Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
NORDMANN BREMSEN
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
toto jsem našel:
O FIRMĚ ZIMMERMANN
Společnost ZIMMERMANN už víc jak pět desetiletí vyvíjí, vyrábí a prodává vysoce kvalitní komponenty a díly pro automobilový průmysl a odvětví jemu příbuzné. V roce 1990 se firma rozhodla přesunout výrobu a sklady do německého města Sinnsheim, kde vybudovala úplně nové areály, které mají v současnosti rozlohu více jako 11.000 metrů čtverečních.
V současné době obsahuje výrobní program firmy ZIMMERMANN více jak 1000 různých brzdových a motorových druhů a typů komponentů, které jsou distribuovány do více než 60 zemí po celém světě.
Dlouhodobým cílem společnosti ZIMMERMANN bylo, je a bude dosáhnout svými produkty na přední místa v automobilovém průmyslu, tak aby kvalita odpovídala nadprůměrným tržním požadavkům a zároveň i konkurenčním cenám. Dnes je hlavní sídlo společnosti ve městě Sinnsheim severně od Stuttgartu na západní straně Německa.
O SPORTOVNÍCH KOTOUČÍCH ZIMMERMANN
Firma ZIMMERMANN je známá velmi vysokou kvalitou výroby svých komponentů. My jsme ze sortimentu vybrali a pro Vás připravili sportovní brzdové kotouče, které umožňují účinnější a lepší brzdění automobilu. Používají se pro sportovní automobily (tam kde jsou schválené FIA) a pro sériové automobily, kde řidiči potřebují zvýšit výkon sériových brzd.
Všechny sportovní brzdové kotouče ZIMMERMANN jsou kompatibilní k danému sériovému brzdovému obložení. Pochopitelně, že použitím vysoko výkonných brzdových destiček se výkon kotoučů a celkového brzdového systému ještě zvyšuje.
Všechny nově vyvíjené typy kotoučů ZIMMERMANN jsou testované na německém závodním okruhu HOCKENHEIMRING a to za reálných podmínek v tvrdém nasazení. ZIMMERMANN garantuje jako jediný německý výrobce používaní svých kotoučů i v extrémních podmínkách a to na základe 250-ti referenčních zkoušek kontrolovaných německým TÜV (Technischer Überwachungs-Verein)..
Společnost ZIMMERMANN je samozřejmě certifikovaná podle DIN EN ISO 9002 normy a všechny jejich sportovní brzdové kotouče splňují přísné kritéria a předpisy německého TÜV (Technischer Überwachungs-Verein). Všechny sportovní brzdové kotouče ZIMMERMANN mají schválení ABE (Allgemeine Betriebs-Erlaubnis), které umožňuje a povoluje aplikaci kotoučů bez následného postihu u kontroly na STK.
Sportovní brzdové kotouče ZIMMERMANN s vrtanou brzdovou plochou jsou vyvíjené a vyráběné na základě poznatků z motorsportu. Všechny kotouče jsou vyráběné s vysoce kvalitních legovaných, žáruvzdorných materiálů.
TECHNOLOGIE
Všechny brzdové kotouče firmy ZIMMERMANN mají předimenzované vrty na brzdné ploše a to pro zlepšení brzdných vlastností. Dalším důvodem, pro který byli tyto otvory navrhnuty je odlehčení kotouče, snížení plynového tlaku (vlastnosti tzv. „fadingu“) a lepší termický rozptyl. Při jízdě na mokrém povrchu pomáhají zbavit kotouč povrchové vody a tím se zvýší opět brzdný výkon.
Tyto předimenzované vrty s dodatečným zahĺoubením poskytují ještě jednu další výhodu všem uživatelům těchto kotoučů, protože zahĺoubení otvorů je řešeno tak, že Vám vždy zobrazí dosáhnutí minimální tlouš?ky kotouče. Pakliže zahloubení na vrtech již není dobře viditelné, máme jasný signál kdy kotouče vyměnit za nové.

