Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

sprint m5 e34 3,6 a vyvrení vody

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#1 Příspěvek od ARI »

zdravim vsechny.v nedeli jsem trochu s m5 sprintoval s e46 330d 170kw a po trech sprintech jsem otevrel motor a nadobka vody byla potekla od vody.hadice tvrde k chladici jako natlakovane ale motor neburacel nevaril,ukazatel vody byl ok.a ani voda nevrela jako naposlech.vrtule na remenu po chvilce prestala hucet jako ze rozepla.a co ta vrtule co je vpredu pred chladicem ta nema s vodou nic spolecneho nebo je jen na klimu.jeste podotykam ze v nedeli bylo horko na tech sprintech a ze ta nadobka byla jen potekla,uz z ni nic nevytekalo a zatka dost utazena.tak diky za odpovedi.
BrutalniMonstrumWole
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: čtv 10.01.2008 01:00

#2 Příspěvek od BrutalniMonstrumWole »

ARI píše:zdravim vsechny.v nedeli jsem trochu s m5 sprintoval s e46 330d 170kw a po trech sprintech jsem otevrel motor a nadobka vody byla potekla od vody.hadice tvrde k chladici jako natlakovane ale motor neburacel nevaril,ukazatel vody byl ok.a ani voda nevrela jako naposlech.vrtule na remenu po chvilce prestala hucet jako ze rozepla.a co ta vrtule co je vpredu pred chladicem ta nema s vodou nic spolecneho nebo je jen na klimu.jeste podotykam ze v nedeli bylo horko na tech sprintech a ze ta nadobka byla jen potekla,uz z ni nic nevytekalo a zatka dost utazena.tak diky za odpovedi.


mam to samé auto a taky mi to dělalo, měl jsem malo utahlé víčko, ted dotahuji max silou co umím vyvinout rukou a vše je ok..

Nebo po zátěži na okruhu jsem dojel jízdy, stejně tak jak ty sprinty a zdechlo mi to mou vinou..no a okamžitě to vyvřelo, protože jsem měl zrovna ko baterku a nenastartoval jsem...

Pokud jsi měl jen poteklou nadobku a vody bylo stále dost, tak jsi měl přelítou max hladinu a vičko to pustilo...můj názor takto přez pc :wink:
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#3 Příspěvek od ARI »

diky.myslel jsem treba termostat ze by to sem tam delal ale asi ne.to je asi blbost.vrtule spina ta co je na remenu ale i ted i na krizovatkach dost casto co se oteplilo venku,ji slysim hucet ale jen chvilku pak je zas klid.nevim jestli tak ma spinat ta visko.ale asi jo kdyz je tam teplota.tak asi muj problem nebude nic vaznyho.
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od LiborM »

Měl jsem stejné příznaky na Hondě VTI, vyměnil jsem víčko a byl klid...
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
mpowerm
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00

#5 Příspěvek od mpowerm »

ARI píše:diky.myslel jsem treba termostat ze by to sem tam delal ale asi ne.to je asi blbost.vrtule spina ta co je na remenu ale i ted i na krizovatkach dost casto co se oteplilo venku,ji slysim hucet ale jen chvilku pak je zas klid.nevim jestli tak ma spinat ta visko.ale asi jo kdyz je tam teplota.tak asi muj problem nebude nic vaznyho.


Keby si mal vadny termostat, kolisal by ti aj ukazovatel teploty.
Tieto eM ka su take, chladiaci system pracuje pod vyssim tlakom oproti ostatnym beznym motorom. Mne sa spina tiez casto visco, ked je teplo a jazdim v meste.
DFender
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: pon 05.05.2008 00:00

#6 Příspěvek od DFender »

Jak to vypadá když spíná visco? 8O
Odpovědět