
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Snížené pružiny Weitec e36
Zdravim, chtěl jsem se zeptat jestli neni nějak zásadní problém když si na e36 kupé koupim na snížení jen pružiny například od Weitecu...nehodlám to snižovat nijak extrémně takže něco jako 40/30mm nebo 40/20mm...případně bych uvítal osobní zkušenosti nebo rady....vim, že kompletní podvozek by byl určitě lepší, ale z finančních důvodů si zase nechci kupovat něco jako JOM apod. nebo si myslíte, že třeba kompletní podvozek od JOM bude lepší než jen pružiny např. od toho Weitecu? ...Ty pružiny budou třeba jen dočasně a když budou další finance tak bych k tomu dokoupil i tlumiče...jen mě zajímá jestli tohle lehký snížení jen pružinama bude opravdu čistě špatný nebo ne. Díky 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Mám jenom pružiny Weitec -30/-15 a v pohodlí to není znát, jen je to trochu níž. Ale líp to sedí. Ne o moc ale líp.
Nevím kolik by vyšli ty struny ale ten JOM je ted celkem levný a budeš to mít komplet nový a hlavně sladěný. Neříkám, že jenom struny jsou špatně ale záleží taky na stavu stávajících trumičů. Samotné struny tě nespasí když z toho máš rozhoupaný kočár.

mequi píše:Mám jenom pružiny Weitec -30/-15 a v pohodlí to není znát, jen je to trochu níž. Ale líp to sedí. Ne o moc ale líp.Nevím kolik by vyšli ty struny ale ten JOM je ted celkem levný a budeš to mít komplet nový a hlavně sladěný. Neříkám, že jenom struny jsou špatně ale záleží taky na stavu stávajících trumičů. Samotné struny tě nespasí když z toho máš rozhoupaný kočár.
Já bych potřeboval uplně nejideálnějš 40/30...trochu víc snížit na předek, aspoň ty 4cm ve předu, protože ten předek je na můj vkus docela pořád vysoko, ale zároveň aby zůstal určitej komfort a použitelnost....

Pho3nix píše:Mam na e36 coupe taky sportovni pruziny weitec 50/20 a k tomu normal tlumice a spokojenost... na beznej provoz idealka...Hlavne pokud budes mit normal tlumice tak je mit zanovní..ne nejaky co trenuji skoky do rakve....
Tak tlumiče jsou v pohodě, toho bych se nebál...těch 50/20 se jen trochu bojim aby to nebylo víc jako koza i když zase chci o něco víc snížit ten předek

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Hlavně si nekupuj nic co ti sníží auto o víc jak 50mm. Pak i zánovní tlumiče pošleš do kopru hoooodně rychle. Můj názor je ten, že i -50mm je pro sériový tlumič dost a už to nepracuje tak, jak má. (Nic proti tobě Pho3nix). Pročti si topic o tom podvozku JOM a uvidíš, jestli se ti to nevyplatí víc. Nevím, jak je tvrdej a tak. Pak si ujasni, co přesně chceš a podle toho vyber.
Jo a když už jsi nakousnul tu použitelnost: snížení -30 vepředu je podle mne tak akorát na ty naše silnice a obrubníky. Můj přední nárazník je orvanej dost. Mít to snížený trochu víc, tak bych ho měnil dost často.
Jo a když už jsi nakousnul tu použitelnost: snížení -30 vepředu je podle mne tak akorát na ty naše silnice a obrubníky. Můj přední nárazník je orvanej dost. Mít to snížený trochu víc, tak bych ho měnil dost často.

