Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BRZDY M3 E46

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
MYKY
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: stř 26.05.2010 00:00

#21 Příspěvek od MYKY »

sám jsem je určo nespálil, z dílny do garage to mám cca 2km po městě a studenej m3 určo nedávám, jel jsem vážně 50-60km/h Následně jsme to komplet rozdělali překontrolovali a nic závada se opakuje, pár koutoučů jsem zkroutil, ale pokud vytahnu 30tis tak jsem trošinku obezřetnej a dodržuji co řekne dodavatel, ale pokud ti to začne vybrovat při 80km/h když dobržduješ do křižovatky tak je to vážně divný.I Kábrt říkal, že je možné vypadnutí závaží z kotouče ale nikdo nic neřeší a projistotu nebere ani tel,to samé řeší kluci z Jeseníků na RS4.Další závada, kterou chci řešit je přesah destiček o 5mm nad kotouč.kotouče jsou plovoucí
Uživatelský avatar
Lion
Registrovaný
Příspěvky: 7639
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Lion »

No tak to je opravdu závada na nových brzdách. Jako pokud nereaguje, tak bych sedl do auta, vzal faktury a jel se tam za ním do Dobré podívat. Tohle jednání se mi nelíbí. Něco vyrábí a prodává, tak by za to měl nést nějakou zodpovědnost. Koukal jsem se do mapy a zase tak daleko by si to neměl. A za další není to věc za 1000,-Kč, ale za 30 000,-Kč. Určitě to neodkládej a řeš to co nejdříve. :wink:
MYKY
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: stř 26.05.2010 00:00

#23 Příspěvek od MYKY »

průběžně budu informovat, jen nechci aby se někdo nechal nachytat jak já :-( doporučuji neplatit zálohu a instalaci provádět v H.K. až následně po odzkoušení platit.
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#24 Příspěvek od blesk666 »

kamarat MD ma na okruhovej Ibize Tdi vzadu a ma ich krive (kopu) od kedy ich nainstaloval, ide ich menit za ine.
MYKY
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: stř 26.05.2010 00:00

#25 Příspěvek od MYKY »

to samé píše i stanaRS4 na audyclubu, reklamace se není schopný dovolat
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od MattyX Moderátor »

MYKY píše:... na audyclubu ...


nemyslíš vážně že ne ?:D :lol: :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MYKY
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: stř 26.05.2010 00:00

#27 Příspěvek od MYKY »

já moc a-udy nemusím, už je to lepší :mad: :mad:
Wii-Jay
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pon 16.11.2009 01:00

#28 Příspěvek od Wii-Jay »

Hyena píše:Me rekli ve firme kde mi montovali AP, ze mam jet domu podle predpisu(cca 120km).Druhej den zajet opakovanym brzdenim 10x cca z 80 na 30 a pak 10x ze 120 na 50 a odstavit dokud brzdy neschladnou na okolni teplotu.Dalsi den jsem s tim jel zavod :wink: Brzdy fungujou dokonale


Vazne si myslite ,že D2 nebo nějaké podobné brzdy budou dobré? Já souhlasim tady s Hyenou a s tim, že si tam šoupnul AP racing. Je to sice neskutečná pálka, ale obával bych se u D2, XYZ atp. toho, že při prvním najetí na okruhu to bude o ničem... že zvadnou po pár kolech.

Něměl by někdo nějaký tip na kombinaci různých dílů od různých výrobců? Co jsem zatim zjišťoval, tak na jediný co je jistota v kompletních kitech je AP Racing, StopTech, Wilwood, Brembo a dejme tomu Galfer, zbytek je asijská imitace těchto brzd... Někdo nějaký informace o tomto problému?

Známý mi doporučil kotouče Galfer a Destičky Ferodo DS3000, jinak nechat původní velikost i brzdové třmeny. Ohledně více pístkových brzd mi řekl, že by to moc neřešil - tlak tam jde stejný a čim víc pístků, tim větší šance, že se něco posere....

Někdo nějaký názor ohledně tohoto? Díky za odpověď :-)
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#29 Příspěvek od blesk666 »

pri klasickom plavajucom strmeni (seria s jednym piestikom) dochadza k nerovnomernemu tlaku na platnicku kde vdaka rozlozeniu sil (rotujuci kotuc a sucastny tlak kolmy na os rotacie) sposobuju ze vo vysledku sa platnicka opotrebovava ciastocne asymetricky a pri tvrdom brzdeni ako treba napr na okruhu dochadza az k jemnemu prehynaniu platnicky. Z toho si kazdy moze vyvodit ze aktivna trecia plocha je o nieco menej rovnomerne zatazovana. Plus samozrejme platia obecne zname fakty - ze viac piestik a s piastikmi s vacim priemerom - znamena vacsia vysledna brdzna sila na kotuc - pri mensom tlaku na pedal.
Zakladom su samozrejeme kvalitne komponenty - na cestu do premavky su vhodne ine ako na okruh.
Kombinacia DS3000 a Galfer moze byt aj ked skor by som volil origo kotuc alebo CTF Gr.N - pouzitie hodne vysoke zatazenie na ceste a okruh/kopec - vhodne aj na zavodne ucely. Do mesta na popojizdanie uz menej (platne DS3000 potrebuju uz trochu zohriat (co je v meste nemozne) - aby fungovali optimalne. DS2500 su trochu vhodnejsie aj na mesto
Wii-Jay
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pon 16.11.2009 01:00

