Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Snížené pružiny

upravené vozy :)
Zpráva
Autor
Anonymous

#1 Příspěvek od Anonymous »

Ahoj, má někdo na e34 snížené - tvrdší pružiny a původní tlumiče ? Zajímá mě jak se to chová, o kolik to auto na dírách je tvrdší. Všechny dojmy. Díky Karel 603402110
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od mkalous »

No, bylo by dobré ty poznatky napsat přímo sem, mám pocit, že by to zajímalo asi víc lidí....
DUDE

#3 Příspěvek od DUDE »

neco podobneho jsem mel, nejdriv jsem dal pruziny -50/-20 a jezdil ... asi dva tydny, nez jsem koupil kratsi tlumice (žluté Koni) ... byla to katastrofa, seriove tlumice to samozrejme nepobraly a z auta se stala nepouzitelna a neriditelna odskakujici vec ...
TOMMANO_V12
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 24.09.2004 00:00
Bydliště: Karosa B 941E
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od TOMMANO_V12 »

Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy. :wink:
DUDE

#5 Příspěvek od DUDE »

TOMMANO_V12 píše:Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy. :wink:


snizeny auto vypada urcite lip, pokud tam mas i kratsi tlumice uzpusobeny jinemu pracovnimu zdvihu tak je vse vporadku. Pokud ne ... urcite to nema lepsi jizdni vlastnosti nez puvodni pruziny urcene k praci s origo tlumici ..

A pokud pruziny pro snizeni nejsou tuzsi nez origo, unika mi smysl, auto pak musi jit v extremu do dorazu ... a to jizdnim vlastnostem taky neprida :-)
TOMMANO_V12
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 24.09.2004 00:00
Bydliště: Karosa B 941E
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od TOMMANO_V12 »

DUDE píše:
TOMMANO_V12 píše:Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy. :wink:


snizeny auto vypada urcite lip, pokud tam mas i kratsi tlumice uzpusobeny jinemu pracovnimu zdvihu tak je vse vporadku. Pokud ne ... urcite to nema lepsi jizdni vlastnosti nez puvodni pruziny urcene k praci s origo tlumici ..

A pokud pruziny pro snizeni nejsou tuzsi nez origo, unika mi smysl, auto pak musi jit v extremu do dorazu ... a to jizdnim vlastnostem taky neprida :-)

No vsak ano, tam mam i snizeny tlumice, jinak se to vubec neda, sem si tenkrat na S125 zkracoval predni pruziny a kdyz sem si za jizdy otevrel okynko tak sem z nej malem vypadl, jak to skakalo... :lol: :lol: :lol:
DUDE

#7 Příspěvek od DUDE »

TOMMANO_V12 píše:
DUDE píše:
TOMMANO_V12 píše:Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy. :wink:


snizeny auto vypada urcite lip, pokud tam mas i kratsi tlumice uzpusobeny jinemu pracovnimu zdvihu tak je vse vporadku. Pokud ne ... urcite to nema lepsi jizdni vlastnosti nez puvodni pruziny urcene k praci s origo tlumici ..

A pokud pruziny pro snizeni nejsou tuzsi nez origo, unika mi smysl, auto pak musi jit v extremu do dorazu ... a to jizdnim vlastnostem taky neprida :-)

No vsak ano, tam mam i snizeny tlumice, jinak se to vubec neda, sem si tenkrat na S125 zkracoval predni pruziny a kdyz sem si za jizdy otevrel okynko tak sem z nej malem vypadl, jak to skakalo... :lol: :lol: :lol:


njn, snizena sedmicka, to je nadhera : - )
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Zave »

Ja se ptal na vrakalu u smida a rekl mi za nejaky snizeny myslim litr/kus... Premejslim... :roll:
DUDE

#9 Příspěvek od DUDE »

Zave_M50 píše:Ja se ptal na vrakalu u smida a rekl mi za nejaky snizeny myslim litr/kus... Premejslim... :roll:


na litr/kus zacinaji novy .... ja kupoval pred lety taky na E34 starsi za 500/kus
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Zave »

DUDE píše:
Zave_M50 píše:Ja se ptal na vrakalu u smida a rekl mi za nejaky snizeny myslim litr/kus... Premejslim... :roll:


na litr/kus zacinaji novy .... ja kupoval pred lety taky na E34 starsi za 500/kus


aha.. tak to bylo mozna litr za obe... :roll: uz vazne nevim... Ale vim ze se da v reichu sehnat -40podvozek na e30 za na nase asi 2600korun, jeste tu mam fakturu z moji byvale e30
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Klakson »

mám na E39 snížený pružiny 40/20, sériový BMW tlumiče, komfort stejnej, do zatáček se to míň naklání a vypadá to skvěle. Žádný porblémy s origoš tlumičema nejsou, jsou dost tuhý oproti Sachs atd... 8)
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Zave »

