cabal píše:člověče ty s tím máš ale terno držím pěsti. já tedy emku nikdy kládu pořádně nedal a nikdy jsem ani nejel 250 ... asi 220 mně stačilo, valím tam valvoline a teplotu jsem měl nejvíc 105 ani to možná ne. příští rok jdu do castrolu tak uvidíme
rozhodně bych tam nechal Valvoline - Castrol je jen naleštěnej předraženej PRD!!!!!
Tomu vyfuku taky neverim, ale mam to ze stejne brzdy za stejnych teplot. Prvni mereni, seriove svody, stred ss jen dve trubky a serie konec. Druhe mereni, seriove svody, stred ss jen dve trubky a ss race konec. A rozdil +13,5 kw. Krivka lepsi vyhlazena, do 2 tis horsi, nad dva tis znatelnej narust. Teda znatelnej narust jenom na papire, kdyz bych ty kw v tom celym vykonu prepocital na procenta, tak to napovi, ze jsem nepoznal pocitove vubec nic. Jen kdyz prejizdim pricnej prah, dvojka a plnej, tak nez to chytne otacky se to znatelne dusi, ale to v te krivce je.
Olej valvoline je super, hlavne cena je jinde.
Az se dostanu na okruh a prehreju to, chci si tim teplomerem posvitit na olejovej chladic, bojim se ze bude studenej. Olejovej termostat se neda koupit. Spis ho zaslepit aby to poustel porad prez chladic, ale do toho asi nejdu, pak bych dlouho cekal nez se to zahreje na silnici.
Tiez sa mi nezdal ten rozdiel s ss teraz uz je jasno- ono ten atred di tym seriovym koncom ulne zabil a ked si potom dal koniec ss uz k existujucemu ss stredu tak vtedy sa ich ucinok scital. Ak by si dal ten ss len na seriovy stred narast by tam urcite mensi. Tak ci tak suma sumarum si cca plus 5 hp proti seriovemu udaju. Ak by si sem hodil grafy mozme sa v tom viac posturat
cabal píše:člověče ty s tím máš ale terno držím pěsti. já tedy emku nikdy kládu pořádně nedal a nikdy jsem ani nejel 250 ... asi 220 mně stačilo, valím tam valvoline a teplotu jsem měl nejvíc 105 ani to možná ne. příští rok jdu do castrolu tak uvidíme
rozhodně bych tam nechal Valvoline - Castrol je jen naleštěnej předraženej PRD!!!!!
cabal píše:člověče ty s tím máš ale terno držím pěsti. já tedy emku nikdy kládu pořádně nedal a nikdy jsem ani nejel 250 ... asi 220 mně stačilo, valím tam valvoline a teplotu jsem měl nejvíc 105 ani to možná ne. příští rok jdu do castrolu tak uvidíme
rozhodně bych tam nechal Valvoline - Castrol je jen naleštěnej předraženej PRD!!!!!
A ty tam dáváš co Danny?
v 325ce jsem měl valvoline VR1 a v Mku mám od sponzora Castrol Edge sport, ale jak dojde tak zase VR1
trochu oživím téma,řeším teplotu oleje na M3 3L a při normální jízdě se mi teplota drží na 1OOst, když tomu trochu naložím tak jde na 12Ost a když jsem jel po dálnici nějakou dobu 180km-h tak šla přes 13O,když jsem měl dnes telpotu 110st a šáhnul zespodu na chladič tak byl horký jen u přívodních trubek kousek dál vlažný a od poloviny ledový,tak jsem ho demontoval a zkusil propláchnout ale vypadá že je průchozí,tak jsem z toho v pasti myslel jsem že bude ucpaný.....že by termostat oleje?
chladič oleje i okruh chlazení je u s50 celkem zvláštní jak tak zjištuju .Takže to vypadá na termostat.
p.s. kdyby byly lágry v řiti a olej se přehříval proč je teda chladič studený?? Trochu divné ne?kdyby byl malý tlak mazání měla by svítit kontrolka ,nebo aspoň problikávat....
Tak až se rozsvítí kontrolka,tak už bude určitě pozdě,ale většinou se S50 švihne zničeho nic a kontrolka se rozsvítí,až je ojnice na silnici. Jestli chceš mít 100% jistotu,tak sundej dolů vanu, povol ojky a zkontroluj šály.
Termostat může být taky špatný, ale raději to zkontroluj. Myslím, že to těleso,kde je termostat stojí nové asi 6500kč.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q