#30 Příspěvek od Wii-Jay »

blesk666 píše:...Zakladom su samozrejeme kvalitne komponenty - na cestu do premavky su vhodne ine ako na okruh.
Kombinacia DS3000 a Galfer moze byt aj ked skor by som volil origo kotuc alebo CTF Gr.N - pouzitie hodne vysoke zatazenie na ceste a okruh/kopec - vhodne aj na zavodne ucely. Do mesta na popojizdanie uz menej (platne DS3000 potrebuju uz trochu zohriat (co je v meste nemozne) - aby fungovali optimalne. DS2500 su trochu vhodnejsie aj na mesto


Osobně s autem po městě jezdit nebudu, jediná cesta kam budu jezdit klidně je směr okruh a do servisu (plus samozřejmě zahřívání). Určitě chci destičky, které budou perfektně fungovat na okruhu, na běžné ježdění mám jiné auto. takže pak by ty DS3000 měli být lepší volbou.

Co se týče brzdičů - měl jsem za to, že M3 bude mít v serii vpředu 4-pístky, ale ted jsem koukal, ze je tam opravdu jen jeden píst :( Co se týče CTF Gr.N - nedoporučuješ to hlavně z důvodu, že bys z toho mohl něco mít (viz. příspěvek na předchozí straně) - nemám s nimi zkušenost, ale zdají se být kvalitní.... Aspoň dle ostatních reakcí na jiných forech....

Ono když tam tedy není ten 4-píst v serii, tak to bude chtít vyměnit... Doporučil bys mi nějaké kvalitní 4-6ti pístové brzdiče? Nebo se v tom až tolik neorientuješ?

Díky za odpověď :-)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#31 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Odejzdil jsem s M3 a prednima D2 8pistkama 336mm kotoucena 3x 30minut v Mostě. DEstičky jsem teda měl Ferodo DS3000. Neuvadly ani po 8kolech. A fungujou stále stejně dobře. Záměnnost je s brzdama AP.
sic
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: úte 06.03.2007 01:00

#32 Příspěvek od sic »

Wii-Jay píše:
blesk666 píše:...Zakladom su samozrejeme kvalitne komponenty - na cestu do premavky su vhodne ine ako na okruh.
Kombinacia DS3000 a Galfer moze byt aj ked skor by som volil origo kotuc alebo CTF Gr.N - pouzitie hodne vysoke zatazenie na ceste a okruh/kopec - vhodne aj na zavodne ucely. Do mesta na popojizdanie uz menej (platne DS3000 potrebuju uz trochu zohriat (co je v meste nemozne) - aby fungovali optimalne. DS2500 su trochu vhodnejsie aj na mesto


Osobně s autem po městě jezdit nebudu, jediná cesta kam budu jezdit klidně je směr okruh a do servisu (plus samozřejmě zahřívání). Určitě chci destičky, které budou perfektně fungovat na okruhu, na běžné ježdění mám jiné auto. takže pak by ty DS3000 měli být lepší volbou.

Co se týče brzdičů - měl jsem za to, že M3 bude mít v serii vpředu 4-pístky, ale ted jsem koukal, ze je tam opravdu jen jeden píst :( Co se týče CTF Gr.N - nedoporučuješ to hlavně z důvodu, že bys z toho mohl něco mít (viz. příspěvek na předchozí straně) - nemám s nimi zkušenost, ale zdají se být kvalitní.... Aspoň dle ostatních reakcí na jiných forech....

Ono když tam tedy není ten 4-píst v serii, tak to bude chtít vyměnit... Doporučil bys mi nějaké kvalitní 4-6ti pístové brzdiče? Nebo se v tom až tolik neorientuješ?

Díky za odpověď :-)


To kolko piestikovy je brzdic vobec neurcuje bzrdny ucinok.
Mal som na jednom aute seriovo 4 piestikove brzdice a ani nahodou to nebrzdilo ako Mkove brzdice...

Na Mko aj ine svoje auto som daval Ksport 8piestik 356mm kotuc.
Je to obdobne ako pise speedy, brzdy proste nezvednu aj pri maximalnej zatazi + brzdny ucinok je niekde inde.

Obrázek

Obrázek
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#33 Příspěvek od blesk666 »

Wii-Jay píše:
blesk666 píše:...Zakladom su samozrejeme kvalitne komponenty - na cestu do premavky su vhodne ine ako na okruh.
Kombinacia DS3000 a Galfer moze byt aj ked skor by som volil origo kotuc alebo CTF Gr.N - pouzitie hodne vysoke zatazenie na ceste a okruh/kopec - vhodne aj na zavodne ucely. Do mesta na popojizdanie uz menej (platne DS3000 potrebuju uz trochu zohriat (co je v meste nemozne) - aby fungovali optimalne. DS2500 su trochu vhodnejsie aj na mesto


Osobně s autem po městě jezdit nebudu, jediná cesta kam budu jezdit klidně je směr okruh a do servisu (plus samozřejmě zahřívání). Určitě chci destičky, které budou perfektně fungovat na okruhu, na běžné ježdění mám jiné auto. takže pak by ty DS3000 měli být lepší volbou.

