Kdo poradi jak mam znižit e34 a o kolik je to pro auto a mne bezpečny A co k tomu potřebuji.Je to prosim Vás draha zaležitost?A oplati se to?Za info vam FANDOVE vopřed dikes ps:BMW pohoda z jizdy
Snížit můžeš, doporučuju ale dát si okolo olejový vany nějakej rám nebo ji 100% prorazis na prvnim votevřenym kanále v týhle republice. Dále bych ti doporucoval nastavitelnej podvozek (tzn. stavitelno výšku tlumičů) jinak nezajedes do patrových garáží s větším převíšením dále počítej s těma zasranýma zbržďovacíma nesmyslama který se dávaj na silnici když už je umíme udělat úplně rovný (tzn. plastový prahy nárazníky budou trpět) dále pérování musí být hodně tvrdé-tuhé (tzn. ramena - čepy budou trpět a dříve se opotřebují, taky záleží jaký kolesa (salámy) tam vrazíš. Schrnuto: pozor na vanu a nešetřit na nomenklatuře.
Dej vědět jak si poridil.
Ja sem koupil snizenou sadu pruzin a tlumicu od KW 40/40 a nerekl bych ze sem mel nejakej vetsi problem, maximalne sem tak skrtnul stabilizatorema ale nic vic.Ted uz tam mam spoilery takze predek 8cm nad zemi to odnese dystak driv nez vana.Ale na co pozor tak kupovat jedine snizene pruziny spolu s tlumici na to delany.A co mam oskouseny tak to snizeni je vzdy proti origo novym pruzinam.To znamena ze ted co tam sou tak uz o nejakej ten centak za tech par let spadly a je mozny ze koupis treba tech 40/40 a vepredu do snizich jen o 2cm.
Jak už tady bylo řečeno...kvalita něco stojí...tak že záleží kolik do toho chceš investovat.Např.jen pružiny Weitec 35/35 kolem 4.000.- ale určitě je lepší celá sada i s tlumiči.
Pár fotek auta s pružinami m-technik... Zatím na sériových tlumičích ale brzy budou sportovní... Dojmy z jízdy dobré, auto je samozřejmě tvrdší ale skvěle sedí na silnici, nedá se urvat...
Martinéz píše:tohle asi nebude origo Mtechnic..tohle vypada jak bez pruzin.
Nebude to spis pouzitim kol se spatnym ET?Me se to zda , ze je to OK jak jsem mel na Mku pred tim, nez jsem dal do zadu KONI.
Vsak dam fotku jak vypadala origo a jak vypada ted.
Martinéz píše:tohle asi nebude origo Mtechnic..tohle vypada jak bez pruzin.
Nebude to spis pouyitim kol se spatnzm ET?Me se to zda , ze je to OK jak jsem mel na Mku pred tim, nez jsem dal do zadu KONI. Vsak dam fotku jak vypadala origo a jak vypada ted.
jj, spatny et to ma, ale tohle auto je hrozne nizko. tvoji karu jsem prohlizel a nezdalo se mi ze bys to mel nejak extra nizko.. tak normalne. s timhle bych po praglu bohuzel jezdit nemohl..
Já mám na 525 pružiny ENZO -40/0 za 3200Kč a origo tlumiče.Určitě je ale nesrovnatelně lepší jak to má kámoš na 520 -Enzo+KONI.Ale je to jen můj názor.
PremaE34 píše:Já mám na 525 pružiny ENZO -40/0 za 3200Kč a origo tlumiče.Určitě je ale nesrovnatelně lepší jak to má kámoš na 520 -Enzo+KONI.Ale je to jen můj názor.
A v cem lepsi?Kamos to ma moc tvrdy?Origo tlumice do tvrdsich a kratsich pruzin ma byt ideal?