Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
dotaz na majitele m3 E46
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Whizour píše:Vím že je m3 srdcovka s drahejma dílama a E92 je nový auto který má levnější díly a stejnej výkon.
odpoveděl jsi si sám , buď máš srdce a nebo rozum



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Měl jsem tu čest s oběma auty. Moje volba by byla jednoznačně málo jetá E46 ///M3. Atmosferickej šestiválec je fantastickej plynulým nástupem výkonu se špičkou kolem 8 tis. ot., fantastickým zvukem a vzhledem k nabízeným výkonům i příznivé spotřebě... Jen bych měl dilema s převodovkou. SMG tu funguje skvěle, řadí rychle, meziplyny super. Ale u ojetiny bych měl strach, když se něco pokazí, že na tom finančně vykrvácím...
No je na zvážení prostý fakt, že v reálném světě je 335i o dost rychlejší než M3 E46, s kvalitním chipem je dokonce je na úrovni V8 M3, např. přidáním quaife svoru a chipu od ESS, JB4 (Burger), Vishnu atd.., je 335i konkurent V8 M3, ne E46...
To je holý fakt. Zážitky z jízdy a zvukový projev jsou samozřejmě subjektivní záležitost a R6 M3 je stylovější a exklusivnější....
To je holý fakt. Zážitky z jízdy a zvukový projev jsou samozřejmě subjektivní záležitost a R6 M3 je stylovější a exklusivnější....
janbrasna píše:Jako leštěnku do garáže bych šel do M3 E46. Ideálně pokud majitel před tebou to měl stejně… 335i bude jednak víc olítaná běžným denním provozem, druhak bude složitější na údržbu (komplikovaný motory, spousta potencionálně slabých míst).
No závady na N54 sice jsou, ale neslyšel jsem o nějakých fatalitách. S54 je sice jeden z nejlepších motorů historie, ale notoricky známý jsou jeho tendence posílat ojnice skrz blok...

Mka dělá motor a svor, takže 330i bych nenazýval "baby M"
Realita je taková, že 335i je rychlé konzumní auto a konec jeho cenového propadu je v nedohlednu, E46 M3 je budouci klasika a jeho ceny jsou skoro na dně, takže je to rozhodně lepší investice...
Děkuji,mam rozhodnuto E46 M3 -tahlo mě to tak a tady jste mi jen utvrdili,chci to hlavě jak říkám ,,garážovat,, s mojí e46 jsem za poslední dva roky najel asi 1tis km,jo winterauto do lesa a služebák je kolikrát pohodlnější a beze strachu třeba u nákupních středisek
Omlouvam tomu ,kterému sem vstoupil do diskuze ale obou nám jde asi o to samé 


honsska píše:Řeším úplně to samé ,auto mam na nájezd 1-2 tis za rok jinak jako leštěnku do garáže,bud E46 330í-baby M3 v 1A nebo M3 E46 a nebo civil E90,E91 335í-nájezd do 100 tis km,jen manuál a super stav,poté love-Babo rad.ušetřit-bez kompromisu-nové auto?
ty kraso.. rocní nájezd 1-2 tisíce km... z tebe nebude mít Kalousek radost



V tomhle případě asi fakt tu M3.. jak tu někdo výše psal.. budoucí klasika a M3 je proste M3 ... 335i jsou mraky vsude....

M3maniac píše:dobře ses rozhodl ,emko je emko a e46ka je dobré a zábavné emko
Díky,ted o tom jen přesvědčit manželku,už je přesvědčena



dilu na m3 bych se nebal tolik, neprijde mi ze by to bylo tak drasticky az teda na pruserovy veci...chce to mit kontakty nejaky
a delat si servis sam! pak je v vse ok
m3 s smg si myslim bude lepsi v tom smyslu, ze to predchozi uzivatel oproti manualu nemuze tolik dokurvit...preci jen to tam hlida el, smg...II generace je podle me v klidu. Cili brat roky 2003 a dal.
e46m3 je posledni schopny bmw, pokud jde o motorsport :palec:


m3 s smg si myslim bude lepsi v tom smyslu, ze to predchozi uzivatel oproti manualu nemuze tolik dokurvit...preci jen to tam hlida el, smg...II generace je podle me v klidu. Cili brat roky 2003 a dal.
e46m3 je posledni schopny bmw, pokud jde o motorsport :palec:
stejne dilema jsem resil pred rokem, tehdy ceny 335i byli jinde. mam zkusenost s 135i, extremne zabavny vuz - podvozek, ale celkovy charakter toho auta byl takovy holcici a to hlavne projev motoru, mne 35i zklamal jak charakterem, tak vykonove.
kdyz poridis slusnou m3 a zjistit, ze ti nevyhovuje, tak ji hrave prodas a poridis turbiny a nacipujes, ale zpatky k atmosfere se budes vracet velice tezko, protoze za chvily nebudou.
ceny ND pri tak malem najezdu mne nezajimaji a poridis dobry kus.
nutno rict, ze vuci e90 jsem zaujat, libi se mi jenom v kupe a paketu, jinak des, radost za volantem jsem tam nenasel. presto, ze mam m3, tak i jizda v e46 v 320d byla pro mne daleko vetsim zazitkem, nez jizda v e90 320d, uz s jakymkoliv motorem to pro mne nemuze byt dobre auto, kdyz prapusty zaklad v e90 necitim.
kdyz poridis slusnou m3 a zjistit, ze ti nevyhovuje, tak ji hrave prodas a poridis turbiny a nacipujes, ale zpatky k atmosfere se budes vracet velice tezko, protoze za chvily nebudou.
ceny ND pri tak malem najezdu mne nezajimaji a poridis dobry kus.
nutno rict, ze vuci e90 jsem zaujat, libi se mi jenom v kupe a paketu, jinak des, radost za volantem jsem tam nenasel. presto, ze mam m3, tak i jizda v e46 v 320d byla pro mne daleko vetsim zazitkem, nez jizda v e90 320d, uz s jakymkoliv motorem to pro mne nemuze byt dobre auto, kdyz prapusty zaklad v e90 necitim.
Cítím to obdobně,335í ani 135í neznam ale rozdíl mezi E90 třeba 320D a E46 vidím to celkem prozaicky,techniku nezastavíš,pokud budu srovnávat parametry co se týče výkonu E90 vede ale bohužel pokud přistupuju k bmw jako k srdcové záležitosti a nezajímají mě užitné hodnoty a roky aut tak řada E90 oproti E46 nemá,,duši,,.Nehledě ted když už pomalu končí výroba E90 pomalu ale jistě se začíná docenovat kvalita v podobě E46 kde i po několik letech provozu nepodléhají některé podvozkové díly korozi oproti E90 estetika a ergonomičnost spolu se šetřením které se maskuje v podobě přístrojové desky ,je to, co se mi nelíbí,to vůbec nechci hanit E90,E91 v M paketu je to překrásné auto,bohužel čas nezastavíš a dneska už jsou priority i u BMW nastaveny trochu jinak,takže Go M3 E46netso píše:stejne dilema jsem resil pred rokem, tehdy ceny 335i byli jinde. mam zkusenost s 135i, extremne zabavny vuz - podvozek, ale celkovy charakter toho auta byl takovy holcici a to hlavne projev motoru, mne 35i zklamal jak charakterem, tak vykonove.
kdyz poridis slusnou m3 a zjistit, ze ti nevyhovuje, tak ji hrave prodas a poridis turbiny a nacipujes, ale zpatky k atmosfere se budes vracet velice tezko, protoze za chvily nebudou.
ceny ND pri tak malem najezdu mne nezajimaji a poridis dobry kus.
nutno rict, ze vuci e90 jsem zaujat, libi se mi jenom v kupe a paketu, jinak des, radost za volantem jsem tam nenasel. presto, ze mam m3, tak i jizda v e46 v 320d byla pro mne daleko vetsim zazitkem, nez jizda v e90 320d, uz s jakymkoliv motorem to pro mne nemuze byt dobre auto, kdyz prapusty zaklad v e90 necitim.
