Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M3 E36 Z USA jak zvýšit výkon

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
papyk
Registrovaný
Příspěvky: 977
Registrován: stř 13.07.2005 00:00
Bydliště: Valašské Království

#21 Příspěvek od papyk »

To Hanz: takže laicky řečeno, lepší těsnění pod palici a šrouby + nějakou race spojku a neměl by být problém s životností motoru při instalaci turbokitu?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#22 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

budu se opakovat, ale na http://www.bimmerforums.com je cele jedno forum lidi s preplnovanyma ///M (a vykonem vetsim nez 400rwhp) z celeho sveta, maji bezne najeto pres 40tis mil bez jakychkoliv zasahu do motoru... btw- rwhp je vykon na zadnich kolech, nikoliv na motoru, jak se vsude tady u nas uvadi, tzn. vykon na motoru je jeste vetsi... je mu fuck co si kdo mysli, ale dojme me, jak hned nekdo napise, ze ten motor lehne po 2tis km... jestli te to zajima, zaregistruj se tam a projdi si par vlakem o stavbach a testovani motoru, je jich tam fakt mraky... ale vis jak, mozna ty vsichni lidi lzou :-)))
“Ability is what you're capable of doing.”
papyk
Registrovaný
Příspěvky: 977
Registrován: stř 13.07.2005 00:00
Bydliště: Valašské Království

#23 Příspěvek od papyk »

Díky moc za info, jdu to študovat. Celkem o tom totiž dost přemýšlím, jakože implantace do mojí 2,5, narval jsem do ní hafo peněz a to co bych za ni chtěl (a pak koupil Mko) mi asi nikdo nedá, takže tohle mi přijde jako docela good řešení a za relativně málo peněz.
papyk
Registrovaný
Příspěvky: 977
Registrován: stř 13.07.2005 00:00
Bydliště: Valašské Království

#24 Příspěvek od papyk »

Jo, a možná by se tohle celý mohlo přesunout do ,,Mpoweru,, at v tom není chaos.
thomaswilliams
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: stř 21.11.2007 01:00
Bydliště: RIO
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od thomaswilliams »

no přemýšlím vo tom.....turbo kitu.....akorát musím sehnat někoho kdo mi to bude překládat do češtiny
tojebordel
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: úte 04.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od tojebordel »

Leveler píše:Zas mě ta USA verze nepříde tak špatná vůči 3,2 klasice.
Klasika 3,2 321Hp má z 0-100 za 5,5s a USA verze která má jen 243Hp to má za 5,8 takže i tak dobrý.A je teda o 73Kg těšší:)

-80ps +70kg = +0.3s :lol:
thomaswilliams
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: stř 21.11.2007 01:00
Bydliště: RIO
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od thomaswilliams »

no mě se zdá že má kratší převod na diferáku....protože 1 je u tohodle strašně krátká....protože se stímhle dá jezdit na 5 úplně v pohodě 65 km/h :idea:
Black-Light
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: úte 23.10.2007 00:00
Bydliště: Pyšely

#28 Příspěvek od Black-Light »

Mno, myslím, že ten dovoz + turbokit tě výjde dráž než koupě EU M3... Většinou jsou ty kity kolem 3-5 tisíc + pěknejch pár peňazů si vezmou za práci, nebo si to necháš poslat a nainstaluješ tady v ČR, no ale to možná nedopadne dobře :).
Otázkou je, kolik PS by jsi dosal, kdyby jsi namontoval turbo na EU M3 :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#29 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

omg :-) EU e36 M3 ma nejakych mrzkých 250-280PS na kolech... tady se bavime o 400PS a nahoru, navic s uplne jinou plochou kroutaku pod krivkou=smazba pneu prakticky kdykoliv na jakykoliv kvalt... tahle auta bezne nici 3ku na prevodovce, vytrhavaji zadni napravu z kastle, prekrouti celej kardan jako papir, diferaky bouchaji jak pytliky od buraku, zenskym se svlikaji podprdy a auto-uchylaci ti vecer nechavaji bile lepkave znacky kolem vyfuku :-)))
“Ability is what you're capable of doing.”
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od psena »

Hanz píše:omg :-) EU e36 M3 ma nejakych mrzkých 250-280PS na kolech... tady se bavime o 400PS a nahoru, navic s uplne jinou plochou kroutaku pod krivkou=smazba pneu prakticky kdykoliv na jakykoliv kvalt... tahle auta bezne nici 3ku na prevodovce, vytrhavaji zadni napravu z kastle, prekrouti celej kardan jako papir, diferaky bouchaji jak pytliky od buraku, zenskym se svlikaji podprdy a auto-uchylaci ti vecer nechavaji bile lepkave znacky kolem vyfuku :-)))
:D :D :D
Uživatelský avatar
Lion
Registrovaný
Příspěvky: 7639
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Lion »

Hanz píše:omg :-) EU e36 M3 ma nejakych mrzkých 250-280PS na kolech... tady se bavime o 400PS a nahoru, navic s uplne jinou plochou kroutaku pod krivkou=smazba pneu prakticky kdykoliv na jakykoliv kvalt... tahle auta bezne nici 3ku na prevodovce, vytrhavaji zadni napravu z kastle, prekrouti celej kardan jako papir, diferaky bouchaji jak pytliky od buraku, zenskym se svlikaji podprdy a auto-uchylaci ti vecer nechavaji bile lepkave znacky kolem vyfuku :-)))


:smich2: :smich: Hanzi seš masér, ale máš recht. :lol:
Odpovědět