
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
jak jsem kupoval M5
Dobrý den. Jsem tu nový a pozorně jsem pročítal veškeré odkazy o M5.Chci ji totiž koupit.Jedna za 179000kč mě utekla před nosem.Byl jsem domluvený s majitelem ,ale někdo přišel dřív.Byla pryč za tři dny.Asi dobrý kus.Tak jsem šel na prohlídku druhé ,která byla blízko.No vrak. majitel ji dodělal. měla 190000km ale vypadala na 300000km. Hliníky odřené ,ulámané plasty v interiéru. dobitá kastle a celý nový předek. motor origo a prý bez výměny vanosu.Brzdy po smrti. trhaly mě volant z ruky.Svítilo ABS A !. prý měla odblokovaný omezovač a čip na zvýšení výkonu???? podle mojí omegy co má 218koní tak bych jí dal tak 300 max.Hledám dál. Pokud bude mít někdo chuť rád bach získal i nějaké další informace o BMW M5. 

tak tedy vítej na bmw klubu.....a hned v úvodu Ti asi pokazím náladu, v nadpisu nemáš napsáno o jakou M5 jde, ale něco mi říká , že máš na mysli e39 ku. A pokud se koukáš na M5 (e39) za 179tisíc nebo za 200 tisíc tak si říkáš o velký průser
a nesmíš se divit , že to co jsi viděl byl šrot
pokud je M5 v top stavu tak si připrav 400k
nebo víc....



Jo jde o E39.Jenže ta za 179000 z Prahy měla servisku a doklady od oprav.Od majitele vím že ji musel prodat a rychle.A taky poctivě přiznal vady i s cenou oprav, takže by přišla na cca 220000kč po opravě spojky atd.Asi 3 věci z toho spojka největší. Prý má doklad na kilometry i papíry o dovozu z německa od oprav atd.A ta druhá ze Zlína ,je po milionáři co ji dupal na krk a jak ji zlikvidoval ,tak ji prodává.Už rok leži u baráku a hnije.na opravu je tam jen od pohledu X věcí. Ráfky olezlé a zčernalé na opravu.Předek bouraný. nárazník bez ostřikovačů.Špatně sesazené plechy,nelícují,Neoriginální lampy NONAME.Motor tak akorát špinavý takže nikde neteče olej a nebyl umýtý to je jediné plus.Jinak v interiéru je hliník ,který je v místech u šajtry,rádia a na dveřích totálně odrbaný.Zničený popelník odrbaná loketní opěrka . Sedačky OK,ty vydrží.Chtěl bych mít v omě takovou kůži: Víko kufru promáčklé zhora??
Jízní vlastnosti divné?? Píše se zde že to má neskutečný podvozek!!
No nevím mám na omeze nalítáno 190000km a origo podvozek a není horší než M5. takže tato M5 má v pr...
Podvozek,brzdy, svítí ABS a /!/ tah motoru je divný. Jakoby propad než zabere.Tlačítko SPORT jsem nepoužil!! Jinak jsem nabídl 100000kč.Spíš jen z hecu.Mrzí mě že někdo tak zdevastuje tak dobré auto. Zajímalo by mě jestli bych to za 100000kč opravil kdyby to majitel za 100000 prodal??????
Jinak jako další výběr je BMW 745?? Ale potřeboval bych poradit a hodně.Vyznám se v opelech .Ale bmw je mi záhadou.Tak díky každému kdo napíše a podělí se o zkušenosti.O M5 jsem přečetl veškeré odkazy.....zatím vím na co koukat. Ale jsem omezen financema.Tak musím najít co nejvíc muziky za co nejmíň peněz.A myslím že i za 400000 může být vrak.Zřejmě se poohlédnu někde na západ......nebo u jiné značky.....






Vybiras dva odlisne typy
Budto se chces vozit tvrdou M5 a porad mrskat saltpakou, nebo plout v sedmicce a uzivat si pohodli a prostor..
Jestli nepospichas tak se budto koukni za hranicema, nebo pockej, ono se neco objevi. Ja vybiral z 5ti kusu, nez jsem koupil prvni M5.
Ta co s ni ted jezdim ma na tachometru 459 000 Km, privezli jsme ji tedy s kleklym motorem, ale kdyby se vymenila radicka a madlo rucky, nerekl bys ji ani 200 000 Km, ramena byly docela dobry, vse opotrebovane sotva tak na pulku KM. Vse uz je vymenene a neni to zas tak drahe..

Budto se chces vozit tvrdou M5 a porad mrskat saltpakou, nebo plout v sedmicce a uzivat si pohodli a prostor..
Jestli nepospichas tak se budto koukni za hranicema, nebo pockej, ono se neco objevi. Ja vybiral z 5ti kusu, nez jsem koupil prvni M5.
Ta co s ni ted jezdim ma na tachometru 459 000 Km, privezli jsme ji tedy s kleklym motorem, ale kdyby se vymenila radicka a madlo rucky, nerekl bys ji ani 200 000 Km, ramena byly docela dobry, vse opotrebovane sotva tak na pulku KM. Vse uz je vymenene a neni to zas tak drahe..
Ono se to má tak.Měl jsem sporťáky a nyní mám Opel omega 3,0 V6. takže rád bych výkoné auto ale taky pohodlné a dostatěčně velké pro lidi i nějaký ten nákup nebo zavazadla.Ale co nechci tak omezovat se v jízdních vlastnostech,sportovnímu podvozku a kvalitě.Takže chci raději ojeté auto ,které je kvalitní.Ovšem za 200tis.Tím jsem si výběr ztížil ,ale bohužel nekradu 