O FIRMĚ ZIMMERMANN
Společnost ZIMMERMANN už víc jak pět desetiletí vyvíjí, vyrábí a prodává vysoce kvalitní komponenty a díly pro automobilový průmysl a odvětví jemu příbuzné. V roce 1990 se firma rozhodla přesunout výrobu a sklady do německého města Sinnsheim, kde vybudovala úplně nové areály, které mají v současnosti rozlohu více jako 11.000 metrů čtverečních.
V současné době obsahuje výrobní program firmy ZIMMERMANN více jak 1000 různých brzdových a motorových druhů a typů komponentů, které jsou distribuovány do více než 60 zemí po celém světě.
Dlouhodobým cílem společnosti ZIMMERMANN bylo, je a bude dosáhnout svými produkty na přední místa v automobilovém průmyslu, tak aby kvalita odpovídala nadprůměrným tržním požadavkům a zároveň i konkurenčním cenám. Dnes je hlavní sídlo společnosti ve městě Sinnsheim severně od Stuttgartu na západní straně Německa.
O SPORTOVNÍCH KOTOUČÍCH ZIMMERMANN
Firma ZIMMERMANN je známá velmi vysokou kvalitou výroby svých komponentů. My jsme ze sortimentu vybrali a pro Vás připravili sportovní brzdové kotouče, které umožňují účinnější a lepší brzdění automobilu. Používají se pro sportovní automobily (tam kde jsou schválené FIA) a pro sériové automobily, kde řidiči potřebují zvýšit výkon sériových brzd.
Všechny sportovní brzdové kotouče ZIMMERMANN jsou kompatibilní k danému sériovému brzdovému obložení. Pochopitelně, že použitím vysoko výkonných brzdových destiček se výkon kotoučů a celkového brzdového systému ještě zvyšuje.
Všechny nově vyvíjené typy kotoučů ZIMMERMANN jsou testované na německém závodním okruhu HOCKENHEIMRING a to za reálných podmínek v tvrdém nasazení. ZIMMERMANN garantuje jako jediný německý výrobce používaní svých kotoučů i v extrémních podmínkách a to na základe 250-ti referenčních zkoušek kontrolovaných německým TÜV (Technischer Überwachungs-Verein)..
Společnost ZIMMERMANN je samozřejmě certifikovaná podle DIN EN ISO 9002 normy a všechny jejich sportovní brzdové kotouče splňují přísné kritéria a předpisy německého TÜV (Technischer Überwachungs-Verein). Všechny sportovní brzdové kotouče ZIMMERMANN mají schválení ABE (Allgemeine Betriebs-Erlaubnis), které umožňuje a povoluje aplikaci kotoučů bez následného postihu u kontroly na STK.
Sportovní brzdové kotouče ZIMMERMANN s vrtanou brzdovou plochou jsou vyvíjené a vyráběné na základě poznatků z motorsportu. Všechny kotouče jsou vyráběné s vysoce kvalitních legovaných, žáruvzdorných materiálů.
TECHNOLOGIE
Všechny brzdové kotouče firmy ZIMMERMANN mají předimenzované vrty na brzdné ploše a to pro zlepšení brzdných vlastností. Dalším důvodem, pro který byli tyto otvory navrhnuty je odlehčení kotouče, snížení plynového tlaku (vlastnosti tzv. „fadingu“) a lepší termický rozptyl. Při jízdě na mokrém povrchu pomáhají zbavit kotouč povrchové vody a tím se zvýší opět brzdný výkon.
Tyto předimenzované vrty s dodatečným zahĺoubením poskytují ještě jednu další výhodu všem uživatelům těchto kotoučů, protože zahĺoubení otvorů je řešeno tak, že Vám vždy zobrazí dosáhnutí minimální tlouš?ky kotouče. Pakliže zahloubení na vrtech již není dobře viditelné, máme jasný signál kdy kotouče vyměnit za nové.


- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
Tak po 500 km najetých na Zimmermanech a deskach Ate mohu s klidem říci že to konečně začlo brzdit pořádně 


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
Zave_M50 píše:George_D píše:Tak po 500 km najetých na Zimmermanech a deskach Ate mohu s klidem říci že to konečně začlo brzdit pořádně
si je kupoval tady v tom Brne... ze?
Jasňačka



