Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
oprava-repas diferenciálu M3 E46
ahojte neviete mi poradiť kto opravuje-repasuje diferáky na M3 E46,moj mi ked idem do zákruty v malej rýchlosti napr.na kruháči zahučí,ked idem rovno tak nič,ešte som skusal tak že sme zdvihli jedno koleso druhé zablokovali a jednotka a trochu akože sa pohnuť a tiež zahučal tak by som ho chcel dať pozrieť niekomu čo tomu rozumie,díky čauko
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Roman804 píše:ahojte neviete mi poradiť kto opravuje-repasuje diferáky na M3 E46,moj mi ked idem do zákruty v malej rýchlosti napr.na kruháči zahučí,ked idem rovno tak nič,ešte som skusal tak že sme zdvihli jedno koleso druhé zablokovali a jednotka a trochu akože sa pohnuť a tiež zahučal tak by som ho chcel dať pozrieť niekomu čo tomu rozumie,díky čauko
Zkus uživatele Hanz tady na klubu, nebo na jeho stránce http://www.streetpro.cz
Hanze jsem ohledne repasu diferaku na m3 e46 kontaktoval, zdelil mi, ze se do toho nepusti a ze to vicemene nejde. mne nic nehuci, ale mam v nem vule, Kabatnik rikal, ze vule vymezit bez poblemu jde.
dalsi alternativa je neorigo diferak, ktery udela stejnou sluzbu za mnohem min penez. zde na foru je clen, ktery to takhle resil, ale nepamatuji jmeno.
dalsi alternativa je neorigo diferak, ktery udela stejnou sluzbu za mnohem min penez. zde na foru je clen, ktery to takhle resil, ale nepamatuji jmeno.
Ahoj aký neorigo diferák myslíš,lebo čo ja viem tak takéto sú ba origo alebo potom ked niekto vyrába súťažné ale tie sú drahšie ako nový origo,a ak dobre viem tak vôľu vymedzíš iba na tých satelitných kolečkách ,tak že tam dáš nové pliešky,ale to mi robili minulý rok a aj teraz je toto ok.
netso píše:Hanze jsem ohledne repasu diferaku na m3 e46 kontaktoval, zdelil mi, ze se do toho nepusti a ze to vicemene nejde. mne nic nehuci, ale mam v nem vule, Kabatnik rikal, ze vule vymezit bez poblemu jde.
dalsi alternativa je neorigo diferak, ktery udela stejnou sluzbu za mnohem min penez. zde na foru je clen, ktery to takhle resil, ale nepamatuji jmeno.
no kúpil som iný difer,mal by mať iba 62tis.km a robí mi to stále to isté,ložíská som menil hned originál germany,tak neviem,čo spomínal chlapík čo mi pretým ho repasoval,tak vraj tento typ diferu pribrzduje hlavne ľavú stranu je tam aj vlastne viskozna spojka,tak či ešte nehučí homokineták v poloosi, no iné už neviem čo by to mohlo byť,asi vymením poloos a sa uvidí
Samozřejmě že diff u e46 M3 vydrží mnohem víc než 20T, můj má například najeto rovných 100T a je jak novej, rozdělával jsem ho minulej tejden, možná už ta svornost nebude taková jaká má bejt, ale jinak je v super stavu
Ano může vydržet jen 20T, ale to se k tomu člověk musí chovat jako prase a nestarat se. Největší chyba jaké se lidi dopouští je, že neměněj olej v difu, hlavně potom co mu daj zahulit, pak se s toho stane kaša a vše jde do p...
Příklad, jezdím na okruhu pár hodin, tak pak jedu vyměnit náplně, stejně tak když si jedu zadriftovat jedu měnit, samo když si někde hodím smyka neběžím na výměnu náplně, ale když to rozehřeju v tahu tak cca 2 - 3 hodinky tak měním, pak se difu nemůže nic stát.
Nejhorší je, že každej si řekne auto je na to uzpůsobený tak sednu a jezdím, ovšem tak to není, když tomu dám zakouřit, přepálím olej v difu, jelikož to kroutím na okruhu, tak se musí měnit, ten kdo to nedělá se mu ten olej přepálí, přestane fungovat viskozita a pápá.
By se někdo divil co s toho teče po jednom dni na okruhu, hnus blato, olej v hajzlu, nemluvě o výměne i v motoru to pak taky může někdo napsat že motor vydrží 100T, ano pokut se drží předepsanej servis vydrží sto, když se tomu loží a nestará se.

Ano může vydržet jen 20T, ale to se k tomu člověk musí chovat jako prase a nestarat se. Největší chyba jaké se lidi dopouští je, že neměněj olej v difu, hlavně potom co mu daj zahulit, pak se s toho stane kaša a vše jde do p...
Příklad, jezdím na okruhu pár hodin, tak pak jedu vyměnit náplně, stejně tak když si jedu zadriftovat jedu měnit, samo když si někde hodím smyka neběžím na výměnu náplně, ale když to rozehřeju v tahu tak cca 2 - 3 hodinky tak měním, pak se difu nemůže nic stát.
Nejhorší je, že každej si řekne auto je na to uzpůsobený tak sednu a jezdím, ovšem tak to není, když tomu dám zakouřit, přepálím olej v difu, jelikož to kroutím na okruhu, tak se musí měnit, ten kdo to nedělá se mu ten olej přepálí, přestane fungovat viskozita a pápá.
By se někdo divil co s toho teče po jednom dni na okruhu, hnus blato, olej v hajzlu, nemluvě o výměne i v motoru to pak taky může někdo napsat že motor vydrží 100T, ano pokut se drží předepsanej servis vydrží sto, když se tomu loží a nestará se.