Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
m5 e34 vrtule chlazeni-visko
zdravim vsechny.mam dotaz ohledne spinani vrtule-visko na remenu.dost casto slysim jak vrtule spina tim padem je slyset v motoru.ikdyz sjizdim z dalnice a jel jsem kolem 120km na sjezdu u krizovatky ji slysim jak huci.motor se nehreje vse ok.pritom povel na sepnuti dava teplota motoru co ji prenasi na tu visku.nic tam uz s nicim nesouvisi,si myslim.nemuze ji neco byt jako ze uz unavena nebo se seka,nebo to tak ma fungovat.i pri malem popojizdeni spina po meste a kdyz to na volnobeh proslapnu aby vytahla teplotu z chladice a zase vypla tak nic.diky.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
viscospojku spina bimetalovej prouzek kterej je ze predu na ni , ten se teplem napne a zamackne takovej capliček a tim viscu sepne a otaci se normalne s otackama vodni pumpy , jinak se visca toci mensima otackama a jakoby "klouže" 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
dnes novy poznatek.pri vetsim zahrati motoru treba courani po meste,ukazatel teploty na budiku je malinko pres pulku stredu budiku.a kdyz se trochu uchladi a vrtule neni sepla tak je opacne zase od stredu budiku vlevo.vidim okem ze rucicka se pohybuje plus minus 3-4 mm sem a tam.a dalsi vec po vypnuti motoru jsou hadice treba ty tluste k chladici tvrde.ale po chvilce uz ne.az tlak opadne.napadlo me ze treba termostat muze blbnout nebo pumpa malo honi vodu,ale to bych asi uz varil.diky
mě to funělo při normalně zahřatem autě cca 10-30 vteřin po tom co jsem dal plny kotel a v letě ve městě skoro bez přestani - čim vic přidavam tim vic funi zni to jak stary autobus nebo naklaďak když se rozjiždi, taky to tim žralo dost energie motoru to jsem zjistli až po vyměně chladiče
zarostly myslim chladič že uvnitř ma spoustu nalepeneho bordelu jak ten bordel vypada nevim chladič jsem nekuchal ale asi to bude vypadat jako v reklamach na praci prašek nebo calgonit když ukažou zničenou zarostlou pračku
zarostly myslim chladič že uvnitř ma spoustu nalepeneho bordelu jak ten bordel vypada nevim chladič jsem nekuchal ale asi to bude vypadat jako v reklamach na praci prašek nebo calgonit když ukažou zničenou zarostlou pračku