E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Kdybych měnil kotouče, nechal bych si přivézt origo BMW objednaný podle VIN auta z Německa, z toho aušusovýho polskýho sortimentu u nás bych už nekupoval vůbec nic. Pokud bych chtěl upgrade, tak už jen z vyšších BMW řad zase origo a nebo pak už věci jako AP Racing, Mov !t, Wilwood atd.
Dneska jsme o tom vezli diskusi s mým mechanikem (provozovatel 2xE32 750i, E34 M5, E34 524td, E28 M535i, Jag XJ6), když jsem mu předával auto na vychytání přední nápravy. Jeho zkušenost je taková, že origo kotouče na autech co přivezl, by? sježděný na papír, mu nikdy neházely a když si myslel, že tomu pomůže nějakým novým dílem z české distribuce, tak po 3 tisících kopaly. S autama, kde dal origo z německa, mění jen destičky a ty kotouče tam jsou ještě po 100.000 km. Na šestce z roku 81 jsem měl origo a nikdy neměly problém a že jsem ji stařenku honil dost.Moje zkušenost s Brembo a tátova s ATE Powerdisk je dost tristní. Tak doufám, že Jára Cimrman je na tom líp. Bavory maj ale fakt setsakramentsky citlivou přední nápravu na kotouče a to je dost blbý samo o sobě
Dneska jsme o tom vezli diskusi s mým mechanikem (provozovatel 2xE32 750i, E34 M5, E34 524td, E28 M535i, Jag XJ6), když jsem mu předával auto na vychytání přední nápravy. Jeho zkušenost je taková, že origo kotouče na autech co přivezl, by? sježděný na papír, mu nikdy neházely a když si myslel, že tomu pomůže nějakým novým dílem z české distribuce, tak po 3 tisících kopaly. S autama, kde dal origo z německa, mění jen destičky a ty kotouče tam jsou ještě po 100.000 km. Na šestce z roku 81 jsem měl origo a nikdy neměly problém a že jsem ji stařenku honil dost.Moje zkušenost s Brembo a tátova s ATE Powerdisk je dost tristní. Tak doufám, že Jára Cimrman je na tom líp. Bavory maj ale fakt setsakramentsky citlivou přední nápravu na kotouče a to je dost blbý samo o sobě

- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
Zave_M50 píše:Ty drazky budes davat na predek?
No chtěl jsem je dát na předek ale po přečtení Redbaronova přízpěvku jsem se rozhodl, že je dam na předek

Redbaron: Nic proti ale take jsem slyšel že tam a tam to háže a tam a tam ne ale častokrát to neni zpřičeněno jen kotoučema a hned bych všechny výrobce neodsuzoval. Ja osobně mam s Ate zkušenosti dobrý a Zimmermany jsem tam daval poprvý a zatim se chovaj dobře i s deskama od Ate tak uvidim.


