Chci se zeptat jake mate zkusenosti s K&N sportovnimi filtry sani Jeden jsem si koupil konkretne tenhle http://www.knfilters.com/search/product ... rod=E-2653 a celkem me zarazilo jak je ten filtr ridky Jako bych tam misto filtru dal zaclonu Vim ze napusteny olejem ale i tak
vcera som akurat aplikoval vlozku KN do mojho Bawa tiez som bol dost prekvapeny ze je pomaly az prisvitny ) ale je citit rozdiel najma vo vysokych otackach. KN su najkvalitnejsie sport. filtre tak sa nic neboj a sup ho tam
Zrovna se jí chystám kupovat,to pak bude 1.6 trhat asfalt Né ale je tam sympatický že vydrží hafo a jen se vypere a jede se dál A značka v poho,tak se snad motor neodkurví
Já bych se třeba ani nebál kitů od KN, třeba 57i (nebo jak se to značí), je tam filtr, hadice spony apod. a dle návodu bude filtr sát přímo studený vzduch, přesně tak jak to má být.
no já jsem se o to dost zajímal a bavlněnej filtr by se (podle toho co jsem vyčetl) měl čistit a mazat max. každe 4 000 km a stejně to ten nejjemější prach nepochytá tak jako papírák tzn. že celou dobu děláš pomalu ale jistě výbrus
tukan píše:no já jsem se o to dost zajímal a bavlněnej filtr by se (podle toho co jsem vyčetl) měl čistit a mazat max. každe 4 000 km a stejně to ten nejjemější prach nepochytá tak jako papírák tzn. že celou dobu děláš pomalu ale jistě výbrus
to by si nedovilili ani prodavat takovy filtry... a nidke neni psano ze kazdych 4tis km , nebo jo ? v navodu to neni... nestras me
v navodu to neni ale vycetl jsem to onehdá v jedný chytrý knížce tak jsem s tim otravoval pár lidí a hledal a hledal a došel jsem k záveru že jezdím papírák
nedalo mi to tukane a jelikoz jsem pedant an to aby bylo vse jak ma byt , tak jsem dneska oiloval a schvalne sem si vytahl navod.. tve tvrzeni kazdych 4tis km mi bylo divne.. ale.... no pokud mi vyvratis a vsem ostatnim co pouzivaji KaN jejich vyzkousene veci a kvalitu tak dobra.. nicmene zatim je KaN firma ktere verim vic nez tobe ktereho neznam a preci jen..... a to uznej... myslis ze by si lajzli tydle cisla psat ?????
taky jsem resil jak casto to KN cistit - driv nez po 10tis km je to asi nesmysl. Mam zkusenost s druhym autem, ze papirovy filtry se v autorizovanejch servisech menej vetsinou tak po 30tis km - a tou dobou ma papirak uz urcite mnohem mensi propustnost nez nevycistenej KN. Ale je fakt ze KN po par tisicich vzdycky zkontroluju a aspon vyklepu mouchy a jinej bordel. Jen pro ten pocit.
no KN jsou určitě dobrý to já neříkám ale týpek co jezdí závody mi řekl: pokud ho chceš čisti každý 4 tkm pokud máš auto na denodenní ježdění nedavej to tam motor dostává tím jemným prachem naprdel našel jsem to i v knížce a na netu až se k tomu dostanu tak to sem ofotím aby jste si nemysleli že to tahám z paty
typek co jezdi zavody je kdo ? to nezni moc presvedcive a nedavej sem kopirovany stranky neceho.... rika ti neco autorsky zakon ?
´
ja se te zeptal , kdyz tady pises sve data at to nejak dolozis..... chytra knizka ? typek co jezdi zavody ??? proti KaN ?
ale nejen ja se rad dozvim neco noveho... tak pis.... co vis....
tak jsem si upřesnoval informace abych nebyl za osla kdybych to náhodou zle pochopil takže: ty 4 tkm doporučuje proto že na našich silnicích ten filtr je prostě po 4tkm zasranej a nepropouští tolik jako když je novej tzn. učinek klesá a k tomu mikroprachu ten bavlněnej filtr prostě nezachytí ani když je čerstvě vyčištěnej a namazanej (viz jak tady někdo psal tak jsem si koupil KaN a je skoro pruhlednej ) tak dobře jako papírák ale motor ti po tom neklekne jenom děláš postupně po celou dobu výbrus a čím víc to auto namáháš tím to je markantnější a po najetí určitého počtu tkm v závislosti na zatížení se to projeví na hlučnosti motoru výkonu spotřebě oleje atd. pro mě z toho plyne že tolik km s tim asi nenajedu ale čistit se mi to nechce takže radši měním papírák každej olej a je to