Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Drift M3 e36/ 325Ci e46 ?
Cokoliv na driftování, co nemá aspon 250koní je jenom klouzání se bokem. Navíc aby to za něco stálo a bylo to i bezpečné, musíš koupit tvrdý podvozek, jinak je to auto hrozně nevyspitatelné. S 325 si nepomůžeš, zoufale slabý motor na tuhle disciplínu. To je tak na letiště na sněhu. Loňský rok zkoušeli kluci jezdit s 325 se samosvorem a nedá se na to dívat, 2.v omezovači a auto jede pořád rovně-prostě to nejde.
Co se týká rozpočtu na závod v driftu, tak počítej:
startovný 1000-2000Kč
benzín 2000Kč
gumy nový 1300,-/ks x 8
Vybavení auta:
hasičák 2kg
helma, nehořlavá kombinéza, rukavice, závodní boty
ideálně sportovní volant, sedačka
samosvor 50%, ale i plně funkční 25% stačí
hydraulická ruční brzda
I s 325 e36 se dostaneš na 150tis korun, aby jsi se mohl přihlásit do závodu (aspoň teda českýho) a mohl jet aspoň trochu bokem.
+ tréninky
A jakmile dáš do auta tyhle sportovní věcí nedejbože rám, už to není auto na běžný ježdění.
Nechci Tě zrazovat, velmi rád bych byl, kdyby se drifteři množili stejně jako diváci, ale aby jsi z toho měl na závodišti radost, tak si připrav větší drobný, než 300€/měsíc
JO a jinak já měl M3 3,2 normálně do města a investice stejný, jako do 328, jenom spotřeba 13,5l/100km..
Co se týká rozpočtu na závod v driftu, tak počítej:
startovný 1000-2000Kč
benzín 2000Kč
gumy nový 1300,-/ks x 8
Vybavení auta:
hasičák 2kg
helma, nehořlavá kombinéza, rukavice, závodní boty
ideálně sportovní volant, sedačka
samosvor 50%, ale i plně funkční 25% stačí
hydraulická ruční brzda
I s 325 e36 se dostaneš na 150tis korun, aby jsi se mohl přihlásit do závodu (aspoň teda českýho) a mohl jet aspoň trochu bokem.
+ tréninky
A jakmile dáš do auta tyhle sportovní věcí nedejbože rám, už to není auto na běžný ježdění.
Nechci Tě zrazovat, velmi rád bych byl, kdyby se drifteři množili stejně jako diváci, ale aby jsi z toho měl na závodišti radost, tak si připrav větší drobný, než 300€/měsíc

JO a jinak já měl M3 3,2 normálně do města a investice stejný, jako do 328, jenom spotřeba 13,5l/100km..
jj tak mňa by teraz zaujímalo ako to je s tými náhradnými dielmi u M3, keďže je to vraj to isté ako E36 328i až na pár drobností a samozrejme motor. A prečo väčšina ľudí odporúča slabšie auto napr. 325i nie M3. Keď jediný rozdiel by bol v podstate v spotrebe. Lebo sa v tom už začínam nejak strácať
A druhá otázka prečo radšej E36 325i a nie E46 325i ? (Teraz to berte bez tých driftov, čisto len výhodnejšie na náhradné diely a povinnosť navštevovať servis
)
Prípadne niekto, kto by mal so mnou trpezlivosť sa o tom porozprávať, nech mi napíše PM


Prípadne niekto, kto by mal so mnou trpezlivosť sa o tom porozprávať, nech mi napíše PM

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
auto na drifty a auto na silnici je proste nesrovnatelny
na driftech to bude stat za hovno , a na silnici budes mit nasterchanej mocak prinejhorsim kdyz ti to neuklouzne nekde kde se ti to zrovna nehodi
muj kamos jezdi CDS a kdyz vidim na kolik ho jen vyjde jeden zavod , a o nepocitam ze auto je staveny jen na to tak 300e na mesic je tak na autodrahu leda
nic ve zlem ale jeto tak 