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
No, na toto musím reagovat, jsem distributorem ATE a rozhodně tato značka nespadá do ašusovýho polského zboží. Sice musím z vlastní zkušenosti podotknout, že nejvíce problémů je se zbožím určenému pro BMW. Třeba AUDI nebo MERCEDES je úplně v pohodě.
Ono to nařknutí, že vše mimo origo je aušus si děláme vlastně sami.
Víc jak půl českého národa nezajíma, kdo ten díl vyrábí, jak je to s výstupní kvalitou a podobně, nejvíce je zajímá cena.
Hlavně a? je co nejlevnější od origo. Skutečnost, že díly, které se montují při prvovýrobě, ale nenesou logo automobilky, se dají sehnat za podstatně nižší cenu a hlavně za jiných rabatových podmínek, to nikoho nezajímá. ( ono ten mechanik si přeci nebude přidělávat práci navíc, aby vysvětlil zákazníkovi, že mu montuje ten samý díl co tam byl a vydrží to samé co ten originál a i víc. A že mu to přinese večí zisk, toto taky moc lidí nezajímá.) U nás se hraje jen na ceny a kvalita jde totálně do háje, tady každý vozí ty největší šroty s asie, španělska a polska (myslím díly). A opravdu kvalitní díly, jsou jími zastíněny.
ATE je špička, ale kotouče bych si osobně na Báwo nekoupil, jen desky.
Ono to nařknutí, že vše mimo origo je aušus si děláme vlastně sami.
Víc jak půl českého národa nezajíma, kdo ten díl vyrábí, jak je to s výstupní kvalitou a podobně, nejvíce je zajímá cena.
Hlavně a? je co nejlevnější od origo. Skutečnost, že díly, které se montují při prvovýrobě, ale nenesou logo automobilky, se dají sehnat za podstatně nižší cenu a hlavně za jiných rabatových podmínek, to nikoho nezajímá. ( ono ten mechanik si přeci nebude přidělávat práci navíc, aby vysvětlil zákazníkovi, že mu montuje ten samý díl co tam byl a vydrží to samé co ten originál a i víc. A že mu to přinese večí zisk, toto taky moc lidí nezajímá.) U nás se hraje jen na ceny a kvalita jde totálně do háje, tady každý vozí ty největší šroty s asie, španělska a polska (myslím díly). A opravdu kvalitní díly, jsou jími zastíněny.
ATE je špička, ale kotouče bych si osobně na Báwo nekoupil, jen desky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Manag7er píše:No, na toto musím reagovat, jsem distributorem ATE a rozhodně tato značka nespadá do ašusovýho polského zboží. Sice musím z vlastní zkušenosti podotknout, že nejvíce problémů je se zbožím určenému pro BMW. Třeba AUDI nebo MERCEDES je úplně v pohodě.
O tom už jsme si tu psali a je to způsobeno tím, že přední náprava u BMW má trochu jiné vlastnosti než Audi nebo Mercedes. Ještě jsem nejel ani jedním Audi ani Mercedesem, které by mi dávalo takovou zpětnou vazbu, jakou dovede dát kterýkoli bavorák, na kterýho ukážeš, přesně víš, co se děje pod koly. Bohužel, přední náprava BMW vyžaduje zřejmě něco víc než je ATE.
Ono to nařknutí, že vše mimo origo je aušus si děláme vlastně sami.
Víc jak půl českého národa nezajíma, kdo ten díl vyrábí, jak je to s výstupní kvalitou a podobně, nejvíce je zajímá [b]cena.
Hlavně a? je co nejlevnější od origo. Skutečnost, že díly, které se montují při prvovýrobě, ale nenesou logo automobilky, se dají sehnat za podstatně nižší cenu
Toto bylo naším motem při nákupu ATE Powerdisk + ATE Desek na BMW 735i. Bohužel, ukázalo se to jako velká chyba.
ATE je špička, ale kotouče bych si osobně na Báwo nekoupil, jen desky.
To se nedivím, ono by tě to po pár průpleskách volantem přešlo. Nedá se s tím jezdit po 5 tisících, natož pak po stu.
---
Jestli byl můj mechanik z něčeho neš?astnej, tak to byly kotouče. Řešil už několik aut (E32, E28, E34, E39 a další) a po několika sadách kotoučů z české distribuce, z nichž ATE neuspěly ani jednou, už volí pouze cestu origo dílu z Německa. Zřejmě si továrny ATE nedovolí dodat továrně BMW takové zboží jako tobě, štanglovi nebo dalším distributorům...
Tak,tak ... nechtěl jsem reagovat ,ale musím dát Red Baronovi za pravdu,já osobně jsem už vyléčený z těchto kotoučů typu Ate (powerdisc-powershit),či brembo (myslím komerční modely,řady) atd... dokonce jsem měl problémy s Zimermanem! a ne jen já.Jasně Hanz by mi řekl,špatná montáž ,nečistota na náboji atd... na mým emku to začlo jebat po 2000km a pak se to kuewsky stupnovalo,podotýkám,že vím jak se desky zajížděj a komplet celá přední náprava byla po repasi s origo dílů bmw
Teď mám na emku origo kotouče BMW a supr !!! Když něco jiného tak AP,či jiný HI výrobky co jsou ,ale cenově někde jinde....
Na jaro budu řešit na emku nové desky dopředu Textar myslím kolem 2,5k origo BMW 2,7k + dph a to zas není tak hrozné...
P.S. jo a nikdy vživotě nevěřte,že výrobky tý či ony firmy které jdou do prvovýroby,jsou kvalitou totožné s těmy které koupíte v krámu (myslím ate-ate,či sachs-sachs) V minulém emku vydržela původní spojka 180tkm,spojka LUK 20tkm
a to je podle mě ze všim

Na jaro budu řešit na emku nové desky dopředu Textar myslím kolem 2,5k origo BMW 2,7k + dph a to zas není tak hrozné...
P.S. jo a nikdy vživotě nevěřte,že výrobky tý či ony firmy které jdou do prvovýroby,jsou kvalitou totožné s těmy které koupíte v krámu (myslím ate-ate,či sachs-sachs) V minulém emku vydržela původní spojka 180tkm,spojka LUK 20tkm

Tak chlapi ze Štanglu, z ELITU, KELLY, APM a dalších, zamykáme a jdeme domů!!!
( Půjdu asi pracovat do Cartecu, nebudu aspoň muset klamat lidi
)
Není to zese až takové drastické, ale přeci máte pravdu.
ORIGO je ORIGO
Třeba novinka od ATE (sada čtyřpískáčů s plovoucími kotouči za 50t. bez DPH??) Myslím, že to bude zase shit.

