Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e46 SMG II dvouhmotnostní setrvák (odlehčení)

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#1 Příspěvek od WinCent »

neví někdo jestli je ze setrváku převodovky M3 e46 SMG II snímanej impuls otáček ? jde o to že tam jsou tři takový nálitky ale nezdá se mě že by to mělo být na impuls nebo něco takovýho jinak jsem tam nic nenašel, mám sundanej setrvák z motoru od kterýho nemám převodovku takže se na ní nemůžu podívat jestli je na frémě nějaký čidlo směrem na setrvák a u mýho auta tam není vidět a nechce se mě to někde zvedat protože mám zazimováno, a chtěl jsem ted nechat ten setrvák co mám sundanej z toho motoru navíc stočit a odlehčit jen nevím aby se neubral materiál kterej hází impuls na otáčky...
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od capri »

koukal sem ted na obrázky a vypada to že tam nic neni

posud sam
2000-2007 BMW M3 E46 3.2L S54 Getrag 6 Speed SMG Sequential Transmission

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#3 Příspěvek od WinCent »

capri píše:koukal sem ted na obrázky a vypada to že tam nic neni

posud sam
2000-2007 BMW M3 E46 3.2L S54 Getrag 6 Speed SMG Sequential Transmission

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

obrázky se tady sice nezobrazují ale podle html. jsem je prohlídnul a žádný čidlo tam opravdu vidět není, jen mě zaráží že mě mechanik z BMW tvrdí že u nich byla M3 kterou předělali z manual na smg a že to přivezli že to nechodilo a přičina byla právě v tom že měli málo utopený čidlo a nesnímalo otáčky setrvačníku tak se to předělávalo tak potom nevím o čem mluví :?:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#4 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

njn, neni nad pokec s odbornikama... u Bmw se vse odehrava vpredu na remenici kliky nebo kole vacky... jina jestli chces super spojku a nevadi snizeny komfort, zkus tu vicelamelovou, daval jsem ji na svoje a je to mazec, razeni je tak 5x snazsi, vzhledem k instalaci dorazu je chod pedalu minimalni... nevyhodou jsou razy pri rozjezdu (lze se rozjet plynule, ale je slyset rachoceni kol v prevodovce)
“Ability is what you're capable of doing.”
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#5 Příspěvek od WinCent »

Hanz píše:njn, neni nad pokec s odbornikama... u Bmw se vse odehrava vpredu na remenici kliky nebo kole vacky... jina jestli chces super spojku a nevadi snizeny komfort, zkus tu vicelamelovou, daval jsem ji na svoje a je to mazec, razeni je tak 5x snazsi, vzhledem k instalaci dorazu je chod pedalu minimalni... nevyhodou jsou razy pri rozjezdu (lze se rozjet plynule, ale je slyset rachoceni kol v prevodovce)

jj díky za radu, dnes jsem přeci jen pro jistotu zvednul Mko a koukal jsem na tu fremu a nen tam žádný čidlo který by vedlo do prostoru setrvačníku takže v poho, co se týče tý spojky tak jde o to že já mám SMG takže tohle asi odpadá... musím co nejlepší (obyč) směs na lamelu, nebo nějakou hodně decentně laděnou keramiku :? a uvidím jak si s tím SMG poradí...
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#6 Příspěvek od WinCent »

Takže setrvák odlehčenej na maximum s tím že se zachoval dvouhmotnostní a organická lamela s nejlepší možnou závodní směsí, tzn. to je varianta A...
Proti tomu jsem nechal odlehčit pod řemenicema tlumič kmitů a odtočit řemenici na klimu protože klimu jsem z auta vyndal...
nechtěl jsem s tou spojkou moc riskovat protože nevím jak se s tím SMG popere, jinak když to nebude stačit tak přistoupím na plán B :D
tzn. individuálně vyrobenej ultralehkej jednohmotnostní jednoduchej setrvák a keramická spojka... ale slyšel jsem mnoho názorů že to nesmí být zase moc lehký aby to běželo na volnoběh vůbec a že ta dvouhmota je tam taky potřebná tak jsem raději zvolil tu první variantu prozatím...
Na jaře až vyjedu tak dám vědět jak to funguje...
Uživatelský avatar
Lion
Registrovaný
Příspěvky: 7639
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Lion »

Čoveče ty z toho děláš opravdu závoďáka. Na jaře musím vidět. Jsem zvědavej jak se auto bude chovat jako celek. :wink:
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#8 Příspěvek od WinCent »

Lion píše:Čoveče ty z toho děláš opravdu závoďáka. Na jaře musím vidět. Jsem zvědavej jak se auto bude chovat jako celek. :wink:

jj jako celek, jestli z toho neudělám než to stihneš vidět spíš dva kusy tak jo :D
jj ještě mě schází posledních cca 200 000,- Kč abych to dodělal tak nevím jestli to na jaře bude hotový :?
potřeboval bych nějakýho sponzora, ale v týhle době po roce "finanční krize" nikdo danový odpisy jaksi nepotřebuje tak asi budu muset pokračovat dál pořád sám ze svejch...
Odpovědět