
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Hovadina?
slysel jsem rachotit i M3 e46 po 26tis km... ale v novinarskem a predvadecim provozu, cele auto slo pak na rozebrani...
jinak 250tis znam 2 M3 3,0 e36, zatim no problem, jen vymena o-krouzku ve vanosu... treba ja mam na moji 140tis a nebere asi ani deci oleje mezi vymenou... takze "zkurwit" lze cokoliv a najet muzes taky cokoliv, je to o pristupu... motor pernamentne vytacenej za studena a do omezovace najede mene nez stejnej pouzivanej s rozumem
jinak 250tis znam 2 M3 3,0 e36, zatim no problem, jen vymena o-krouzku ve vanosu... treba ja mam na moji 140tis a nebere asi ani deci oleje mezi vymenou... takze "zkurwit" lze cokoliv a najet muzes taky cokoliv, je to o pristupu... motor pernamentne vytacenej za studena a do omezovace najede mene nez stejnej pouzivanej s rozumem

“Ability is what you're capable of doing.”
- Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Je to jak píšou chlapi. Hodně záleží jak se k tomu dotyčnej staví, jak se o auto stará. Rovněž znám pár lidí co má na M3 nalítáno přez 200 tis. km a žadná známka toho, že by byl najednou konec. Šlapou jak švýcarský hodinky dál.
Todle co si někde slyšel, tak to je zase takovej ten typ mýtusů - jeee už se to blíží, OMG musím se toho zbavit, nekoupím to apd.. Ale jak psal Hanz, pokud chceš něco zníčit, tak to zníčíš. ( viz. např. vytáčení motoru za studena, použití jiného než předepsaného oleje apd.)