Možná je to tak ,ale pokud hledám auta na netu ,tak píšu jaký chci rok a kolik kilowat.Píšu většinou 225kw. To je minimum.Bohužel tam bmw 540 nejde.Jel jsem i v S8 a jela dobře.Takže se budu dívat po autech 300 koní.M5 je ikona a má prostě jméno.540 je obyčejné BMW které mě nenadchne.Chci si pořídit něco čím si splním sen.20 let pomalu lezu ze škodovky do větších.Takže pokud dnes mám 218 koní musím mít 300
Prostě jsem si dal nějaké mantinely a i přest že nemám obnos na velké vyskakování budu hledat





Je fakt, ze ta za tech 210k vypada na fotkach pekne, ale chce to omrknout na zivo..
Jinak pokud chces kolem tehle penez M5tku, vezmi sebou nekoho, kdo se v tom vyzna a vyraz se na nejake podivat, pokud to nebude vylozene suplik s hucicima prevodama, diferakem, neudrzitelny na silnici a totalne bez vykonu, nikdy do ni 200k nenasypes, jak ti spousta lidi radi..
Kdyz se to vezme kolem a kolem, je na M5 vylozene extra jen motor, kdyz ti odejdou Vanosy, jakoze jsem videl asi 2x, ze je nekdo repasoval (cca 15-30k), nebo vylozene neznicis motor, ostatni veci nejsou tak drahe.
Pokud umis shanet, nemusis kupovat kotouce za 11k, daji se po slevach sehnat za pulku, repset spojky od Luku stoji 7k, setrvak nejakych 17k, to samy tlumice, ramena atd, neni tam tolik nesehnatelnych veci.
Kazdopadne to chce rezervu alespon 30-50k po nakupu, at mas pro jistotu na dulezite opravy..
Pokud s tim chces jezdit, ne jen lestit, spis ti uz na porad zatizi rozpocet olej, gumy a benzin
Jinak pokud chces kolem tehle penez M5tku, vezmi sebou nekoho, kdo se v tom vyzna a vyraz se na nejake podivat, pokud to nebude vylozene suplik s hucicima prevodama, diferakem, neudrzitelny na silnici a totalne bez vykonu, nikdy do ni 200k nenasypes, jak ti spousta lidi radi..
Kdyz se to vezme kolem a kolem, je na M5 vylozene extra jen motor, kdyz ti odejdou Vanosy, jakoze jsem videl asi 2x, ze je nekdo repasoval (cca 15-30k), nebo vylozene neznicis motor, ostatni veci nejsou tak drahe.
Pokud umis shanet, nemusis kupovat kotouce za 11k, daji se po slevach sehnat za pulku, repset spojky od Luku stoji 7k, setrvak nejakych 17k, to samy tlumice, ramena atd, neni tam tolik nesehnatelnych veci.
Kazdopadne to chce rezervu alespon 30-50k po nakupu, at mas pro jistotu na dulezite opravy..
Pokud s tim chces jezdit, ne jen lestit, spis ti uz na porad zatizi rozpocet olej, gumy a benzin

E65DRIVER píše:Kup tu za 210 ze Zlína jak je na sauto. Je to bývalé auto pana Valenty = majitele Synotu. Byl by jsi frajer po nem mit autoje to hoodne bohatej člověk.
Jseš si tím jistej? Valenta měl stříbrnou E39 M5 a hlavně, jezdí na Monackejch značkách
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Prosimte ktery naklady budou jinde krome ceny kotoucu? Jestli jsou ceny dilu na M5 drazsi o rekneme 20% nez na 540i, nemyslim si, ze je to pro rozhodovani jestli "ikonu", nebo "seriovku" moc..
Pravda jsou dve veci a to, ze pokud nebude M5 servisovana, pojede stejne jako 540i a tu poridis v nakupu i lacineji..
Pravda jsou dve veci a to, ze pokud nebude M5 servisovana, pojede stejne jako 540i a tu poridis v nakupu i lacineji..
Myslím si že na M5 jich budeš potřebovat víc. Co motor a elektronika. Při tom výkonu bude všechno odcházet rychleji a bude muset všechno kupovat nové originál. Podle mě to je stejné jako koupit E31 a E32 za sto tisic jedno bude krásný a zachovalý auto a jedno bude krám do kterýho budeš sypat. A přitom to jsou vlastně stejný auta.
No, nevim co by melo odejit na elektronice a pokud se ti vysype S62, oprava nebude o tolik drazsi, nez stejne rozsypana M62..
Jeste k ty elektronice-je pravda, ze elektronicky pedal a reseni M dynamic drive, tlacitko "SPORT" tam jsou navic, nicmene jsem nikdy necetl ani nevidel, ze by to nekomu odeslo..
Sazka do loterie je kazdopadne kazdy auto, pokud nechces resit pripadne opravy, jezdi tramvaji, nebo drockou
Jeste k ty elektronice-je pravda, ze elektronicky pedal a reseni M dynamic drive, tlacitko "SPORT" tam jsou navic, nicmene jsem nikdy necetl ani nevidel, ze by to nekomu odeslo..
Sazka do loterie je kazdopadne kazdy auto, pokud nechces resit pripadne opravy, jezdi tramvaji, nebo drockou
