Před facelift motor (cca. do poloviny 2000 tuším) má mít větší problémy se spotřebou/spalováním oleje. Pak změnili nějaký kroužky nebo materiál těsnění někde, teď si nepamatuju, a tím ten problém měl být vyřešen. Nicméně co tak slýchávám i většina pozdějších M5 prostě žere olej. Pro S62 a BMW V8 obecně je to dost typický, bohužel. Oficiálně se BMW kryje tolerancí 1l/1000km, což je alibismus, aby to nemuseli řešiteM5thusiast píše:Dally: Jakej je rozdil mezi predfacelift a facelift motorem?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Naklady na E39 M5
Nebyla špatná. VANOSY byli celkem tichý, při brždění se trochu klepala přestože byli měněný kotouče, co si pamatuju, podvozek v pohodě i ve 200km/h žádný vibrace od kol nebo náprav. Zvuk to mělo výbornej, ale já bych se z toho po 2h na dálnici asi zbláznil. Subjektivně táhla tehdy trochu míň než moje sériovka, přestože měla ty svody+koncový díl supersprint race (cca 20-30hp), takže můj tip je, že asi fakt měla zasraný MAFy od toho upravenýho sání. Tyhle motory jsou na to citlivý (dva origo nový MAFy BOSCH ti klidně můžu prodat, mám je v zásobě, oficiálně se samotný senzory nedají koupit!!!). Ještě si pamatuju, že měl pořád dost nízkou teplotu oleje, i po ostřejší jízdě, a to bylo dost horko. Nicméně v normě. Ty km bych být tebou nechal ověřit, jestli na tom bazíruješ.ericV8 píše:tak to jsi me moc nepotesil, o tom prelakovani vim, ale to neni dulezite, predevsim motor. Takze rikas netahne jak by mela ted s tim sanim jo ? No a motor vibruje nebo neco, jak se chova ? klepe neco, v klidu ? nepamatujes ?
Jinak ty kola bych k tomu ani nebral, nechal bych tam origo M5, ktery mam na sve 4,4i
a serviska tedy take neni vedena ?? hmm
Jestli ovšem to auto někde rok stálo na bazaru, může být všechno jinak...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 21
- Registrován: ned 31.05.2009 00:00
- Bydliště: xS5:x555
- Klubové ID: 1967
Já bych do stříkaného auta nešel, pokud bych ho chtěl jako mazla.
Pokud ho chceš na blbnutí, tak bych si ho klidně pořídíl.
Ale M5 na blbnutí mi přijde jako dost drahá hračka, lepší by byla 4.4 s kompresorem bo tak něco inteligentního
Moje auto má aktuálně 67500km, po přečtení pár příspěvků přemýšlím jestli ho neprodat
Pokud ho chceš na blbnutí, tak bych si ho klidně pořídíl.
Ale M5 na blbnutí mi přijde jako dost drahá hračka, lepší by byla 4.4 s kompresorem bo tak něco inteligentního

Moje auto má aktuálně 67500km, po přečtení pár příspěvků přemýšlím jestli ho neprodat

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
Za pade tě té časované bomby zbavím!Sibr píše:Já bych do stříkaného auta nešel, pokud bych ho chtěl jako mazla.
Pokud ho chceš na blbnutí, tak bych si ho klidně pořídíl.
Ale M5 na blbnutí mi přijde jako dost drahá hračka, lepší by byla 4.4 s kompresorem bo tak něco inteligentního![]()
Moje auto má aktuálně 67500km, po přečtení pár příspěvků přemýšlím jestli ho neprodat