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Fakt si zober tieto slova k srdcu co ti chlapci pisu lebo maju pravdu
Na profi drift zabudni na to treba vela penazi...kup si nejake normalne auto okrem M3 lebo pekna M3 stoji tych 10tis. co mas našetrene a si na nule a ked sa ti nahodou nieco posere tak auto ti bude stat...podľa mna ked si este nemal bmw tak si kup E36 328i alebo ci ten motor ide slusne...
Nora poznam je to moj kamos ( na neho nepozeraj on mal stastie s tym sponzorom kto ti v dnesnej dobe bude sponzorovat drift? alebo iny automobilovy sport nikto kamarat ) od neho som kupil jeho E36 M3 bol to moj sen bol som taky ako ty netrpezlivy a chcel som ho strasne, az tak ze som si na neho pozical
Je to uzasne auto fakt šupa lenže prisiel den D a ja som zadrel motor skoro ma jeblo samozrejme som sa o neho staral jak o poklad sluzilo mi cisto na víkendy a zabavu ako druhe auto, nic som nezanedbal na udrzbe lenze olejove cerpadlo si povedalo dost a pri forsazi motor zaklepal...motor sa neoplatilo opravovat tak som isiel po druhy ku bratom do Ciech. Po implantacii a prejdeni cca. 20 km dalši šok v podobe zas zadreteho motora
nakoniec sme z tych dvoch motorov a pouzitych dielov poskladali jeden a poviem ti nikdy viac to nechcem zazit tolko penazi poslo dole potokom, že az a aj tak som ho musel predat lebo prišli ine priority...takže kašli na M3 nemas na nu a kup si nejake normalne BMW a budeš spokojny 

Nora poznam je to moj kamos ( na neho nepozeraj on mal stastie s tym sponzorom kto ti v dnesnej dobe bude sponzorovat drift? alebo iny automobilovy sport nikto kamarat ) od neho som kupil jeho E36 M3 bol to moj sen bol som taky ako ty netrpezlivy a chcel som ho strasne, az tak ze som si na neho pozical



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1029
- Registrován: stř 06.02.2008 01:00
- Bydliště: Olomouc/Postřelmov
- Kontaktovat uživatele:
reVo933 píše:jj tak mňa by teraz zaujímalo ako to je s tými náhradnými dielmi u M3, keďže je to vraj to isté ako E36 328i až na pár drobností a samozrejme motor. ....
diametrální rozdíl je mezi náhradními díly na 3.0 a 3.2 ... na 3.0 dáš součásti z 2.8 ... na 3.2 ne. Většina ND má větší rozměry, dvojitej Vanos, převodovka nelze repas atd atd.
cabal píše:reVo933 píše:jj tak mňa by teraz zaujímalo ako to je s tými náhradnými dielmi u M3, keďže je to vraj to isté ako E36 328i až na pár drobností a samozrejme motor. ....
diametrální rozdíl je mezi náhradními díly na 3.0 a 3.2 ... na 3.0 dáš součásti z 2.8 ... na 3.2 ne. Většina ND má větší rozměry, dvojitej Vanos, převodovka nelze repas atd atd.
To by mne zajiamlo, ktery dily jsou na M3 3.0 stejny s 328i. Na motoru ani kolem žádný, jediny, co je stejný je převodovka, kardan, zadní náprava a pak karoserie. Difer a poloosy jsou jiny, ramena jiny atd.
E46 je drazsi na nakup, ND jsou stejne drahy jako na E36, pokud se nebavime o ND z vraku. Takove e46 330i je na normalni ježdění podle mě super. NEbo 330d, pokud nema ko motor je taky pecka. Jedina nevyhoda je, že nemaj samosvor, ale pokud nechce člověk driftovat, tak no problem a stabilizace DSC je suprová.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Já nevim proč si nekoupíš e36 325i/328i, nestačilo by ti těch 190 koní?? Jels v těch autech někdy? Stejně vím, že ty drifty budeš zkoušet od prvního dne
, tak dokoupíš samosvor.. popř. nahr.díly jsou v inzerci dostupné a s náklady, který odpovídají tvým příjmům. Něco s tím podriftovat jde, díváš se na youtube ne..
Aspoň ti pak zbude na hadry nebo pozvat babu do kina
http://www.youtube.com/watch?v=MF87zYb_x10

Aspoň ti pak zbude na hadry nebo pozvat babu do kina

http://www.youtube.com/watch?v=MF87zYb_x10