Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Moje prvni "M" power V10
kluci, kluci, řešit tu nějakej pojebanej skorosupersport od Toyoty, když tu je tahle šedá paráda... no nevim, asi tomu dostatečně nerozumim..
nad e60 M5 sem proslintal spoustu času, takže respekt tady týhle, je kásná... hlavně na interiéru je vidět, proč byla v e60 bílá kůže takovej prodejní trhák, je to paráda..
tak hodně fajn kilometrů a nezapomínej prosim ani na tenhle topic, asi nebudu sám, kdo rád uvidí víc fotek/videí, keep it coming!
nad e60 M5 sem proslintal spoustu času, takže respekt tady týhle, je kásná... hlavně na interiéru je vidět, proč byla v e60 bílá kůže takovej prodejní trhák, je to paráda..
tak hodně fajn kilometrů a nezapomínej prosim ani na tenhle topic, asi nebudu sám, kdo rád uvidí víc fotek/videí, keep it coming!
Byl sem se ptat na zkusenosti v Inveltu, AutoBase, Bychla i BMW v Hradci Kralove a vzdy jsem dostal stejnou odpoved. Prodali jsme 0 nebo 1kus a na servis k nam prijel 1-2 ks za poslednich 6let na vymenu svicek nebo kotoucu.
Z toho jsem si odvodil, ze nikdo z techto 4rech servisu nevynika nad druhym zkusenostmi s M5.
Chvala se ke me donesla na BMW v Liberci, ale nemam osobni zkusenost.
Varianta je také ACR Budejovice, kde auto servisovali od 1km!
Btw. Ve ctvrtek jsem ji po mesici konecne vytahl a to rovnou na mini srazek na Cernak. Celkem tak do 20ti aut, ale kosa nas premohla vyrazit na kafco. A nasledne domů.
Kamarada jsem jeste hodil na Smichov a pak jsem se vydal přes Chuchli na novy obchvat a hlavne do tunelu smerem k D1...stahuju okenko........ podradil si na 2 (krasne vam tam elktronika vlozi meziplyn) a zatlacil plyn k podlaze....vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum na sebe dlouho nenechalo cekat a ja byl nachystanej pri 8tisicich dat za TRI.
Trojka tam padla krasne (zatim to delam tak, ze zatahnu za padlu a az pote uberu a pote opet pridam) a M5 byla rozhodnuta spalit za sebou všechno zive a z tunelu vyrazit s ohnem v zadech. Tento zamer nam ale prekazil usekovy radar, takze zpatky na brzdy a opet za 2 a alespon na konci tunelu zazit opet nadherne vuuuuuuuuuuuuuum, ktere v nem muselo znit jeste dalsi hodinu
Proste vam to neda si na tvari nenechat vykreslit ten znamej skleb, kterej pripomina usmev od ucha k uchu a se kterym pusobite na sve okoli byt o 1000% positivneji!!!
Z toho jsem si odvodil, ze nikdo z techto 4rech servisu nevynika nad druhym zkusenostmi s M5.
Chvala se ke me donesla na BMW v Liberci, ale nemam osobni zkusenost.
Varianta je také ACR Budejovice, kde auto servisovali od 1km!
Btw. Ve ctvrtek jsem ji po mesici konecne vytahl a to rovnou na mini srazek na Cernak. Celkem tak do 20ti aut, ale kosa nas premohla vyrazit na kafco. A nasledne domů.
Kamarada jsem jeste hodil na Smichov a pak jsem se vydal přes Chuchli na novy obchvat a hlavne do tunelu smerem k D1...stahuju okenko........ podradil si na 2 (krasne vam tam elktronika vlozi meziplyn) a zatlacil plyn k podlaze....vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum na sebe dlouho nenechalo cekat a ja byl nachystanej pri 8tisicich dat za TRI.
Trojka tam padla krasne (zatim to delam tak, ze zatahnu za padlu a az pote uberu a pote opet pridam) a M5 byla rozhodnuta spalit za sebou všechno zive a z tunelu vyrazit s ohnem v zadech. Tento zamer nam ale prekazil usekovy radar, takze zpatky na brzdy a opet za 2 a alespon na konci tunelu zazit opet nadherne vuuuuuuuuuuuuuum, ktere v nem muselo znit jeste dalsi hodinu