Co se týče brzdičů - měl jsem za to, že M3 bude mít v serii vpředu 4-pístky, ale ted jsem koukal, ze je tam opravdu jen jeden píst :( Co se týče CTF Gr.N - nedoporučuješ to hlavně z důvodu, že bys z toho mohl něco mít (viz. příspěvek na předchozí straně) - nemám s nimi zkušenost, ale zdají se být kvalitní.... Aspoň dle ostatních reakcí na jiných forech....

Ono když tam tedy není ten 4-píst v serii, tak to bude chtít vyměnit... Doporučil bys mi nějaké kvalitní 4-6ti pístové brzdiče? Nebo se v tom až tolik neorientuješ?

Díky za odpověď :-)


brzdice uz su na dalse strane rozoberan, ja som mal dlhodobejsie len 4 piestiky Brembo a bol som dost spokojny - brdzny ucinok je hlavne od kombinacie kotuc+platne tie som mal origo Brembo+Pagid. Boli navyse krasne davkovatelne. Kratko som skusal aj ine vcitane D2 a prislo mi to tiez dost slusne

Co sa tyka CTF tak viem ich zabezpecit ale nie som predajca a ani sa tym nezivym - nestalo by mi to za tych par Eur. Konkretne tomuto predajcovi, ktory ma zastupenie CTF, som ich doporucil a on kedze prave rozmyslal rozbiehat nieco s autami si vybavil zastupovanie CTF. Ja som si ich u neho tiez len kupoval a na moje doporucenia ich k velkej spokojnosti par ludi u neho kupilo (cast z nich moji kamarati s ktorymi sa pravidelne stretavam), to je cela moja motivacia:-).
MYKY
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: stř 26.05.2010 00:00

#34 Příspěvek od MYKY »

Jak jsem psal, brzdy kopaly okamžitě od prvního rozjezdu nad 60km/h a lehkého dobrždění.
Při jízdě nad 80km/h celé auto vybruje, dal jsem si takovou zálibu :-) volat 10 x deně p.Ing Kábrtovi a bez reakce a zvednutí telefonu :-( nicméně je asi lepší koupit něco qalitního než koupit MD components za 35 000,- po 3km je vyhodit a koupit nějaké solidní od normálního člověka.protože pokud se celá věc dá na ČOI následně OS a soud tak to je na rok :-( a ještě znalecký posudek a co je nejhorší tak brzdy jsou bez homologace :-(
TZN prodám "nové nefunkční brzdy MD componenets" za 1/2 ceny ale reklamaci si musíte vyřešit sami, rychlé jednání dohoda :-((((((
Uživatelský avatar
Lion
Registrovaný
Příspěvky: 7639
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Lion »

Zajeť tam osobně, nejlépe i s autem a jsem zvědavej co na to bude říkat. Tohle jednání je s prominutím na přezdržku. Pochopím, že to nebere třeba týden, že je např. služebně mimo republiku, ale tohle už se vleče měsíce. Divím se, že s jeho přístupem od něj ještě někdo něco kupuje. :?
MYKY
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: stř 26.05.2010 00:00

#36 Příspěvek od MYKY »

kluci tak serial jsem ukončil,Kábrt se jen vysmíva a nereaguje.Objednávám D2.Ale myslím, že na každé prase se najde řezník!!!
Jen pro info k MDcomp. cena je lákavá, ale po podrobném prohlédnutí zjístíte, že destičky přesahují cca 4mm přes kotouč a je to tak výrobně dobře, dle Kábrta :-(
dopojení se provádí hadičkama z Škody 120L předek.
Hlavně nikdy neplatte nic předem.
Pokud budete řešit reklamaci,tak 0bodů.
Pokud bych rovnou koupil značku možná jsem dosáhl na AP, ale píši to sem, aby někdo zbytečně nedopad jak já :-( 30tis není balík, ale zamrzí :-((
ShadyCZ
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 01.04.2011 00:00

#37 Příspěvek od ShadyCZ »

Zdravím,

tak už to řeším taky, byl jsem v Brně a po třech kolech začly standartní brzdy vadnout, takže sháním info, doporučení atd.

Chtěl jsem se zeptat máte někdo zkušenosti s brzdami (kotouče a destičky) této značky.. známý co dělá brzdy mi je doporučuje, ale nedaří se mi o nich najít moc informací..

http://www.otto-zimmermann.de

Děkuji za info
Uživatelský avatar
Hyena
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 01.06.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Hyena »

Jestli hodlas Brno a podobny akce navstevovat castejc, budes muset sahnout TROCHU hloub do kapsy :wink:
KEHO rennsport
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#39 Příspěvek od kosh »

AP Racing je řešení
Uživatelský avatar
Hyena
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 01.06.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Hyena »

S AP Racing na vecne casy a nikdy jinak :D
KEHO rennsport
Odpovědět