mequi píše:Hlavně si nekupuj nic co ti sníží auto o víc jak 50mm. Pak i zánovní tlumiče pošleš do kopru hoooodně rychle. Můj názor je ten, že i -50mm je pro sériový tlumič dost a už to nepracuje tak, jak má. (Nic proti tobě Pho3nix). Pročti si topic o tom podvozku JOM a uvidíš, jestli se ti to nevyplatí víc. Nevím, jak je tvrdej a tak. Pak si ujasni, co přesně chceš a podle toho vyber.
Jo a když už jsi nakousnul tu použitelnost: snížení -30 vepředu je podle mne tak akorát na ty naše silnice a obrubníky. Můj přední nárazník je orvanej dost. Mít to snížený trochu víc, tak bych ho měnil dost často.
No já mám hlavně vepředu 17" kola s profilem pneumatiky 50 takže tam ty rezervy nárazníku od země jsou opravdu dostatečný...vzadu už mám profil nižší a tam to stačí míň....spíš mi jde trochu o zachování komfortu a to se u komplet podvozku trochu bojim (pokud teda bych nekupoval nějakej supr se stavitelnou tuhostí)....sem si říkal ,že vepředu budou ty 4cm akorát.
Leveler píše:Mám komplet Weitec 50/20 a snížení je akorát.Jasný, že by 60/40 bylo porno, ale to bych už nikam nezajel.Tekle to vypadá dobře a zajedu taky všude..
Bejt Tebou tak rovnou vezmu JOM, pač kluci stím maj dobrý zkušenosti za ty peníze.
Jo těch 60/40 už by bylo asi vostřejší i když sem koukal, že to nevypadá vůbec zle, ale komfort už by byl asi uplně někde jinde....to je otázka u toho JOM no, ceny sou fakt lákavý, když vydrží sezonu tak to vyjde asi tak na stejno jako když koupim 2x tak dražsí a kvalitnější a ten vydrží třeba 2-3 sezony...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6239
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem před rokem kupoval sport podvozek, tak mě každej radil at si nekupuju ty levný sračky..Chtěl jsem napřed supersport za 8000,ale nakonec padla volba na Weitec za 12500Kč..No a pak tu půlka lidí jezdilo na JOMU:)
Pocity fajn to určitě, ale nemyslím si, že by jízda na Jomu byla o tolik horší..Nejsem žádnej závodník takže mě by stačil určo i ten JOM..
Mám jen 1,8i takže bych todle asi nerešil..Velká výhoda je tý stavitelnosti což Weitec za ty prachy nemá..A jak jsem již psal.Je tu hodně spokojených kluků co si už druhej rok vesele jezdí na Jomu.A když se vysere tak koupí funglofku a nebo reklamace...Zas to takovej šhit být nemůže jinak by se to přestalo prodávat.
Ale osobní zkušenost nemám takže třeba se vyjádří někdo kdo ho má
Pocity fajn to určitě, ale nemyslím si, že by jízda na Jomu byla o tolik horší..Nejsem žádnej závodník takže mě by stačil určo i ten JOM..
Mám jen 1,8i takže bych todle asi nerešil..Velká výhoda je tý stavitelnosti což Weitec za ty prachy nemá..A jak jsem již psal.Je tu hodně spokojených kluků co si už druhej rok vesele jezdí na Jomu.A když se vysere tak koupí funglofku a nebo reklamace...Zas to takovej šhit být nemůže jinak by se to přestalo prodávat.
Ale osobní zkušenost nemám takže třeba se vyjádří někdo kdo ho má

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ja osobne sem poridil levnej podvozek novej za cenu uplne smesnou
jako chova se to jako na kazdym jinym
z velke respektive obrovske casti plati clovek pouze jenom znacku
sam sem chtel jit do stelovaciho JOM pac ta cena je polovicni oproti KW ci weitec (jeden a ten samej vyrobce jen weitec je o neco levnejsi pac vic "shit" znacka ) sam sem si myslel ze ty levny "sporotvni" podvozky vydzi fekal ale zatim par tisic km a chova se to moc pekne
pokud clovek jezdi jako bezmozek a vymete kazdou diru , kazdej rantl prejede jako debil tak je to fuk esi to stoji 5 a nebo 30 jde to do kytek stejne rychle
pruziny dle snizeni vyrobce si taky sednou uplne jinak ve vysledku , a nekdy to proste vubec neodpovida... stelovak bude mit vyhodu ze si to naladis podle toho jak budes chtit ma rozsa myslim 35 - 80 






