Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M5 E39 motor do 330Ci???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
To Wertheim:
Jo docela ale jenom me to tak napadlo ze nakladama by to bylo stejny jako kdyz si budu chtit koupit M3.Motor i s prevodovkou jetej kolem 200 000Kc,samosvor 40 000 Kc,chladic cca 7000kc,drzaky motoru Hartge ???Kc,Pak vedeni paliva,komplet elektrika k motoru cca 8000Kc,RJ 15000Kc,vyfuk kolem 10 000kc.
No a jsem tam kolem 300 000Kc ale byla by to raketa ktera ma 0-100 za 4,5sec s tim ze kdyz to odlehcim tak bych se mohl priblizit 4sec.A to si myslim ze za tyhle penize je super napad


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
To michal09:Moc diky za podporu.Rikal jsem si sakra kdyz jde dat do E30 3,5i tak proc by neslo tohle.Akorat je blby ze to u nas nikdo nedelal takze mi nikdo neporadi a nevim treba jestli se musi rezat tunel pro prevodovku nebo ne...(jenom priklad).Rozhodne by pak auto melo mnohem vetsi cenu.Protoze by to bylo vlastne Hartge H50 a to stalo 4 500 000Kc 

Hele když se kouknu k nám, ale i do zahraničí, tak s autem je možný všechno... A to přestavby aut a tuning extra nesleduju
. S technickýma věcma ti moc neporadim, já sem rád, že si jakž takž něco udělám na svý 18tce....
Pokud by se ti to povedlo, tak klobouk dolu a cena půjde určitě rapidně nahoru...
Já bych si pak ale takovou "vraždu" nekoupil a ani bych na to neměl
... Ale nechal bych se svést, to jo....
Hodně štěstí!


Já bych si pak ale takovou "vraždu" nekoupil a ani bych na to neměl



Hodně štěstí!
kolem 7tis USD (coz mas ted kolem 150tis Kc) sezenes kompletni turbo-kit Plug and Play pro 330i e46... vykonove to bude lepsi nez celej M5 engine (kroutak, vykon, vaha) a nemusis resit ten oser okolo (navic mam pocit, ze ten M5 engine se tam nevesel bez rezani kastle)
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
Wertheim píše:to rozhodně neni konečná v tý 5.0..
to je konecna, pokud nemas dalsich 100tis a vic na par poniku navrch...
ad turbo: treba od http://www.techniquetuning.com/contact.htm
dělá jedny z nejlépe odladěných turbokitů a software balíčků, cena není ješte stanovena, ale má jedny z nejlevnějších 100% FUNKČNÍCH kitů na trhu (počítám, že to bude kolem těch 7tis USD)
Our test vehicle is a 2001 330ci 5-speed. In stock configuration, the car dynoed at 196rwhp and 198rw ft-lbs. After design, installation, and initial tuning of the turbo kit, the power numbers are now 318rwhp and 299rw ft-lb with 8.5psi of boost. The 8.5psi of boost was achieved using an electronic boost controller (not included with the kit). Running only off of the wastegate's 6psi internal spring, the power numbers were 289rwhp and 267rw ft-lbs.
The kit will be a total bolt-on package. No exhaust welding will be required; no bumper cutting will be needed. There is no ground clearance lost with the installation of the kit. The factory splash shield and brace are retained under the engine. The air filter is mounted high and away from possible low-level standing water. A Garrett designed T3/T4 turbo is used to provide reliable boost, while an external wastegate expels unneeded exhaust gasses to regulate that boost. The large front mount intercooler mounts behind the factory bumper using a laser cut and CNC bent bracket. Our proven blow-through mass air system is retained, which also allows use of a blow-off valve (included with the kit).
Tuning is done via reflashing of the factory ECU and larger fuel injectors. The vehicle's original smoothness is kept. Driveability is just like stock. Until the throttle pedal is pressed that is, as that's when the fun really begins Full boost is achieved by ~2600rpm on the street. Part throttle boost is virtually instantaneous too, giving the car a V8-type of feel (as can be seen by the torque curve's shape).
Graf platí pro:
2001 BMW 330ci 5-speed
Technique Tuning Turbo Kit (6-8.5psi)
93 octane fuel
same dyno used for all runs
same vehicle used for all runs
stock cams
stock exhaust resonator and muffler
stock clutch
- Přílohy
-
- e46-pic03.jpg (92.7 KiB) Zobrazeno 5184 x
-
- E46turbo-2.jpg (79.02 KiB) Zobrazeno 5184 x
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha