Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

F10 M5 oficiálně...

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od matal Moderátor »

Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#42 Příspěvek od ARMAN »

m5 vs GT-R, Chris Harris http://youtu.be/K8jLbyNloCg
Uživatelský avatar
Becx
Registrovaný
Příspěvky: 1897
Registrován: stř 09.03.2005 01:00
Bydliště: Kroměříž

#43 Příspěvek od Becx »

měl jsem možnost vyzkoušet, ale obávám se, že to M5 natře kde jaká Fabia :-)
Přílohy
m5_tp_2.jpg
m5_tp_2.jpg (139.45 KiB) Zobrazeno 2104 x
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od LiborM »

Ach ti uředníci:-) Max.rychlost 150km/h

Říkáš Fabia? Tak to trochu rozepiš,ale mám spíš pocit,že to asi pojede,jednou je to M5,ikona supersedanů.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Uživatelský avatar
janbrasna
Registrovaný
Příspěvky: 544
Registrován: sob 25.02.2012 01:00
Bydliště: PRG-NYC-SFO

#45 Příspěvek od janbrasna »

Ono je to celý OTP vyplněný blbě, krom rychlosti je totiž špatně i ta váha (na kterou asi Becx narážel…), má být cca 1945kg…
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#46 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

A tem výkon a otáčky sedí?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
janbrasna
Registrovaný
Příspěvky: 544
Registrován: sob 25.02.2012 01:00
Bydliště: PRG-NYC-SFO

#47 Příspěvek od janbrasna »

Jj, to sedí:

Nejvyšší výkon: 412 kW/560 koní při 6 000 až 7 000 ot./min.
Nejvyšší točivý moment: 680 Nm při 1 500 až 5 750 ot./min.
Zrychlení 0 - 100 km/h: 4,4 s
Zrychlení 0 - 200 km/h: 13,0 s
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#48 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Aha, to je F10, mně se to plete s tím vedlejším vláknem E60 M5. Kurwa, ten lineární krouťák v takovým rozsahu otáček.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Diffusion
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: sob 26.08.2006 00:00
Bydliště: Jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od Diffusion »

Tak mám jízdu za sebou musím říct, že se smíšenými pocity...

Nejspíš to bude tím, že jsem od toho auta čekal opravdu hodně a tím může být moje hodnocení značně zkreslené.

Ale v rychlosti mé pocity:

Reakce plynu a celkově motoru mě hodně zklamali. Psalo se o tom že prodleva turba by měla být u této M5 minimální, nicméně tento pocit jsem opravdu neměl.
Prodlevy byly dosti velké obzvláště v nižších rychlostech až to působil hodně nepříjemně.

Především v automatickém režimu i při nastavených parametrech vše na Sport Plus. Lepší to bylo pokud člověk používal výhradně pádla a vše si reguloval sám...nicméně i tak to nebyla žádná výhra.

Motor táhne hezky obzvláště ve vyšších otáčkách ale očekával jsem více akce a pocitu propojení s autem.
Pravdou je, že zkreslení rychlosti v tomto autě je opravdu extrémní a proto se na vás emoce z řízení příliš nepřenáší.

Zvuk: no řekněme diskutabilní. Auto je hodně utlumené takže pocit ze zvuku moc nečekejte. Z venku to bude asi zajímavější :D

Interiér opravdu moc pěkný a perfektně zpracovaný. Sedala špičková. Konečně jsem měl od dob E39 zase pocit, že to ve vnitř stojí zato, protože to co vyběhlo s E60 tak k tomu není komentář.

Další kapitolou je řízení a posilovač:
Řízení je opravdu dost mělké, nevýrazné a necitlivé. Příliš zpětné vazby nečekejte. Pokud někdo jezdil ve starších Mkách tak bude vědět o čem je řeč. Tohle beru jako podstatné mínus tohoto jinak krásného Mka.

Podvozek působí jistě, a i přes nejtvrdší nastavení není nepříjemný a velmi dobře absorbuje nerovnosti. Při brzdění je precizní, karoserie se neutápí a celkově auto hezky vede.

Převodovka je opravdu špičková a v dnešní době bych si troufnul říct, že nemá konkurenci.

Co se týče vzhledu tak to je samozřejmě věc osobního názoru, ale za mě můžu říct, že na živo se mi nová M5tka opravdu moc-moc líbí a tak trošku jsem se do ní zamiloval 8) .

Jedná se o velmi rychlí super sedan, ale nějak obzvláště sportovní a syrový charakter nečekejte. K tomu je potřeba si pořídit M3 nebo 1M 8)
Oproti starším generacím vás o to méně vtáhne do děje a působí tak precizně, že všechnu tu práci tak nějak odvede za vás, aniž by jste o tom věděli…Což mě osobně dost mrzí…..

Což nic nemění na tom, že bych ji chtěl mít doma v garáží a nejspíš bych v ní i přespával :wink:
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#50 Příspěvek od ARMAN »

myslel jsem si že bmw manualy u Mek zrušila uplně ale neni to pravda, mno... v americe to neni pravd :D http://www.youtube.com/watch?v=c3qjDQw_kpQ

blabolil tam něco o "hnuti za zachranu manualů" jestli to hnuti nepochazelo z tohoto videa http://www.youtube.com/watch?v=pPAe6w4ypK8 :)
Odpovědět