Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BRZDY M3 E46

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#41 Příspěvek od pesa »

ahoj,
ja jsem dalsi zakaznik pana Kabrta a firmy MD components.
nejdrive u me panovala euforie, kdy jsem na predek i zadek nainstaloval tzv. plovouci kotouce, ktere nejsou plovouci, ale dvoudilne -protoze nemaji "pruzinku" ale jen 1mikrometr mezeru pri dotazeni vsech sroubů, ktere spojuji vnitrni a venkovni kotouc.

Eurofie plynula z toho, ze existuje v cechach firma, ktera vyrabi "plovouci" kotouce (proste jsem mel radost z sikovnych ceskych rucicek) a za druhe, ze mi ani po 60ti kolech na Slovakiaringu brzdy neuvadaly a kotouce vubec nevibrovaly.

Jake bylo ale zjisteni, kdy jsem prijel domu a videl jsem kotouce na vsech mistech, kde jsou spojene sroubem, popraskane. Tzn. mohl jsem najet jeste par kolecek nebo i jedno a "prstenec" kotouce by se mi urval!!! Pan Kabrt na toto reagoval nevericne, ze se mu to jeste nikdy nestalo a ze to vyreklamujeme. Kotouce dodal do 3tydnů nove a nyni cekam na instalaci.

Vse by bylo korektni, pokud by:
1 - nechtel za reklamaci zaplatit (mohl jsem diky vyrobni vade rozflakat cele auto a ted mu jeste mam poslat penize)
2 - me neutvrzoval v tom ze ma 10ti letou tradici a toto se stalo poprve a s nejvetsi pravdepodobnosti tim, ze jsem mel na okruhu zapnute ABS!!! (kdo z vas ma vypinatelne ABS??)
3 - nedodal uplne stejne kotouce (neplovouci a uchycene opet zpusobem, ve ktery uz nemam duveru s neseriozni SMS - zaplatte na ucet c. XY castku XY :(
4 - proaktivne komunikoval popr. alespon zvedal TELEFON a nenechal se doprosovat
5 - zadni kotouce stale nevibrovaly a po 8tisicich si uz konecne sedly :(
6 - pokud by na druhe auto dodal spravnou sadu - na zadni napravu dodal brzdy uplne jine + ani jeden kotouc neni mozny "zafixovat" pojistnym sroubem tak, aby pri vymene kola mi kotouce "nevypadly na zem"

je to opravdu skoda - tak dobre to zezacatku vypadalo ....

p.s. pouzivam dle doporuceni DS2500 nebo DS3000
kdo je zvedavy, muzu poslat foto, co se s kotoucemi stalo...
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od LiborM »

Zimmermany mám na autě a jezdím s ním docela střelbu,ale ne na okruhu a mám na nich najeto asi 8tis. a už tak od 4-5tis. kopou a co se týče brzdného učinku,tak jsem velmi zklamaný. Napřed jsem měl origo ATE desky a strašný, pak jsem tam dal tuším TRW,ty mají měkkou směs a je to asi o 20% lepší,ale stejně ty brzdy nejsou dostatečné. Měl jsem ještě na předchozím autě origo kotouče z 3,2i a desky Ferodo DS Performance a to bylo lepší. Jak se zahřály,tak to brzdilo velmi dobře. Přesně tuhle variaci má ale kamadád na E46 M3 a nadává na to,že to nebrzdí,tak babo rad.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
ShadyCZ
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 01.04.2011 00:00

#43 Příspěvek od ShadyCZ »

pesa píše:ahoj,
ja jsem dalsi zakaznik pana Kabrta a firmy MD components.
nejdrive u me panovala euforie, kdy jsem na predek i zadek nainstaloval tzv. plovouci kotouce, ktere nejsou plovouci, ale dvoudilne -protoze nemaji "pruzinku" ale jen 1mikrometr mezeru pri dotazeni vsech sroubů, ktere spojuji vnitrni a venkovni kotouc.

Eurofie plynula z toho, ze existuje v cechach firma, ktera vyrabi "plovouci" kotouce (proste jsem mel radost z sikovnych ceskych rucicek) a za druhe, ze mi ani po 60ti kolech na Slovakiaringu brzdy neuvadaly a kotouce vubec nevibrovaly.

Jake bylo ale zjisteni, kdy jsem prijel domu a videl jsem kotouce na vsech mistech, kde jsou spojene sroubem, popraskane. Tzn. mohl jsem najet jeste par kolecek nebo i jedno a "prstenec" kotouce by se mi urval!!! Pan Kabrt na toto reagoval nevericne, ze se mu to jeste nikdy nestalo a ze to vyreklamujeme. Kotouce dodal do 3tydnů nove a nyni cekam na instalaci.