Ahoj o víkendu se mám jet podívat na tuhle M5 a popřípadě koupit.
Prodávala se už někdy?Majitel říkal,že jí má rok a je prvním v ČR.
Původ Německo.Mám to celkem daleko tak jen ať vím co mě čeká,na fotkách je pěkná.Má novou spojku a brzy.
http://auto-ostatni.sbazar.cz/bmw-m5-ji ... 95538.html
Díky moc Dan
Prodávala se už někdy?Majitel říkal,že jí má rok a je prvním v ČR.
Původ Německo.Mám to celkem daleko tak jen ať vím co mě čeká,na fotkách je pěkná.Má novou spojku a brzy.
http://auto-ostatni.sbazar.cz/bmw-m5-ji ... 95538.html
Díky moc Dan
Ta se prodává už dlouho, tuším že předtím byla někde na Moravě (?). Zjisti si, jestli a jak byla bouraná (z fotek na 90%) a rozhodně bych nekupoval M5 bez pořádný diagnostiky a testovací jízdy. Cena je minimální, nějaký důvod to mít musí...danulah píše:Ahoj o víkendu se mám jet podívat na tuhle M5 a popřípadě koupit.
Prodávala se už někdy?Majitel říkal,že jí má rok a je prvním v ČR.
Původ Německo.Mám to celkem daleko tak jen ať vím co mě čeká,na fotkách je pěkná.Má novou spojku a brzy.
http://auto-ostatni.sbazar.cz/bmw-m5-ji ... 95538.html
Díky moc Dan
Je prý první v ČR důvod prodeje,že koupil dům.Dally píše:Ta se prodává už dlouho, tuším že předtím byla někde na Moravě (?). Zjisti si, jestli a jak byla bouraná (z fotek na 90%) a rozhodně bych nekupoval M5 bez pořádný diagnostiky a testovací jízdy. Cena je minimální, nějaký důvod to mít musí...danulah píše:Ahoj o víkendu se mám jet podívat na tuhle M5 a popřípadě koupit.
Prodávala se už někdy?Majitel říkal,že jí má rok a je prvním v ČR.
Původ Německo.Mám to celkem daleko tak jen ať vím co mě čeká,na fotkách je pěkná.Má novou spojku a brzy.
http://auto-ostatni.sbazar.cz/bmw-m5-ji ... 95538.html
Díky moc Dan
To, že je 1. zapsany v českým techničáku nic neznamená. Spousta lidí se ani neobtěžuje auta na sebe psát, ikdyž v nich jezdí měsíce a roky. Přeprodávaj se na kupní smlouvy (většinou našrabaný cáry papíru) dál a dál. Hlavně v menších městech. Jestli má doklady o dovozu popř. kopii DE techničáku, ať je ukáže. Já si tuhle zelenou stříkanou s nevkusnýma koncovkama pamatuju, byla na serverech už minimálně jednou a tuším, že se prodávala někde na Moravě. Víc fakt nevím. Sežeň si někoho s GT1 diagnostikou, projeď to a myslím, že pak už tahle debata nebude mít smysl...danulah píše:Je prý první v ČR důvod prodeje,že koupil dům.Dally píše:Ta se prodává už dlouho, tuším že předtím byla někde na Moravě (?). Zjisti si, jestli a jak byla bouraná (z fotek na 90%) a rozhodně bych nekupoval M5 bez pořádný diagnostiky a testovací jízdy. Cena je minimální, nějaký důvod to mít musí...danulah píše:Ahoj o víkendu se mám jet podívat na tuhle M5 a popřípadě koupit.
Prodávala se už někdy?Majitel říkal,že jí má rok a je prvním v ČR.
Původ Německo.Mám to celkem daleko tak jen ať vím co mě čeká,na fotkách je pěkná.Má novou spojku a brzy.
http://auto-ostatni.sbazar.cz/bmw-m5-ji ... 95538.html
Díky moc Dan
No udivuje mě jak víš,že je stříkaná,jestli to poznáš z fotek jsi dobrý.Dally píše:To, že je 1. zapsany v českým techničáku nic neznamená. Spousta lidí se ani neobtěžuje auta na sebe psát, ikdyž v nich jezdí měsíce a roky. Přeprodávaj se na kupní smlouvy (většinou našrabaný cáry papíru) dál a dál. Hlavně v menších městech. Jestli má doklady o dovozu popř. kopii DE techničáku, ať je ukáže. Já si tuhle zelenou stříkanou s nevkusnýma koncovkama pamatuju, byla na serverech už minimálně jednou a tuším, že se prodávala někde na Moravě. Víc fakt nevím. Sežeň si někoho s GT1 diagnostikou, projeď to a myslím, že pak už tahle debata nebude mít smysl...danulah píše:Je prý první v ČR důvod prodeje,že koupil dům.Dally píše: Ta se prodává už dlouho, tuším že předtím byla někde na Moravě (?). Zjisti si, jestli a jak byla bouraná (z fotek na 90%) a rozhodně bych nekupoval M5 bez pořádný diagnostiky a testovací jízdy. Cena je minimální, nějaký důvod to mít musí...
Tak ještě radu kde poblíš Jičína má někdo tu diagnostiku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 21
- Registrován: ned 31.05.2009 00:00
- Bydliště: xS5:x555
- Klubové ID: 1967
No pozná to asi podle barvy která se nikdy na M5 e39 nedávala, bych teda odhadldanulah píše: No udivuje mě jak víš,že je stříkaná,jestli to poznáš z fotek jsi dobrý.