( Půjdu asi pracovat do Cartecu, nebudu aspoň muset klamat lidi

Není to zese až takové drastické, ale přeci máte pravdu.
ORIGO je ORIGO
Třeba novinka od ATE (sada čtyřpískáčů s plovoucími kotouči za 50t. bez DPH??) Myslím, že to bude zase shit.
Manag7er píše:No, na toto musím reagovat, jsem distributorem ATE a rozhodně tato značka nespadá do ašusovýho polského zboží. Sice musím z vlastní zkušenosti podotknout, že nejvíce problémů je se zbožím určenému pro BMW. Třeba AUDI nebo MERCEDES je úplně v pohodě.
Ono to nařknutí, že vše mimo origo je aušus si děláme vlastně sami.
Víc jak půl českého národa nezajíma, kdo ten díl vyrábí, jak je to s výstupní kvalitou a podobně, nejvíce je zajímá cena.
Hlavně a? je co nejlevnější od origo. Skutečnost, že díly, které se montují při prvovýrobě, ale nenesou logo automobilky, se dají sehnat za podstatně nižší cenu a hlavně za jiných rabatových podmínek, to nikoho nezajímá. ( ono ten mechanik si přeci nebude přidělávat práci navíc, aby vysvětlil zákazníkovi, že mu montuje ten samý díl co tam byl a vydrží to samé co ten originál a i víc. A že mu to přinese večí zisk, toto taky moc lidí nezajímá.) U nás se hraje jen na ceny a kvalita jde totálně do háje, tady každý vozí ty největší šroty s asie, španělska a polska (myslím díly). A opravdu kvalitní díly, jsou jími zastíněny.
ATE je špička, ale kotouče bych si osobně na Báwo nekoupil, jen desky.
Musím s TEbou souhlasit, kolego, bohužel ani já občas nevím, zda díl je z východu nebo ze západu. Leckdy je to tak fikaně zamaskované, že si toho člověk nevšimne ani na několikáté podívání. Naštěstí mám zatím štěstí a díly, které jsem sehnal a bylo třeba, aby byly fakt kvalitní, tak kvalitní jsou.
Nicméně ještě jedna poznámka k těm Brembo Max: teď na nich budu mít nalítáno 20tisíc a pořád držej, neklepou do volantu a tak. Uvidíme za dalších 10k, to budu měnit desky, tak uvidíme, co bude dál. Příště však asi ale půjdu do ješte lepších, otázkou je, jestli do Bremb nebo risknu něco jiného. Každopádně budu referovat. Zatím jsem spokojený jak s brzdama(Brembo/Fritech), tak s tlumičema(Sachs Sport), tak i se spojkou(Sachs).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Manag7er píše:Tak chlapi ze Štanglu, z ELITU, KELLY, APM a dalších, zamykáme a jdeme domů!!!![]()
( Půjdu asi pracovat do Cartecu, nebudu aspoň muset klamat lidi)
Není to zese až takové drastické, ale přeci máte pravdu.
ORIGO je ORIGO
Třeba novinka od ATE (sada čtyřpískáčů s plovoucími kotouči za 50t. bez DPH??) Myslím, že to bude zase shit.
Hele, nebuď hysterickej. Sám píšu, že samo BMW má na tom velkej podíl, že by? jemně rozhozený kotouče třesou v devadesátce volantem, ale to už je ten úděl. Většina aut na trhu má sračkovitý řízení, se kterým v devadesáti zatočíš malíčkem do strouhy a o desetikilovým šutru pod kolem víš až podle toho, že ti rozšlehne gumu a tam je to fakt jedno, takže tvůj odbyt na druhotřídní kotouče se zas tak měnit nebude

Spokojenost s tlumiči SACHS mě tu taky opravdu překvapuje, protože ty moje co byly na předku po 20 tisících totálně v hajzlu, byly vevnitř totálně vylágrovaný, ani nestačily vytéct. Celý se to tam jebalo v plechu sem a tam, fakt kvalitka, a to máme v JČ ještě celkem silnice proti tomu, co potkávám na svých výletech po zbytku naší malebné vlasti. Teď mám stavitelný KONI sport a zatím spokojenost. Jestli se vyjebou taky, dám vám to vědět, to se sakra nebojte


Třeba KYB plynovky, co prodává Štangl, na ty jsem neslyšel jediný slovo hany a každej na nich najezdil kolem 100.000 km, takže není díl jako díl.
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
Takže omluva Redbarone udolali jste me na jare bude bud Brembo nebo Zimmerman a ATE jsem z hlavy vymazal. Ale desky jsou fakt v pohodě 


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!