Proste vam to neda si na tvari nenechat vykreslit ten znamej skleb, kterej pripomina usmev od ucha k uchu a se kterym pusobite na sve okoli byt o 1000% positivneji!!!
navazuji na diskuzi na minisrazik z Cernyho Mostu, kolik motor toci pri jake dalnicni rychlosti, tak:
3,5tis ot/min = 155kph na 7.kvalt
co je hodne zajimavy oproti ostatnim autum, tak vam to jaksi vubec nevadi, muzete tocit klidne 5tisic a motor je tak vyvazenej se si toho ani nevsimnete...coz ma druhou nevyhodu, furt na to slapete do 7-8tis jak magor
3,5tis ot/min = 155kph na 7.kvalt
co je hodne zajimavy oproti ostatnim autum, tak vam to jaksi vubec nevadi, muzete tocit klidne 5tisic a motor je tak vyvazenej se si toho ani nevsimnete...coz ma druhou nevyhodu, furt na to slapete do 7-8tis jak magor

zdary, jak se daří Mku? jak se s tou potvorou sžíváš? a jak si zatim vyřešil ten servis? budeš brzo asi nějakej potřebovat, BMW svolává všechny e60/61 a 63/64 do servisu, o trochu víc tady:
[code:1]http://www.autoweb.cz/bmw-svolava-minulou-radu-5-a-6-do-servisu/[/code:1]
btw bude to asi fakt, na M5boardu se to téma řeší taky..
_____________________________
a pod čarou - neřikam, že nutně pro inspiraci - ale jak ta kára taky jede, tak si jí na ringu náležitě užij
[code:1]http://www.youtube.com/watch?v=6K4ldeg3lv0[/code:1]
(byl bych rád, kdyby jsme se tu vyhli diskusi, jestli to je nebo neni přes čáru...)
[code:1]http://www.autoweb.cz/bmw-svolava-minulou-radu-5-a-6-do-servisu/[/code:1]
btw bude to asi fakt, na M5boardu se to téma řeší taky..
_____________________________
a pod čarou - neřikam, že nutně pro inspiraci - ale jak ta kára taky jede, tak si jí na ringu náležitě užij

[code:1]http://www.youtube.com/watch?v=6K4ldeg3lv0[/code:1]
(byl bych rád, kdyby jsme se tu vyhli diskusi, jestli to je nebo neni přes čáru...)
335i diky, zavolam asi do budejovic
s eMkem jsem uz najel kolem 2tis km a zrovna vcera jsem otocil Pha-Brno-Pha a zjistil jsem, ze se da i setrit
tam i zpet s "nejakym" malym popojizdenim po Brne a s tempomatem na 150kph jsem dorazil s 13,3l
Pokud by byl i dobrej asfalt tak verim, ze se da jet i za 12l s rychlosti kolem 120kph
od minuleho tydne jezdim uz s vypnutou stabilizaci a s 507HP...
V modu 400HP dráha plynoveho pedalu je neprijemne "tupa" jako u VW a ostatnich sracek a to me nejdrive hodne neprijemne prekvapilo, hlavně po presednuti z 350Z.
jinak velke rozdily mezi nastavenim podvozku od konfortu po tuhy pri kterem na nerovnostech "poskakujete" jako v ryzim sportaku
vahu samozrejme nezapre a tam kde jsem si Zetko rozhodil na kruhaku dverma napred, tak M5 tam zatim horko tezko skládám.
kazdopadne se denne nekolikrat smeju od ucha k uchu jako magor

s eMkem jsem uz najel kolem 2tis km a zrovna vcera jsem otocil Pha-Brno-Pha a zjistil jsem, ze se da i setrit

tam i zpet s "nejakym" malym popojizdenim po Brne a s tempomatem na 150kph jsem dorazil s 13,3l
Pokud by byl i dobrej asfalt tak verim, ze se da jet i za 12l s rychlosti kolem 120kph
od minuleho tydne jezdim uz s vypnutou stabilizaci a s 507HP...
V modu 400HP dráha plynoveho pedalu je neprijemne "tupa" jako u VW a ostatnich sracek a to me nejdrive hodne neprijemne prekvapilo, hlavně po presednuti z 350Z.
jinak velke rozdily mezi nastavenim podvozku od konfortu po tuhy pri kterem na nerovnostech "poskakujete" jako v ryzim sportaku
vahu samozrejme nezapre a tam kde jsem si Zetko rozhodil na kruhaku dverma napred, tak M5 tam zatim horko tezko skládám.
kazdopadne se denne nekolikrat smeju od ucha k uchu jako magor