E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
mattyX - tvoj nazor ma prekvapuje - na bezne jazdneie mozno plati pre toho kto chce dostat z auta viac ako so seriou to neplati (okruh, kopec)
mal som na 306Gti6 Weitec Hicon GT a potom KW V1 ale musim povedat z esa auto na V1 chovalu urcite lepsie - napriek tomu z eto malo pruziny uplne identicke - tak rozdiel bol v tlmicoch a chovalo s ato daleko lepsie s KW1. Weitec pouzival bezn eprodukcne Al-ko Sport - objednatelne podl akodu vyrazeneho na tele tlmica (a vlozke vpredu). KQW V1 mal sice tiez Alko ale podla specifikacie KW (namiesto kodu bolo na tele za napisom Al-ko - KW).
Co sa tyka znizenia tak na seriovy tlmic sa da pouzit max -35mm znizujuca pruzina - potom uz to nepracuje optimalne a tlmic vydrzi menej. Preto aj Bilstein vyraba okrem rady B6 aj radu B8 (to iste len skratene - ku vacsiemu ako -35mm znizeniu).
z lacnych coilover kitov je celkom ok BC Racing
mal som na 306Gti6 Weitec Hicon GT a potom KW V1 ale musim povedat z esa auto na V1 chovalu urcite lepsie - napriek tomu z eto malo pruziny uplne identicke - tak rozdiel bol v tlmicoch a chovalo s ato daleko lepsie s KW1. Weitec pouzival bezn eprodukcne Al-ko Sport - objednatelne podl akodu vyrazeneho na tele tlmica (a vlozke vpredu). KQW V1 mal sice tiez Alko ale podla specifikacie KW (namiesto kodu bolo na tele za napisom Al-ko - KW).
Co sa tyka znizenia tak na seriovy tlmic sa da pouzit max -35mm znizujuca pruzina - potom uz to nepracuje optimalne a tlmic vydrzi menej. Preto aj Bilstein vyraba okrem rady B6 aj radu B8 (to iste len skratene - ku vacsiemu ako -35mm znizeniu).
z lacnych coilover kitov je celkom ok BC Racing
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no tak samozrejme pokud chci auto na sportovnejsi svezeni a si fajnsmekr tak je samozrejmosti ze B12 kit popripade varianty KW , či HR pak maji opravdu smysl , ale pulka lidi zde jezdi s autem denne do prace pomale tudiz resit KW variantu popripade D2 je totalne zbytecny a spoustu lidi uspokoji obycejnej lacinej podvozek
sam sem mel jedno "lehce" jety KW a jeden tlumic uz uplne KO , hodne lidi se setkalo s weitecy ze driv odesli , v cenove relaci okolo 10 tis sou to porad stejny "smejdy" jako ty o polovinu levnejsi
jako takovou mam zatim zkusenost proste ... jednou si chci poridt neco co me uspokoji vic ale to je otazkou penez hehe
jinak stabiky a silace a podobny veci sou tez velice dulezity pokud uz si chce clovek jizdni vlastnosti uzit 




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MattyX s tym uz sa da suhlasit viac - do istej miery kazdy podvozok za 300-1500Eur je stale dost velky kompromis a co s atyka trvanlivosti tak to je este horsie. ja som len nechcel a nemohl suhlasit ze by to co si napisla platilo vseobecne - je nieco ine kazdodenne jazdenie do prace a maximalne vyuzivanie potencialu auta. Co som videl v praxy u Maja na 328 tak skutocne nastavitelny TA technics za par Eur je celkom uspokojivy na kazdy den, az prekvapivo. Rovnako ale niekoho neuspokoji D2R ale potrebuje Tein Monotube alebo este lepsie Proflex ci aspon Protlum