Vse by bylo korektni, pokud by:
1 - nechtel za reklamaci zaplatit (mohl jsem diky vyrobni vade rozflakat cele auto a ted mu jeste mam poslat penize)
2 - me neutvrzoval v tom ze ma 10ti letou tradici a toto se stalo poprve a s nejvetsi pravdepodobnosti tim, ze jsem mel na okruhu zapnute ABS!!! (kdo z vas ma vypinatelne ABS??)
3 - nedodal uplne stejne kotouce (neplovouci a uchycene opet zpusobem, ve ktery uz nemam duveru s neseriozni SMS - zaplatte na ucet c. XY castku XY :(
4 - proaktivne komunikoval popr. alespon zvedal TELEFON a nenechal se doprosovat
5 - zadni kotouce stale nevibrovaly a po 8tisicich si uz konecne sedly :(
6 - pokud by na druhe auto dodal spravnou sadu - na zadni napravu dodal brzdy uplne jine + ani jeden kotouc neni mozny "zafixovat" pojistnym sroubem tak, aby pri vymene kola mi kotouce "nevypadly na zem"

je to opravdu skoda - tak dobre to zezacatku vypadalo ....

p.s. pouzivam dle doporuceni DS2500 nebo DS3000
kdo je zvedavy, muzu poslat foto, co se s kotoucemi stalo...






Koukám kostelec nad ćernými lesy a BMW M3? :) Nevěděl jsem, že jí tu někdo ještě někdo má :).
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#44 Příspěvek od pesa »

2 ShadyCZ: mam 350z a 528i touring "M paket" - M3 nemam, ale pokukuju po M5 e39
PET77
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: ned 26.09.2004 00:00

#45 Příspěvek od PET77 »

Pokud mate okolo 1600EUR, tak se da vybirat z AP, Alcon, Brembo a podobnych (cena za predni sadu). Na druhou stranu K-Sporty nejsou taky uplne extreme zly. Sice je potreba rovnou dokoupit jine desticky (ty jejich seriove jsou na okruhove jezdeni zcela nevhodne - prilis mekka a teplotne neodolna smes - je vhodne jit rovnou do carbontechu nebo neceho takoveho), zas ale sada na predek stoji polovinu toho, co zname znacky. Vykoupeno to samozrejme je. Ne kazda sada se jim 100% povede a tak u nekterych pri brzdeni pracuji (rozumej roztahuji se) brzdice vice nez je zdravo, coz vyvolava dojem gumoveho pedalu (obcas to byva problem zejmena u tech jejich nejvetsich sad 360-380mm). Ale celkove funguji ok a vetsinou bezproblemu. V UK na nich jezdi i cela rada aut, co jezdi Time Attack, takze zas tak spatny urcite nebudou. Akorat nejsou dostupny v moc barvach, jen cerna/oranzova.
Uživatelský avatar
Hyena
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 01.06.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od Hyena »

Ja kdybych chtel setrit, koupim urcite Obrázek
KEHO rennsport
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#47 Příspěvek od pesa »

Tak jsem o Kabrtovi nasel na subaru klubu take hodne sprostych slov a negativnich reakci.
Kdy ten pan si z nas dela jen srandu.
Nejdrive vypada jako velky slusnak, ale sam vi proc ma firmu registrovanou na byt ve kterem uz 5let nebydli a je prestehovany do Opocna, ulice Na Olivě 554.

Ja po dvoumesicnim pretahovani kdy mi dodal kotouce na jine auto nez sam napsal na fakturu a nechce mi vratit penize jsem se za nim vydal a sam mi do oci rekl, ze penize mi vrati, az se mu bude chtit?!

Kdyby jste naleteli tomuto podvodnikovi jako ja, tak vite kde ho hledat - nize zasilam fotku jeho doupete, ve kterem se skryva i s rodinou.

Dle meho usudku tento pan spatne skonci, protoze dluzi kam se podiva. Na brance nema zvonek a u vstupu do domu ho ma vypnuty, takze pomaha jen bouchat na dvere nebo kricet, pokud je rodina doma, tak ho donuti vytahnout paty z baraku.
Přílohy
kabrt barak small.JPG
kabrt barak small.JPG (56.64 KiB) Zobrazeno 949 x
MYKY
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: stř 26.05.2010 00:00

#48 Příspěvek od MYKY »

velice podobné jednání a brzdy nejsou homologované!!!!!, mám autoservis namontovali jsme je zákazníkovi a katastrofa, vybruji už v 50km/h reklamace se řešila výce než rok, nakonec zákazníka vyhodili z STK, že brzdy na vozidle bez certifikace nemají co dělat, chtěl jsem po Kábrtovi doklad o homologaci a on mi napsal, že za brzdy odpovídá organizace, která brzdy namontovala a jeho brzdy nejsou určené k provozu na pozemních komunikacích.Tak jsem vrátil peníze a brzdy se mi tu povalují.Ještě jsem byl upozorněn, na vozidla které jsou havarijně pojištěna a pokud se něco stane,pojištovna při zjíštění osazení těmito brzdami, může zamítnout plnění. Což je úplný průser.
Kábrtovi se doporučuji vyhnout obloukem, jak tu někdo psal, pokud mu dáš zálohu tah ho již neuvidíš a pokud ti něco vyrobí je to aušus bez záruky.Doporučuji K2 nebo AP, já bych měl za řešení problémů s MD, minimálně AP :-(( na Audi clubu se dočtete podobné i horší scénáře.
Odpovědět