Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip tuning

upravené vozy :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
535d
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: ned 05.08.2007 00:00
Bydliště: v BMW 535d

#61 Příspěvek od 535d »

Vlasta: jo jo!


A já prodal 530d a koupil 535d :lol: 8) :roll: tady asi někdo ještě nejel v 535d aby poznal a pochopil rozdíl mezi 530d a 535d ať je s chipem nebo bez chipu :idea:
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..

#62 Příspěvek od prase007 »

No kluci, si ty 535ky chipněte a zákonitě to musí pak jet líp než formule 1
535d
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: ned 05.08.2007 00:00
Bydliště: v BMW 535d

#63 Příspěvek od 535d »

tady nikdo neříká že má formuli taky!!! víš kluku :lol: tady jde pouze o to že 530d i chipem se nedá srovnat s 535d víme :?: jak to tady psal "meky04" (že mu jede líp 530d s chipem než 535d) a každopádně se tady nechci dohadovat a psát 10stánek se co je lepší ...d :wink: 8)
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#64 Příspěvek od kosh »

prase007 píše:No kluci, si ty 535ky chipněte a zákonitě to musí pak jet líp než formule 1


Myslím že tady je spíše řeč o charakteru motoru než o dosahovaných výkonech
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..

#65 Příspěvek od prase007 »

535d píše:jak to tady psal "meky04" (že mu jede líp 530d s chipem než 535d)


právě na to jsem tou svojí poznámkou reagoval, na přehánění - ještě většim přeháněnim, každýmu musí bejt jasný, že výhoda 535d oproti 530d je jinde než jen v pár konících.
hufuh
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 06.04.2008 00:00

#66 Příspěvek od hufuh »

ma nekdo zkusenost s touhle firmou?
http://www.raceland.cz/BMW

rad bych powerbox na 330d 135 kW
Whizkyn
Registrovaný
Příspěvky: 222
Registrován: čtv 22.03.2007 01:00
Bydliště: Třebíííč
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od Whizkyn »

Whisky píše:DieselPower

jedu tam :)

Jedou s tebou bratře. :lol: :lol:
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#68 Příspěvek od tukan »

meky04 píše:
Jandy píše:www.bmwpower.cz


ja nevim chlapy,ale http://www.bmwpower.cz me trosku odradili,kdyz neumi nejnovejsi bmw(e60,E87,e90 apod.),na to se asi pouziva jinaci hardware a je potreba mit k tomu asi hodne zkusenosti a mozna vic penez.
Kolega si to nechal delat e60-160kW u http://www.xtuning.cz a jeli jsme s tim pak amsterdam za 5,5litru,fakt super!.o)A jede to lip jak 535d,ale kolega to ma v manualu.260km/h je tam hned a ma na tom nalitano 30tiskm po cipu a vse v poho.Ja mam starsi e46-330d a tak jsem si to nechal poladit a spotreba sla o 7deci dolu,teda kdyz tomu neslapu a jedu normalne!:o)
Jinak jsem celkem zstance cipovani-zatim se mi na tm nic nevysralo,doufam,ze to bude v poho a mam na tom nalitano 40tis km


mam chip od http://www.bmwpower.cz a spokojenost a kamoš na 330d taky spokojenost a za cenu vice než přiznivou :wink:
fafejta

#69 Příspěvek od fafejta »

A to je úplně jiná mapa,nebo jen posunutej omezovač.
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#70 Příspěvek od tukan »

fafejta píše:A to je úplně jiná mapa,nebo jen posunutej omezovač.


celou mapu dělal ale nejvíc mě překvapilo že si nejdřív nahrál tu moji pak ji upravil něco přidal něco pozměnil a pak to tam nahrál z5. Třeba to jak auto reaguje na plyn nebo jak jde od spodu proti před tím to je masaker omezovač posunul na moje výslovný přání na 7 000 ale stejně to točím tak 6 600-6 700 a to jen když jedu palbu 8) jsem fakt moooc spokojenej :wink:
Plesoun_cz
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: sob 03.05.2008 00:00
Bydliště: Čáslav

#71 Příspěvek od Plesoun_cz »

taky mám načipovánou 325i od bmwpower.cz o 17koní a 37nm krouťák nahoru omezovač 7400ot/min táhne plynule do 7100ot/min pak je Opel calibra 2.0i 16v turbo 4x4 malina viz- http://www.youtube.com/watch?v=N635-nJH1Ic
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#72 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Plesoun_cz píše:taky mám načipovánou 325i od bmwpower.cz o 17koní a 37nm krouťák nahoru omezovač 7400ot/min táhne plynule do 7100ot/min pak je Opel calibra 2.0i 16v turbo 4x4 malina viz- http://www.youtube.com/watch?v=N635-nJH1Ic


