Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M3 E36 3,2 na prodej, znáte ji?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pát 04.04.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim, jakou byste řekli adekvátní cenu za tenhle stav?
Najeto 168.
Vyměněno: Přední tlumiče, olej diferenciál, svíčky, uložení předních i zadních tlumičů, spojka, olej + filtr, palivový filtr, HR stabilizátory, HD spojka, silentbloky tvrdší, odklony D2, čidlo teploty oleje, tyčky stabilizátorů, lanovody ruční brzdy, přetěsněný servo, manžety poloosy zadní, rozpěra, čelní sklo.
Více na: http://moje.auto.cz/Asphalte-MoDo/emko.html
Byla lehce ťuknutá na blatník, ale kromě blatníku nic měněné není.
Tradičně chrastí vanos, ale pouze na tom rozvodovém kole.
Najeto 168.
Vyměněno: Přední tlumiče, olej diferenciál, svíčky, uložení předních i zadních tlumičů, spojka, olej + filtr, palivový filtr, HR stabilizátory, HD spojka, silentbloky tvrdší, odklony D2, čidlo teploty oleje, tyčky stabilizátorů, lanovody ruční brzdy, přetěsněný servo, manžety poloosy zadní, rozpěra, čelní sklo.
Více na: http://moje.auto.cz/Asphalte-MoDo/emko.html
Byla lehce ťuknutá na blatník, ale kromě blatníku nic měněné není.
Tradičně chrastí vanos, ale pouze na tom rozvodovém kole.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
vypada celkem slušně , ten vanos bych nechal z diagnostikovat
a z fotek jak po boku vletel do kacera bych se pidil mozna po vulich na podvozku ale urcite by stala za hrich




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pát 04.04.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
díky, osobně si myslím, že celý VANOS je velký mítus. Všichni koho znám a repasovali ho včetně této zmíněné M3, tak problém se na pár tisíc km vyřešil a pak to začalo dělat znova, stejně jako u této po zimě. Problém je někde u kola jak ho vodí ten řetěz na levé výfukové straně. Bylo tam implantováno vymezovací měděné kolečko, které se časem vymačká. Jinak u toho řetězu je to mechanická záležitost a je to prostě opotřebením. nevěřím tomu, že to může udělat větší problém. Prý tam jde něco mechanicky vysoustružit a pomůže se tomu na věky.
Důležité je často měnit olej a ty sítka na šroubu. Problém co se zde někde popisuje se solenoidy byl vyřešen v Německu jejich zalitím do nějakého silikonu, takže nehrozí prolínání oleje ani jejich vystřelením zkrz víčka.
Ano pokud někomu vadí ten klapavý zvuk do 2 tis. otáček, nechť to vymění za těch hodně peněz. Na tzvn. repase vanosu za par desistek tisic neverim.
Toť můj lajcký názor.
Při testovací jízdě oproti 335i se nezdálo, že by auto mělo něco dělat špatně. Jede dobře
Důležité je často měnit olej a ty sítka na šroubu. Problém co se zde někde popisuje se solenoidy byl vyřešen v Německu jejich zalitím do nějakého silikonu, takže nehrozí prolínání oleje ani jejich vystřelením zkrz víčka.
Ano pokud někomu vadí ten klapavý zvuk do 2 tis. otáček, nechť to vymění za těch hodně peněz. Na tzvn. repase vanosu za par desistek tisic neverim.
Toť můj lajcký názor.
Při testovací jízdě oproti 335i se nezdálo, že by auto mělo něco dělat špatně. Jede dobře
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pát 04.04.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
To zaliatie elektro magnetov na vanose som mal aj ja(tiez dovezene z nem) Ale ten olej sa ti skor ci neskor cez ten tmel dostane.Mne presakoval na vyfukovej vacke.Objednal som z anglie sadu na pretesnenie a aspon pocitovo to auto ide omnoho lepsie aspon odspodu urcite.Az bi niekto chcel tak tu je to http://www.iridiumengineering.co.uk