V10 je ďábel
od 6tis chytá druhy dech a zatahne vas jeste hloubeji do sedacek, jako napr. vcera, kdy jsme se pozdravili s jednou E92 M3 (samolepky Hamann a urcite upravovany lauf
) pri vyjezdu z Prahy na D1.
Trosku jsme tomu nalozili a za chvili tam svitilo 273kph a M3 byla za mnou..na silnici se nesnazim zavodit, ale co me prekvapilo, tak to byla chvile..., zadna prodleva zadny cekani na prehoupnuti pres 240... proste tahne jako bestie

od 6tis chytá druhy dech a zatahne vas jeste hloubeji do sedacek, jako napr. vcera, kdy jsme se pozdravili s jednou E92 M3 (samolepky Hamann a urcite upravovany lauf

Trosku jsme tomu nalozili a za chvili tam svitilo 273kph a M3 byla za mnou..na silnici se nesnazim zavodit, ale co me prekvapilo, tak to byla chvile..., zadna prodleva zadny cekani na prehoupnuti pres 240... proste tahne jako bestie

- Přílohy
-
- odometr.jpg (81.73 KiB) Zobrazeno 2796 x
pesa píše:V10 je ďábel
od 6tis chytá druhy dech a zatahne vas jeste hloubeji do sedacek, jako napr. vcera, kdy jsme se pozdravili s jednou E92 M3 (samolepky Hamann a urcite upravovany lauf) pri vyjezdu z Prahy na D1.
Trosku jsme tomu nalozili a za chvili tam svitilo 273kph a M3 byla za mnou..na silnici se nesnazim zavodit, ale co me prekvapilo, tak to byla chvile..., zadna prodleva zadny cekani na prehoupnuti pres 240... proste tahne jako bestie
Ten motor má "sweetspot" nad 5500rpm a 160km/h, tehdy je výjimečný. Jak často si to člověk může užít v běžném provozu (a dovolit hektolitry paliva a řidičák na vlásku) je diskutabilní. Já osobně preferuju auta, který mě dostanou i v legálních rychlostech a power mám na dotek. Zajímalo by mě, jak byste popisoval jízdu v nějakém dobrém přeplňovaném nářadí, silnějším musclecaru, popř. kombinaci obojího...
Mimochodem, Eisenmann máte Sport nebo Race? A kolik vám S85 papá oleje? Diff je třeba taky "vyzkoušet"

Eissenmann Sport. Race je brutalni
, ale otazka jak se s nim da žít....
Olej - Displej mi po 2tis ujetych km hlasi stale 1,1l
Diff - poslednich 500km jezdim s DSC off a 500HP... dveře jsem jeste nedaval (cekam na okruh, at ho zbytecne nenicim) - jen jsem se parkrat čitelně "sklouzl" s vytocenou trojkou, tam kde 350Z nemela kroutak, M5 chyta druhy dech... (130kph)

Olej - Displej mi po 2tis ujetych km hlasi stale 1,1l
Diff - poslednich 500km jezdim s DSC off a 500HP... dveře jsem jeste nedaval (cekam na okruh, at ho zbytecne nenicim) - jen jsem se parkrat čitelně "sklouzl" s vytocenou trojkou, tam kde 350Z nemela kroutak, M5 chyta druhy dech... (130kph)

tento vikend probehla cesta na Salzburgring a vse se neslo v positivnim duchu.
Cesta tam, ve trosku sviznejsim tempu spolecne s 997 GT3 a 4S bez tempomatů - se spotrebou 13,5l
Cesta zpet jiz v klidnejsim tempu 160kph dalnice, 120kph okresky - 12,5l
Salzburgring je hodne rychla trat (240kph na vodě) bez potreby extremne namahat brzdy, takze M5 vyhovovala. Navic celou nedeli prselo, takze vahova vyhoda hovorila paradoxne pro M5.
Cesta tam, ve trosku sviznejsim tempu spolecne s 997 GT3 a 4S bez tempomatů - se spotrebou 13,5l
Cesta zpet jiz v klidnejsim tempu 160kph dalnice, 120kph okresky - 12,5l
Salzburgring je hodne rychla trat (240kph na vodě) bez potreby extremne namahat brzdy, takze M5 vyhovovala. Navic celou nedeli prselo, takze vahova vyhoda hovorila paradoxne pro M5.
- Přílohy
-
- 3x911 1xM5 Salzburgring.jpg (119.36 KiB) Zobrazeno 2598 x