Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vas nazor na tento "tuning box"
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
v podstate to bude asi fungovat tak, že to bude motoru lhat, že je motor studenej, takže pojede na bohatší směs a tím to pak jede i líp. Kamarád si udělal podobnej upgrade na starým motronicu, akorát to pak žere jako kráva 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
kámoš má něco podobného na saxu ,jak říká mattyx:
nakecá to řídící jednotce že je motor studený a jedeš na bohatou směs .
dá se to zapnout třeba na sprint a jedeto o něco líp ,ale pořád bych s tím nejezdil .
A určitě se to dá udělat levněji- chtěl bych vidět tu zázračnou krabičku rozdělanou když stojí tolik
nakecá to řídící jednotce že je motor studený a jedeš na bohatou směs .
dá se to zapnout třeba na sprint a jedeto o něco líp ,ale pořád bych s tím nejezdil .
A určitě se to dá udělat levněji- chtěl bych vidět tu zázračnou krabičku rozdělanou když stojí tolik

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
twigac píše:takže takovej "sytic"
v podstate ano, vevnitr je odpor jen, a prepinac na štávu a to je asi tak vše


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
DWXak píše:asi taktehdá jsem viděl nástroj na resetování oil servisu za 400kč
No tak to zase prrrr !
Já jsem jeden z těch co mu to drátem prostě nejde ... odporem to nejde ... DIAGNOSTIKOU TO NEJDE !! Ale resetovačem z anglického ebay (asi ta 300,-Kč) to jde, takže to význam má !! A nejsem jediný, už se u mě stavilo asi tak 5 lidí se stejným problémem a vždycky to šlo, takže asi tak ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Fatal Design píše:DWXak píše:asi taktehdá jsem viděl nástroj na resetování oil servisu za 400kč
No tak to zase prrrr !
Já jsem jeden z těch co mu to drátem prostě nejde ... odporem to nejde ... DIAGNOSTIKOU TO NEJDE !! Ale resetovačem z anglického ebay (asi ta 300,-Kč) to jde, takže to význam má !! A nejsem jediný, už se u mě stavilo asi tak 5 lidí se stejným problémem a vždycky to šlo, takže asi tak ...
Možná by i vypadalo zajímavě jak v lepším servisu přijde k Mku s drátem a něco tam začne štrachat. Pro znalejší budiž ale pro neznalce by to mohlo působit zvláštně proto se ta krabička může hodit. Bůhví kolik za takovej zlatej drát můžou chtít v BMW když vypichováky na konektory stojí v řádech stovek
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon 18.11.2013 01:00
tomu napsáno to Fut Coins má do solidnosti tísíce mil Very Happy Very Happy Blbost maximálně ti to bude víc žrát Very Happy Very Happy radší za ty prachy pozvy paní na večeři
___________________________
Fut 14 Coins
___________________________
Fut 14 Coins