A jestli si chceš koupit M5 za 189k proto že na ní máš ale nemáš na kus za 350k.
Tak takové auto vypusť z hlavy, bo se za chvilku pose_eš...
A buď to prodáš a nebo tě to finančně oddělá

Já mám na své aktuálně naběháno poctivejch 71k km a dnes v Invetlu lítali takové cifry za servis, že se mechanici divili (bo sami nevědi co kolik stojí)
PT:"Hlasí se vám lambda"
Já:"hm, tak ji vyměníme"
PT:"No a nebo to bude katalyzátor"
Já:"hm"
PT:"Chcete je objednat?"
Já:"

PT:" Ne ne tolik to nebude

PT: po chvilce hledání v pc "tak je to 48k za kus x2

Já:

PT: "práce za cca 7k i s montážnim materiálem"
Já: "hm fajn, tak já zatím jedu do práce at na to vydělám a za půl roku se vrátim

A to se vyplatí

Dnešní zkušenost s Vanosem stejná, se nešteluje se rovnou mění... A kolik to stojí? Max. 10k finální cena pro každou stranu cca 48k takže stejně jako kat.
Servisovat M5 je jako servisovat 2 normální auta

A řekl bych že tahle zelená bude potřebovat hodně velkej servis

Raději chvilku počkej a nebo obětuj víc peněz a kup nějaké zachovalé a poctivé a ne tuhle votuzeninu.
Jestli ti můžu poradit. Až tam budeš, koukej se na detaily auta, nespěchej, jízdu si nech nakonec, řídit budeš ty a určitě vem kamoša co pojede za vámi a bude sledovat kouřivost, když tomu hafneš do plna, samo až to bude zahřátý, nesmí to začudit, pak by bylo něco špatně. Nenech toho majitele aby ti ukazoval jak to jede atd. jestli to umí, vezme to někde na známém úseku dveřma na před a seš jeho. Taky se ptej pána na servis, co dělal a kolik to stálo a jakej tam dával olej ??? Hlavně nesmí být na autě vidět, že někde šetřil, pak je to špatně. Jestli někdy použil neoriginální díly nebo klasika zespod utrženej plastík,,, tak jsem tam narval něco co jsem měl poruce i když origo stojí 300stovky,,, to pak ruce pryč. Měl jsem možnost poznat pár M5 e39 a můžu říct, že když vůz dostane co má, je to držák, viděl jsem m5 najeto 300T a auto šlapalo jak hodinky. Taky bacha na interiér, interiér u e39m5tky hodně klame. Nevím čím to bylo, ale skoro vždy, interiér vypadal o hodně lépe než najeté km, to se u těchto aut hodně zneužívá. Jo hold poslední poctivá německá práce a ta něco vydrží
Z fotek poznáš prd, lakovaný to být může, ale to nemusí ještě nic znamenat. Samozřejmě cena je tam nízká, na něco se připrav, keci, že tyhle auta nikdo nechce a že se toho každej bojí, že to žere a drahej servis a kvůli tomu takováto cenovka je blbost, stejně jako storka s barákem. Když budeš mít vymazlenou M5e39 tak pod 400T nepudeš. Je jasný, že když je za takový prachy, nebude to top, ovšem třeba bude stačit k topu pustit 200T do servisu a budeš mít co jsi vždycky chtěl
Držím palec, ať to klapne.

Z fotek poznáš prd, lakovaný to být může, ale to nemusí ještě nic znamenat. Samozřejmě cena je tam nízká, na něco se připrav, keci, že tyhle auta nikdo nechce a že se toho každej bojí, že to žere a drahej servis a kvůli tomu takováto cenovka je blbost, stejně jako storka s barákem. Když budeš mít vymazlenou M5e39 tak pod 400T nepudeš. Je jasný, že když je za takový prachy, nebude to top, ovšem třeba bude stačit k topu pustit 200T do servisu a budeš mít co jsi vždycky chtěl

