Speedy píše:
u 325 je bez zasahu do motoru jedina mozna volba zvysit tlak na palivove liste a dat vetsi vstriky. DAt sportovni katy a pruchozi koncovy hrnec. A k tomu upravit rj. Taky se tu nekdo zminil a o zmene casovani saci vacky, nekde to tu je na foru. problem je ten, ze motor ztrati spodek, ale na racing je to dobry.
Mam KN vložku, průchozí koncovej tlumič, hnuto se sací vačkou a úpravu řj. Měl bych být na nějakých 220k, ale moc tomu nevěřim. Přeci jen už má svoje léta.
Ještě jsem to trochu obešel obutím 225/40-16 na zadku, což je vpodstatě zkrácení stálého převodu o nějakých 7%. Teď jsem přezul na zimáky o správným rozměru a je to k...a znát.
Už mám zvážený věci který půjdou z auta pryč a vychází mi to , že bych se s plnou nádrží mohl dostat někam k 1250kg. Jsem moc zvědavej jak se to projevý.