Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
katy ven ano či ne?
Samotný vykuchání je k ničemu. Jestli chceš, aby to mělo nějaký význam tak komplet výfuk. Tj-výfukové svody-rezonátor(+Nm) nebo trubka(+KW)-koncový tlumič. Nejlepší je komplet se spočítaným odporem(jedna firma). Po tom je nutné nastavit mapy Řj, pro optimalizaci vlastností motoru. Ale pokud už tohle podstoupíš je lepší dělat komplet motor...... přeji hodně štěstí
obdivuji lidi co se do takových úprav pustí 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: pát 29.07.2005 00:00
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
Daval jsem misto Katu rezonatory na e36 325 bez vanos a pomohlo to docela znatelně, takže na mem novem autě 323i vanos to chcu udělat taky, ale misto rezonatoru přemyšlim o dinomaxu.
http://cartuning.cz/zbozi/produkt-549/r ... 785mm.html
Je to vlastně podobne akurat by to nemuselo tak drnčet jako rezonator.
http://cartuning.cz/zbozi/produkt-549/r ... 785mm.html
Je to vlastně podobne akurat by to nemuselo tak drnčet jako rezonator.
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Pejta-7er píše:Taky půjdou ven, jsou zapečený, a vypálený, jestli ti fungujou, nech je tam, jestli ne, dej je pryč. Měl jsem tds a kat byl v háji, vyndal se a pak sem se divil, jak to jelo, je to asi jako když máš rýmu, a máš dýchat nosem.
tds s katem jo ?




tak se nediv ze to jelo lip kdyz to bylo asi uplne ucpany ...
jinak kat vyndas ale pak nepis ze ti houpe volnobeh a pri dobrzdovani obcas chcipne atd

BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: úte 08.07.2008 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
patras píše:Pejta-7er píše:Taky půjdou ven, jsou zapečený, a vypálený, jestli ti fungujou, nech je tam, jestli ne, dej je pryč. Měl jsem tds a kat byl v háji, vyndal se a pak sem se divil, jak to jelo, je to asi jako když máš rýmu, a máš dýchat nosem.
tds s katem jo ?![]()
![]()
.. v tds ale neni kat ale zachytavac pevnych castic
...
tak se nediv ze to jelo lip kdyz to bylo asi uplne ucpany ...
jinak kat vyndas ale pak nepis ze ti houpe volnobeh a pri dobrzdovani obcas chcipne atd
dá se u toho tdsa ten zachytávač vyčistit nebo new? a co to přesně udělá když ho dáš do piče? nebude to hulit jak lokomotiva? právě se chystám na chip a zároven chci upravit výfuk - udělat si trubky z nerezu a koncovej díl chci zkrátit a schovat pod nárazník aby nebyl vidět...
poraď pls. dík
Když vyhodíš kat tak ti to pojede líp, důvod? Ten kat je nejspíš totálně zapečenej a funkčnost je mizivá, proto najednou začne jít do otáček. Pokud by si tam dal kat úplně nový tak to pojede nejspíš ještě líp. Měl jsem vyhozenej kat a hodně to ovlivňovalo lambdu za studena a celkově auto špatně reagovalo na plynový pedál (nebyl tam skoro žádný výplach), ale je to motor od motoru, chce to zkusit. A když vyhodit tak nechat odborníkem navrhnout non-kat potrubí.
přesně tak, opět je to motor od motoru, s kat-out se mi auto chovalo za studena podivně a mělo špatnou reakci na plyn, dal jsem kat nový a stačí ťuknout v nízkých otáčkách a je to cítít, v dolních kat-out dost ztratí na pružnosti, navíc alespoň mě se ten kovový zvuk opravdu nelíbil, navíc jsem obtěžoval noční život na sídlišti protože koncák je průchozí takže to tlumil jen střední tlumič a to byl randál až jsem se styděl
samozřejmě je řeč jen o atmosférách
hodně slýchávám od lidí jak jim pomohlo, že kat dali pryč - auto táhne od spodu a podobně, ale v 90% je to jen tím že ten kat má po životnosti, ale jsou i auta kde to vážně pomůže, ale inženýrům z Mnichova bych do jejich počtů nehrabal

samozřejmě je řeč jen o atmosférách
hodně slýchávám od lidí jak jim pomohlo, že kat dali pryč - auto táhne od spodu a podobně, ale v 90% je to jen tím že ten kat má po životnosti, ale jsou i auta kde to vážně pomůže, ale inženýrům z Mnichova bych do jejich počtů nehrabal

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: úte 08.07.2008 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
njn. nebojím se co lidi atd... když jsem to koumal tak u mojí e34 tds je výfukový potrubí - svody, kat a pak už jen potrubí a tlumič jako poslední díl. když bych ten kat vyhodil tak si nemyslím že by to mělo odezvu na chování motoru při volnoběhu ani v nízkých otáčkách. neřeším ani tolik to, že bych ho vyhodil protože z orig zadního dílu si vyřežu jen tlumič a od prvního dílu si nechám udělat trubky z nerezu, který navařím s tlumičem protože chci zkrátit výfuk a na konci udělat koleno pod auto aby nešel vůbec vidět... jde mi jen o to o kolik to bude poznat na emisích a jestli to nebude hulit jak lokomotiva pak jdu v zimě aj na chip...
je mi jasný že to hulit bude ale nechtěl bych aby to nebylo fakt moc...
je mi jasný že to hulit bude ale nechtěl bych aby to nebylo fakt moc...
já jsem mluvil pouze o atmosférických motorech, u turba ti to jedině prospěje co se týče výkonu, ale hulit to bude neskutečně na to se připrav
možná i nějak takhle
http://www.youtube.com/watch?v=OerlZNWoDd0

možná i nějak takhle

http://www.youtube.com/watch?v=OerlZNWoDd0
nevím jak je to u dieselů ale na benzín se dá pořídít klasický univerzál který příjde na zhruba 2 tisíce a pak jsou sportovní které mají lepší propustnost a tam je to od 4tis výše podle kvality ale ve spodní hranici se dá sehnat i magnaflow což alespoň co se týče klasických výfuků má v USA dobré jméno