LOL vzdyt se s tou calibrou nedokazal frajer ani rozjet... :D
N54 PWR
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#73 Příspěvek od tukan »

přijde mi nějaký podezřelý že tě zařadili s cali 2,0 turbo 4x4 když jsi v kategorii do 2500ccm benzín a on uplně někde jinde buď on nemá 2,0 turbo nebo ty 325 :twisted:
Plesoun_cz
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: sob 03.05.2008 00:00
Bydliště: Čáslav

#74 Příspěvek od Plesoun_cz »

tady jsem jel proti bmw 325i 24v vanos http://www.youtube.com/watch?v=RM1uQdaZJwY
a nevim co je natom divného 2.0i turbo je v kategorii do 3litrů protože turbo se počítá obsah motoru x 1,3 tudíž kategorie do 3litrů ne 2litry jen pro vysvětlení
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#75 Příspěvek od tukan »

:lol:
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#76 Příspěvek od tukan »

Plesoun_cz píše:tady jsem jel proti bmw 325i 24v vanos http://www.youtube.com/watch?v=RM1uQdaZJwY
a nevim co je natom divného 2.0i turbo je v kategorii do 3litrů protože turbo se počítá obsah motoru x 1,3 tudíž kategorie do 3litrů ne 2litry jen pro vysvětlení


pro uplnost: vozidla jsou rozdělena do devíti tříd podle objemu motoru (1400, 1600, 2000, 2500, 3000, 3500, 3500+, diesel do 2500, diesel nad 2500)
nejvyšší kategorie v TMDC v objemových třídách je kategorie 3500+ ccm
pokud je pořadatelem srazu vyhlášena vyšší kategorie než 3500+ ccm, jsou jezdci z těchto kategorií automaticky zařazeni do kategorie 3500+ ccm
všechny vozy jedoucí v kategorii „speciál“ (dle pravidel organizátora srazu) jsou automaticky zařazeny do třídy 3500+ ccm
přeplňování motorů je zohledněno koeficienty (turbo 1.7x, nitro 1.3x, wankel 1.5x)
za zařazení do jednotlivých objemových tříd plně zodpovídá organizátor srazu
je nepřípustné, aby bylo vozidlo přihlášeno do jiné třídy, než jaká mu náleží podle skutečného objemu motoru daného auta
součet bodů z jednotlivých tříd v průběhu sezony se sčítá pouze v té dané třídě.
do výsledkové listiny z daného srazu (závodu) se počítá nejlepší čas každého jezdce (nezávisle na tom, kolik se na daném sraze odjelo jízd)
po finálovém závodě HSM budou vyhlášeni nejlepší tři jezdci sezony z každé třídy dle objemu
Plesoun_cz
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: sob 03.05.2008 00:00
Bydliště: Čáslav

#77 Příspěvek od Plesoun_cz »

to se stebou nepřu tady tolik kategorií nebylo vzhledem k učasti jelo zde cca 25 aut a z toho 10 aut byly různé škodovky tudíž tolik kategorií zde nebylo a turbo a kompresor počítali x1,3 http://www.auto-tuning.cz/ tuningsprint Hrochův Týnec 26.4.2008
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#78 Příspěvek od tukan »

Plesoun_cz píše:to se stebou nepřu tady tolik kategorií nebylo vzhledem k učasti jelo zde cca 25 aut a z toho 10 aut byly různé škodovky tudíž tolik kategorií zde nebylo a turbo a kompresor počítali x1,3 http://www.auto-tuning.cz/ tuningsprint Hrochův Týnec 26.4.2008


tak to je mazec :D odkud jsi dáme test
Plesoun_cz
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: sob 03.05.2008 00:00
Bydliště: Čáslav

#79 Příspěvek od Plesoun_cz »

jsem z Čáslavi okr. Kutná Hora můžem teď jedu na renocar do brna
Magister
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: pát 23.05.2008 00:00

#80 Příspěvek od Magister »

DOEMIXXX píše:Mate nekdo??Nejake doporuceni etc...thx


Kelleners.....Dražší ale výborný
Odpovědět