Je to začarovanej kruh...

Pojišťoven je na trhu mraky. Každý má možnost si auto pojistit, kde bude chtít.
Mechosh
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#53 Příspěvek od Mechosh »

Tak třeba zrovna u Kooperativy výpověď z pojistné smlouvy jednoduchá není. Pokud auto neodhlásíš nebo neprodáš jinému majiteli, tak ti Kooperativa smlouvu prostě neukončí. Chtějí doložit nesmysly, jako kupní smlouvu atd. Tudíž není pravdou, že si jednoduše můžeš vybrat pojišťovnu, kterou chceš (nemyslím, pokud prvně pojišťuješ, to je jasné). Ale takhle to má snad i Česká. Nedělají problém v případě, nesouhlasíš-li s pojistným plněním. Pak můžeš na základě tohoto teprve smlouvu s pojišťovnou zrušit.
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od surfis »

Ze zakona muze pojistnik zrusit smlouvu na zaklade likvidace auta (dolozis vyrazeni z evidence), prodejem (dolozis kopii VTP s odhlaskou, nebo kopii kupni smlouvy, nebo cestne prohlaseni), kradezi (dolozis protokol od policie ze bylo setreni odlozeno), nebo 6 tydnu pred vyrocim smlouvy (nic dokladat nemusis). Jina moznost neni. To jsou zakonem dane podminky a pres to vlak nejede. Na me v Cesky Pojistovne taky zkouseli, ze je nutna kupni smlouva, kdyz jsem dedovi rusil pojistku z duvodu prodeje auta a kdyz jsem jim rekl, ze staci cestne prohlaseni, ktere jsem jim dal tak sklopila oci a pojistku zrusila.. Datum konce pojisteni je u eko likvidace dnem kdy bylo auto zlikvidovano u ostatnich datum kdy to pojistnik oznamil pojistovne.
Mechosh
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#55 Příspěvek od Mechosh »

To píšeš v podstatě to, co jsem psal já. Netvrdím, že přesto jede vlak. :)
Jen to nejni tak jednoduché si potom vybrat tu pojišťovnu, jak píšeš.
Je malinko zavádějící, když ti nabídne jiná pojišťovna lepší podmínky a ty se rozhodneš přejít jinam, tak je kolem potřeba zbytečně moc administrativy.
Pojistí tě v mžiku, to ano. Ale pak, jak chceš někam přejít nebo pojistku zrušit, tak mají na všechno výpovědní lhůty a vyžadují zbytečné kraviny kolem. :?
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od surfis »

Ale to je dané zákonem. To si nevymyslela pojišťovna. Je to hlavně celkem jednoduché. Zajdeš na stávající pojišťovnu a řekneš, že chceš zrušit pojistku k výročí a pak si zajdeš na novou pojišťovnu a sjednáš si od následujícího dne pojistku novou. Jde to 3 měsíce dopředu. Takže ti doběhne stará a hned ti běží nová. To samé pro příklad je podnájem v bytě. Najdeš si lepší a levnější, ale obvykle je máš ve smlouvě dvouměsíční výpovědní lhůtu, takže starý byt musíš ještě dva měsíce platit. Je to tak všude. Není to z toho důvodu, aby si nemohl přejít jinam. Ty můžeš, ale má to nějaká pravidla. Je to z důvodu, aby bylo auto pojištěné a někdo si nezrušil pojistku jen kvůli tomu, že nemá peníze jako se to běžně stávalo před zavedením ČKP. A teď bude flame o ČKP když jsem to nakousl :D

Prostě všechno má svá pravidla jako všude jinde u smluvních vztahů. Ostatně jsou nějaké pojistné podmínky, které máš u všech pojišťoven volně dostupné na webu. A zrovna u povka to není tak strašnej elaborát o třiceti stranách. Všechny pojišťovny mají stejné pojistné podmínky plus mínus autobus :D Musí se řídit zákonem o pojišťovnictví. Doporučuji si ho přečíst.
jenas523
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 06.03.2013 01:00

#57 Příspěvek od jenas523 »

surfis píše:Já chápu, že jsou lidi naštvaní. Ale berte to taky z druhé strany. V čechách je několikanásobně levnější pojištění, než venku. Za loňský rok V.I.G. vyplatila na povku o 6% víc, než vybrala.


