Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

zajizdeni nových M5 E60,E61?

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#1 Příspěvek od pesa »

kazda M5 a logicky i M6 ma predepsane specialni "zachazeni" pri najeti prvnich 2000km a pote 5000km. Jako napr. nevytaceni motoru nad 5500ot, max rychlost 170kph, nasledne maximalku 250kph jen kratkodobe, etc.. (viz samolepka na prednich oknech)

po 2000 a 5000km se pote pry meni komplet naplne v motoru, prevodovce a diferaku. V servisech a od majitelu je slyset, ze takto zajete auta maji predurcen dlouhy a bezporuchovy chod a ze by si na to clovek mel dat majzla...

Proto:

- mate nekdo zkusenosti jak se projevuje M5 nebo M6, pokud se tyto vymeny naplni dodrzi, ale na spravne zajizdeni motoru se clovek vykasle?
- popr. jak je mozne toto nespravne zajeti auta zjistit?

diky za info a poslednim V10 dinosaurum ZDAR :)
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#2 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Vzhledem k tomu, že 3 míče bych za auto nikdy nedal, tak to neřeším
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#3 Příspěvek od Dally »

pesa píše:kazda M5 a logicky i M6 ma predepsane specialni "zachazeni" pri najeti prvnich 2000km a pote 5000km. Jako napr. nevytaceni motoru nad 5500ot, max rychlost 170kph, nasledne maximalku 250kph jen kratkodobe, etc.. (viz samolepka na prednich oknech)

po 2000 a 5000km se pote pry meni komplet naplne v motoru, prevodovce a diferaku. V servisech a od majitelu je slyset, ze takto zajete auta maji predurcen dlouhy a bezporuchovy chod a ze by si na to clovek mel dat majzla...

Proto:

- mate nekdo zkusenosti jak se projevuje M5 nebo M6, pokud se tyto vymeny naplni dodrzi, ale na spravne zajizdeni motoru se clovek vykasle?
- popr. jak je mozne toto nespravne zajeti auta zjistit?

diky za info a poslednim V10 dinosaurum ZDAR :)


Neomaleně zajetý motor má většinou nadprůměrnou spotřebu oleje a obecně větší vůle s motoru popř. pozdější problémy s udržením kompresí a ojničními ložisky. Oběcně se symptomy vnitřního opotřebení u těch motorů (a diferenciálu) projevují dříve a ve větší míře, ale nějak přesně to poznat nejde. Můžeš doufat...
Odpovědět