Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW M3 dnes slaví 25 let

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Fatal Design píše:
Spajky píše:
Fatal Design píše:Dal jsem eMku k narozkám plnou nádrž Verva100 (98okt.) ať se trochu poměje :birthday:


Nedáváš tam standartně něco 95+?


Ne, na běžném ježdění to stejně nepoznám, tak si ho vezmu jen když chystám nějakou akci :)


tys nekdy do ema nalil 95 ? 8O a ventyly mas vsechny :?: :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Fatal Design »

MattyX píše:
Fatal Design píše:
Spajky píše:[quote="Fatal Design"]Dal jsem eMku k narozkám plnou nádrž Verva100 (98okt.) ať se trochu poměje :birthday:


Nedáváš tam standartně něco 95+?


Ne, na běžném ježdění to stejně nepoznám, tak si ho vezmu jen když chystám nějakou akci :)


tys nekdy do ema nalil 95 ? 8O a ventyly mas vsechny :?: :lol:[/quote]

Jo, úplně v pohodě ... kdyžtak si přijedu k tobě :wink:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no tvl , aby se ti nepodpalili ventily 8) (chudá směs) , no hlavu kdyžtak celou mám :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Fatal Design »

MattyX píše:no tvl , aby se ti nepodpalili ventily 8) (chudá směs) , no hlavu kdyžtak celou mám :lol:


Ale kuš ... najdi si manuál k M3 ... strana tuším 18 dole :

* As this engine has knock control, fuel with a minimum octane number of 95 (Research Method) can also be used in this case, engine output and fuel consumption will deteriorate slightly.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no tak to si prvni koho znam hehe :) kdyz 95 tak mozna carerru , ale tak ještě nám to nejezdí tak uvidím až pojede :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Fatal Design »

MattyX píše:no tak to si prvni koho znam hehe :) kdyz 95 tak mozna carerru , ale tak ještě nám to nejezdí tak uvidím až pojede :)


Já nevím, ale když to píšou v manuálu, tak to asi nebude problé. Nepíšou tam nikde o tom, že se do toho výslovně nesmí lít 95. 98 je doporučené palivo, ale je možno lít i 95 tak nevím v čem je problém.
Jinak ale samozřejmě neberu u Hypernovy, ale jezdím většinou na Shell, nebo OMV ...

Tady je ta stránka :
Obrázek
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od MattyX Moderátor »

tak ono pri malych otackach se ti asi nic nestane , 3.2 ma kompresni pomer 11.3:1 coz je uz na 95 relativne dost ... pak muze vzninout detonacni horeni a prave podpaleni ventylu. jasan stalo se kamosovi , ze proste musel nabrat 95 pac 98 nebyla a v nadrzi nic ze :) a taky to jelo :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#28 Příspěvek od blesk666 »

ale je tam aj ze 98 je minimum. az dole je to s knock senzorom. na vicku nadrze je tiez 98. inak pre istotu si daj preverit cez diagnostiku funkcnost Knock senzoru (pomerne citliva suciastka)
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Fatal Design »

Na diagnostice to bylo před měsícem a všechno OK včetně Vanosu (bože, ale to byly zvuky při tom test uff.) Jediné co bylo KO je hladinové čidlo oleje. Tak teď 2x týdně kontrloluju ručně a nové mám připraveno doma na výměnu při výměně oleje.
Nicméně auto mám chvilku a nedělá mi problém jezdit na 98. Jen jsem myslel, že když je v manuálu napsáno že lze použít i 95 tak můžu dát 95, když většinou při normálním ježdění nepřelezu ani 4000ot.
Jen doufám, že ti dva pánové co to měli předemnou tam taky lili 98, jinak se stejně uvidíme v Brně :)
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od matal Moderátor »

Jak říká Mr.Jawák: Vše co je M/// je dobré..

Jinak důležitá informace-objem kufru.. :roll:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
viktor_m3
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: úte 20.03.2007 01:00
Bydliště: Šumperk

#31 Příspěvek od viktor_m3 »

u nás v kraji na 95 jezdí několik Mkařů. Já osobně bych to tam nenalil, ale je fakt, že můj roční nájezd km odpovídá spíš rekreačnímu cyklistovi.
Co vím, tak ostatní zatím bez problémů. Ono je asi i fakt, že není 98 jako 98. Já to řeším nákupem 100 od Shellu, když jedu někam přes Olomouc.
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Fatal Design »

viktor_m3 píše:u nás v kraji na 95 jezdí několik Mkařů. Já osobně bych to tam nenalil, ale je fakt, že můj roční nájezd km odpovídá spíš rekreačnímu cyklistovi.
Co vím, tak ostatní zatím bez problémů. Ono je asi i fakt, že není 98 jako 98. Já to řeším nákupem 100 od Shellu, když jedu někam přes Olomouc.


Asi taky četli uživatelskou příručku :)
Jak jsem ale psal, mě nedělá problém tam dávat 98 stabilně, myslel jsem jen, že když je to v manuálu tak to není problém ...
cabal
Registrovaný
Příspěvky: 1029
Registrován: stř 06.02.2008 01:00
Bydliště: Olomouc/Postřelmov
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od cabal »

Když jezdím s M3 drbky (měsíčně nalitam klidně 1000km), tak tam liju u Benziny 95 nebo Carrera 95, jezdím v klidu, nechám zahřát a málo kdy točím nad 4 tisíce v manuálu je psáno, že 95 ok ... nálepka na budících říká 98.

Když se chci projet ostře na ecce nebo nějakou svižnou krajinou, závody aj. liju tam Carrera 100 nebo V-POWER od Shellu popř. Verva 100, většinou (z 90 procent OMV Carrera 100). Rozdíl jde u 3.2 poznat.

Nikdy netankuju Silmety, RobinOil a podobny ... s eMkem se dá jet za 8 litrů a benzínky jsou všude.

Co se kvality benzínu týče, viděl jsem výsledky z loňského roka při testech benzínu Naturalu 95 a nejlepších kvalit dosahovala BENZINA na prvním místě ... a třeba Shell byla tuším až na 4. místě.
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Spajky »

No opět se dotáváme k tomu, že benzín je dobrej u určitejch značek benzinek...ale téměř vždy záleží na majiteli té dané benzinky, nezávisle na značce, pod kterou to prodává :(
Uživatelský avatar
Lion
Registrovaný
Příspěvky: 7639
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Lion »

Já lil vždy 98 okt. jelikož ten rozdíl 3-4,-Kč na litru je prd. Jen asi 4x jsem musel tankovat 95 okt. a to jen z důvodu, že v oblasti, kde na mě svítilo hladové oko, tak nebyla žádná benzinka, která by měla 98 okt., tak sem tam lupnul menší množství, abych hlavně dojel domů. :wink:
Odpovědět