Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Spatne startovani

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#1 Příspěvek od Meda »

Stava se mi, ze kdyz prijdu k autu, ktere stoji dele jak pul hodinky, hodinku, nechytne mi napoprve-kdyz ho parkrat otocim jen na kontrolky, abych nahnal benzin od pumpy, startuje hned-bude zadrhel v cerpadle, nebo jinde po ceste?

A jeste-jak se pozna spatny regulator tlaku paliva? Tenkrat se mi u jednoho auta na LPG stavalo, ze mi i pri provozu na plyn auto bastilo benzin a pak se po bouracce a vyndani LPG prislo na to, ze byl spatny prave regulator tlaku a propoustel benzin i ve chvili, kdy se to melo vraceckou tlacit zpet do nadrze-alespon takhle mi to bylo vysvetleno, problematiku toho regulatoru uplne neznam, tak se radeji zeptam chytrejsich..

Tak, jestli to nemuze mit cele spojitost.. Jo a jedna se o M5 E39.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Muže byt špatný zpětný ventil v cerpadle a pak padá benzin zpátky do nádrže a v potrubí se tvoří bubliny, proto chvíli trvá než motor chytne (tlak se udělá i s bublinou)... zkus si natáhnout + a nech to chvíli běžet, než nastartuješ, pokud to bude ok, je spatne čerpadlo...
“Ability is what you're capable of doing.”
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#3 Příspěvek od Dally »

Meda píše:Stava se mi, ze kdyz prijdu k autu, ktere stoji dele jak pul hodinky, hodinku, nechytne mi napoprve-kdyz ho parkrat otocim jen na kontrolky, abych nahnal benzin od pumpy, startuje hned-bude zadrhel v cerpadle, nebo jinde po ceste?

A jeste-jak se pozna spatny regulator tlaku paliva? Tenkrat se mi u jednoho auta na LPG stavalo, ze mi i pri provozu na plyn auto bastilo benzin a pak se po bouracce a vyndani LPG prislo na to, ze byl spatny prave regulator tlaku a propoustel benzin i ve chvili, kdy se to melo vraceckou tlacit zpet do nadrze-alespon takhle mi to bylo vysvetleno, problematiku toho regulatoru uplne neznam, tak se radeji zeptam chytrejsich..

Tak, jestli to nemuze mit cele spojitost.. Jo a jedna se o M5 E39.


Palivová pumpa odchází u M5 zpravidla okolo 100tis. km. Diagnostika navíc nepozná její stav, jen když zcela selže. Asi je čas na výměnu. Špatný regulátor má vliv i na její předčasné opotřebení. Regulátor a filtr bych udělal taky...
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#4 Příspěvek od Meda »

OK :)
Odpovědět