Klakson píše:mám na E39 snížený pružiny 40/20, sériový BMW tlumiče, komfort stejnej, do zatáček se to míň naklání a vypadá to skvěle. Žádný porblémy s origoš tlumičema nejsou, jsou dost tuhý oproti Sachs atd... 8)


To sem presne premejslel ze bych tam dal -40/-20. No jeste uvidime, ale ten predek musi jit dolu urcite... :roll: Mam tam asi 5cm diru a to tam mam ty M5 e34 kola... :roll:
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Baxon »

já 34-ku poslal k zemi pružinama HR, koupil obyč tlumiče, nový ramena atd., 17" kolesa 235/45 předek a 255/40 zadek a seděla jak přikovaná k silnici. Trochu to ztvrdlo, ale kvůli tomu jsem to dělal :)
Uživatelský avatar
Lion
Registrovaný
Příspěvky: 7639
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Lion »

Taky se přidám...Rovněž uvažuju o snížení, chci tam lupnout -60/-40, a orig. tlumiče zachovat, snad to nebude dělat nákej bordel...Opticky si myslím, že to bude vypadat good a doufám že i trošku ty jízdní vlastnosti...Jasný že by bylo nejlepší mít tam i sportovní tlumiče ale myslím že na 318i to bohatě stačí...Horší budou asi ty naše silnice... :oops:
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Zave »

Pozde... :D
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

No já po různém zjiš?ování dal komplet set od Sachse, jsou to tvrdší tlumiče(ty nejtvrdší) a nižší pružiny. Je to o 3cm nižší a jízdní vlastností se posunuly hodně dopředu. Jinak pružiny pro Sachs dělá volktland nebo jaxe to píše. Na jaro pořídím asi ještě o chlup nižší péra, snad budu ještě spokojenější.

Každopádně můj názor na seriový tlumiče a hodně zkácený péra --> blbost, tlumiče ai dorazy jsou maximálně namáhány. Sice to jakoby ztvrdne, ale jenom na malých hrbolech, jakmile se projíždí nejaký hup, tak to začne skákat jako koza, nedejbože takový hup potkat v zatáčce, to pak to odskáče do příkopu.
Když už, tak to chce koupit tvrdší tlumiče, třeba jako to má LOPOLO a pak k tomu nižší a i případně tvrdší péra.

Jinak na E36 je dobrý dát zadní stabilizátor z M3 (plánuju na jaro), má to ale tu nevýhodu, že v šikmých nerovnostech to pak více hází celým autem. Přední stabil je dle ETK na seriovce tužší jak na M3, což mi přijde divný, ale asi je totak. Pokud ne, tak mě prosím opravte.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#17 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

predni urcite neni tuzsi, mel jsem ho vyfotit, kdyz jsem jej kupoval v RenoCaru... myslel jsem, ze se spletli a je alespon na 7mu M-technic :-) vypadal, ze by udrzel lokomotivu...
“Ability is what you're capable of doing.”
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Hanz píše:predni urcite neni tuzsi, mel jsem ho vyfotit, kdyz jsem jej kupoval v RenoCaru... myslel jsem, ze se spletli a je alespon na 7mu M-technic :-) vypadal, ze by udrzel lokomotivu...

Kolik pls koštuje přední stabil z M3 u Renocaru?
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Miki_JI »

Speedy píše:
Hanz píše:predni urcite neni tuzsi, mel jsem ho vyfotit, kdyz jsem jej kupoval v RenoCaru... myslel jsem, ze se spletli a je alespon na 7mu M-technic :-) vypadal, ze by udrzel lokomotivu...

Kolik pls koštuje přední stabil z M3 u Renocaru?


Podle ETK a cen Autecu na webu cca 2900kč predni a cca 2400kč zadní. Obojo předpokládám + DPH.
kadlec
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: ned 05.09.2004 00:00

#20 Příspěvek od kadlec »

Klakson píše:mám na E39 snížený pružiny 40/20, sériový BMW tlumiče, komfort stejnej, do zatáček se to míň naklání a vypadá to skvěle. Žádný porblémy s origoš tlumičema nejsou, jsou dost tuhý oproti Sachs atd... 8)


jako by jsi mi povídal z duše :wink: mám JOM cca měsíc 2.700,-/sada
40/20mm origo tlumiče. Je to mnohem lepší auto se opravdu méně naklání a jde za volantem :wink: v komfortu bych řekl žádný zásadní rozdíl. Jen mi museli vyměnit u obou předků uložení :? ale alspoň je to v cajku :idea:
Odpovědět