Držím palec, ať to klapne.
Sibr píše:No pozná to asi podle barvy která se nikdy na M5 e39 nedávala, bych teda odhadldanulah píše: No udivuje mě jak víš,že je stříkaná,jestli to poznáš z fotek jsi dobrý.
A jestli si chceš koupit M5 za 189k proto že na ní máš ale nemáš na kus za 350k.
Tak takové auto vypusť z hlavy, bo se za chvilku pose_eš...
A buď to prodáš a nebo tě to finančně oddělá![]()
Já mám na své aktuálně naběháno poctivejch 71k km a dnes v Invetlu lítali takové cifry za servis, že se mechanici divili (bo sami nevědi co kolik stojí)
PT:"Hlasí se vám lambda"
Já:"hm, tak ji vyměníme"
PT:"No a nebo to bude katalyzátor"
Já:"hm"
PT:"Chcete je objednat?"
Já:"to jo, jeden bude tak za pade ne??"
PT:" Ne ne tolik to nebude"
PT: po chvilce hledání v pc "tak je to 48k za kus x2"
Já:" plus práce a jsme na kolika?"
PT: "práce za cca 7k i s montážnim materiálem"
Já: "hm fajn, tak já zatím jedu do práce at na to vydělám a za půl roku se vrátim" (jasně, je to taky tim že mám další dvě auta a hypotéku na krku)
A to se vyplatíhlavně u auta pro které ubývají kvalitní komunikace :/
Dnešní zkušenost s Vanosem stejná, se nešteluje se rovnou mění... A kolik to stojí? Max. 10k finální cena pro každou stranu cca 48k takže stejně jako kat.
Servisovat M5 je jako servisovat 2 normální auta
A řekl bych že tahle zelená bude potřebovat hodně velkej servis![]()
Raději chvilku počkej a nebo obětuj víc peněz a kup nějaké zachovalé a poctivé a ne tuhle votuzeninu.
sorry sem lama a tak se ptám.... to jako fakt vymena 2 katalyzatoru stoji 100k??? jen tak nahodou jsem nekde narazil na vyfuky, nestaci tam dat nakej midpipe bez katu??? od supersprintu stoji cca 1k dolaru. za 100k jsou cely vyfuky vcetne svodu od dobrejch znacek.... dik za odpoved
Takovahle cena za nove origo katy je celkem normalni, neni to protoze je to eMko. Kdyz jsem resil katy na Mercedesu i Audi, dostal jsem se vzdy temer na stejnou cenu, takze tohle zrovna neni dobry priklad nakladu na eMko..
Vanosy samozrejme beru, je to specialitka tohohle motoru, na druhou stranu ti kazdy rekne, ze dokud jen "cvakaji", ale funguji, nema cenu je menit, protze i nove Vanosy tohle zacnou za chvili delat..
Vanosy samozrejme beru, je to specialitka tohohle motoru, na druhou stranu ti kazdy rekne, ze dokud jen "cvakaji", ale funguji, nema cenu je menit, protze i nove Vanosy tohle zacnou za chvili delat..
No tak to je klasika "autorizovaného" servisu. Máš kód na (asi zakatový) lambdě a oni ti chtějí vnutit na auto, který nemá jěště ani 100tis.km nový katy... to je jednoduše neuvěřitelná drzost.Sibr píše:...dnes v Invetlu lítali takové cifry za servis, že se mechanici divili (bo sami nevědi co kolik stojí)danulah píše: No udivuje mě jak víš,že je stříkaná,jestli to poznáš z fotek jsi dobrý.
PT:"Hlasí se vám lambda"
Já:"hm, tak ji vyměníme"
PT:"No a nebo to bude katalyzátor"...
Proto jsem si koupil vlastní základní diagnostiku, aby mě už podobní neokrádali...
pro zájemce o M5:
Jak říkám, náklady na M5 nejsou vůbec tak děsivé. VANOSy se nemění, jen O-kroužky solenoidů a CPS sensory, katy sami o sobě taky neodejdou, mění se lambdy jednou za 100tis. km. Ten motor se taky sám nezadře pokud se vytáčí jen zahřátý, naopak je to mnohem odolnější agregát než jakýkoli diesel atd....
A E39 M5 je nejlepší M5

No pozná to asi podle barvy která se nikdy na M5 e39 nedávala, bych teda odhadlSibr píše:danulah píše: No udivuje mě jak víš,že je stříkaná,jestli to poznáš z fotek jsi dobrý.

Takže zelená se asi dělala,viz inzerát na mobile.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 21
- Registrován: ned 31.05.2009 00:00
- Bydliště: xS5:x555
- Klubové ID: 1967
Tak to sorry za mystifikaci s barvou
No každopádně mám své auto rád, ale vůbec nevím co s ním...
Sice autorizáku tyhle blbosti nežeru, ale dnes mi auto v nouzáku cukalo, nebo spíš houpalo.
Konstantí rychlost 140 na 6st a moc dobrej pocit jsem z toho neměl...
Po vypnutí a následním nastartování to zmizlo.
To auto mě začíná děsit, protže netuším komu to mám svěřit...
Přemýšlím že se projedu do Německa nebo Rakouska a nechám to udělat tam

No každopádně mám své auto rád, ale vůbec nevím co s ním...
Sice autorizáku tyhle blbosti nežeru, ale dnes mi auto v nouzáku cukalo, nebo spíš houpalo.
Konstantí rychlost 140 na 6st a moc dobrej pocit jsem z toho neměl...
Po vypnutí a následním nastartování to zmizlo.
To auto mě začíná děsit, protže netuším komu to mám svěřit...
Přemýšlím že se projedu do Německa nebo Rakouska a nechám to udělat tam
