
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kam umistit cidlo pro budik tlaku oleje - M3 e36 3.2
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
vdo prodava i T redukci na origo bmw cidlo , kdy ti funguji obe , jak na budikach origo , tak na dodatecnych , a nebo napojis na origo ale pak ti nefunguje na palubovce 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Wow diky....i kdyz mi to za to prijde jako dost penez + posta...no uvidime uvidime...tady kdyby to nekoho zajimalo, primej odkaz
http://leatherz.com/Merchant5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=01&Product_Code=E36gaugepanel&Category_Code=all_e36
http://leatherz.com/Merchant5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=01&Product_Code=E36gaugepanel&Category_Code=all_e36
KEHO rennsport
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Fatal Design píše:MattyX píše:vdo prodava i T redukci na origo bmw cidlo , kdy ti funguji obe , jak na budikach origo , tak na dodatecnych , a nebo napojis na origo ale pak ti nefunguje na palubovce
Na palubce přece není tlak oleje (nepočítám-li kontrolku) ...
no po ránu zaslepený oči asi


jinak na ten tlak sehnat druhý cidlo od VDO ?
http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=vdo+%C3%B6ldruck&_sacat=0&_dmpt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&_odkw=vdo+%C3%B6ltemperatur&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 pocitam ze ty s s tema "dvema" kontaktama budou jedny pro budiky a druhy pro druhej budik ?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
pre dost majetnejsich je tu moderne komplexne riesenie:
http://www.defi-shop.com/product/zd/zd_top.html
stoji to dost ale su v cene aj vsetky cidla a vie to v podstate vsetko co treba
http://www.defi-shop.com/product/zd/zd_top.html
stoji to dost ale su v cene aj vsetky cidla a vie to v podstate vsetko co treba
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Na kolik vyjde to Défi...proc tam nikde nemaji cenu??
Jediny co vim, ze je k tomu potreba koupit jeste tohle :
http://www.defi-shop.com/product/acu/acu_top.html

http://www.defi-shop.com/product/acu/acu_top.html
KEHO rennsport
ak ste to este nedoriesili...
ja akurat robim pridavne budiky na teplotu a tlak oleja...
jedna sa o M52b25, ale nepredpokladam ze M motor to ma inak
kazdy motor ma predsa cidlo na tlak seriovo...
ked klesne tlak v olejovej sustave, rozvieti sa olejnicka na palubovke...
existuju adaptery ako sa pisalo v tvare T (pouzivaju sa skor na teplotu) a adaptery Y , ktore su na tlak...
riesenie je zohnat si takyto adapter Y a miesto origo cidla nasrobovat adapter, do ktore sa da origo + nove cidlo
bmw ma na tomto cidle zavit M12x1,5,
preto treba adapter, vacsina tych cidiel ma nemetricky zavit...
ja som kupoval budiky a aj adapter z autodoplnky.cz a vyzera to nejak takto http://img694.imageshack.us/img694/4655/imag2039.jpg
a origo cidlo v motore, c. 14
http://img442.imageshack.us/img442/5217/imag2013.jpg
ja akurat robim pridavne budiky na teplotu a tlak oleja...
jedna sa o M52b25, ale nepredpokladam ze M motor to ma inak
kazdy motor ma predsa cidlo na tlak seriovo...
ked klesne tlak v olejovej sustave, rozvieti sa olejnicka na palubovke...
existuju adaptery ako sa pisalo v tvare T (pouzivaju sa skor na teplotu) a adaptery Y , ktore su na tlak...
riesenie je zohnat si takyto adapter Y a miesto origo cidla nasrobovat adapter, do ktore sa da origo + nove cidlo
bmw ma na tomto cidle zavit M12x1,5,
preto treba adapter, vacsina tych cidiel ma nemetricky zavit...

ja som kupoval budiky a aj adapter z autodoplnky.cz a vyzera to nejak takto http://img694.imageshack.us/img694/4655/imag2039.jpg
a origo cidlo v motore, c. 14
http://img442.imageshack.us/img442/5217/imag2013.jpg