Já to vidím trochu jinak. Když jsem si četl výroční zprávy České asociace pojišťoven tak jsem nemohl přehlédnout zajímavou položku - rozdíl mezi vybraným pojistným na povinné ručení a vyplaceným pojistným plněním je zhruba deset miliard v průměru za posledních pár let. Takže z vybraných peněz na POV zůstane pojišťovnám polovina. To je super byznys. Já to nikomu nezávdím a neberu - pojišťovna je normální podnikatel a musí uspokojovat své akcionáře. Metody, které ale k dosažení zisku praktukují, jsou ve většině případů hrubě za hranou toho, co můžu vydýchat.

Z vlastní praxe tu mohu říct příklad z poslední doby - starýmu pánovi v důchodovým věku zlikvidovali zničený auto totálkou, pro zjednodušení hodnota zbytků cca. 50.000,- a hodnota vozu před poškozením 100.000,-. Pán dostal 50.000,- což se mu úplně nelíbilo. Soudní znalec spočítal hodnotu vozu před poškozením na cca. 140.000,-. Pojišťovna dostala posudek a napsala dosti sprostě že znalec je mimo a že nedají ani korunu.

A to je jen jeden z mnoha. Já chápu, že nemůžou zaplatit každýmu všechno - že servisáci dost často podvádí, znám triky lovců nehod apod., ale natáhnout dědu o 40 je docela hardcore. Už se těším k soudu.

Teď z opačného soudku. Přišel servisák co mu neproplatili opravu, že zjistili že fakturoval nový díl a dal tam použitý. On se ještě rozčiloval že on si přece může fakturovat co chce. Blbec. Pak chápu že pojišťovny jsou obezřetné na to, co proplácí. Ale vyloženě okrádat lidi na korekci nákladů, odpočtu pevnejch nákladů apod. to považuju za prasárnu.
Trhyy
Registrovaný
Příspěvky: 892
Registrován: ned 18.09.2005 00:00
Bydliště: Barrandov Hills

#58 Příspěvek od Trhyy »

Jak mohlo auto spadnout do totálky když škoda byla 50% ceny auta před nehodou ? :roll:
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od surfis »

Trhyy píše:Jak mohlo auto spadnout do totálky když škoda byla 50% ceny auta před nehodou ? :roll:


To nebyla škoda 50%. Totálka je to, když cena opravy přesáhne 85% ceny auta. Prostě vrak daji do aukce, kde bazarníci nabízeji cenu. Ten kdo dá nejvíc, tak se částka bere jako hodnota zbytků a odečítá se od celkové hodnoty vozidla před nehodou. Poškozený pak dostane kontakt na vyhrávajícího a může (nemusí) mu auto prodat.

K ceně auta před nehodou se nebudu vyjadřovat. Každej druhej si myslí, že jeho auto se dá prodat za mnohem víc, než je realita...
Trhyy
Registrovaný
Příspěvky: 892
Registrován: ned 18.09.2005 00:00
Bydliště: Barrandov Hills

#60 Příspěvek od Trhyy »

surfis píše:
Trhyy píše:Jak mohlo auto spadnout do totálky když škoda byla 50% ceny auta před nehodou ? :roll:


To nebyla škoda 50%. Totálka je to, když cena opravy přesáhne 85% ceny auta. Prostě vrak daji do aukce, kde bazarníci nabízeji cenu. Ten kdo dá nejvíc, tak se částka bere jako hodnota zbytků a odečítá se od celkové hodnoty vozidla před nehodou. Poškozený pak dostane kontakt na vyhrávajícího a může (nemusí) mu auto prodat.

K ceně auta před nehodou se nebudu vyjadřovat. Každej druhej si myslí, že jeho auto se dá prodat za mnohem víc, než je realita...


No jasně, dyť píše že cena auta před poškozením byla 100tisíc a hodnota vraku je 50tisíc. Tak je škoda 50tisíc ne, to furt neni 85% :)
Odpovědět