
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
jit do ni? E 39 M5
nechci propagovat sauto ale tahle M5 je tady uz asi cca 8 měsíců, z me E39 d JE PO NEHODE VRAK A CHCI KONECNE m5, mesicne najedu cca 1000km v kuse, pul dalnice pul okresky, relativne hezke cesty... lehka noha ale moc aut me nepredjizdelo. sezere me to? kdo s tim ma opravdu zkusenost prosim. vydelam vic nez 12 tisic mesicne tak to snad takova hruza nebude ne? pokud se opravdu nepokaka neco mastneho.. dekuji bramboraci za odpovedi a informace 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 55
- Registrován: pát 19.09.2008 00:00
Čus, celý je to o tom, kolik jsi ochoten autu obětovat.Občas není zrovna ideální obětovat všechny peníze každej měsíc do auta.Mám M5 3roky, teď byl po dvou letech velkej jarní servis, už jsem tam za 150tis (podotýkám že je to cena dílů po slevě a práci dělám s kámošem, nechci aby na auto někdo sahal) a to ještě nejsem na konci.Tím bych chtěl říct, že to co projedeš v benzinu u takového auta už je druhotnej výdaj, nicméně když si jízdu užíváš tak je reálná spotřeba někde kolem 24litrů 98oktan..Při dnešních cenách 98oktanu, je to 10kč/km...Další otázkou je zimní provoz, když pominu že je to vůči autu nevhodný a pro mě nepřípustný,tak počítej s podobnou spotřebou i při lehčí noze...Oleje taky budeš potřebovat dost, a musíš ho mít u sebe, protože ho nikde nekoupíš.Koupi takovýho auta je zkrátka třeba promyslet.Ale stojí to za to 

jak napsal burner - spotrebu neřeš - pokud ji budes chtit resit, protoze ti zrovna prachy v penezence nerostou, tak se holt prizpusobis stylem jizdy - da je jet i za relativne malo...kolem 10-11litru.
prusvih u starsich aut je jasnej - odchazi dily, tzn. mesicne te bude stat vic servis nez spotreba a to by jsi si mel se svymi 12 tis promyslet - dle meho tam pujde vic jak pulka vyplaty...
co z toho plyne?
...vydelavat vic!
...smirit se s tim, kdyz nebude na díly, tak zustane stat v garazi a hrozi, ze ji nasledne budes chtit prodat pod cenou...protoze bude rozbita a na opravu nebude
prusvih u starsich aut je jasnej - odchazi dily, tzn. mesicne te bude stat vic servis nez spotreba a to by jsi si mel se svymi 12 tis promyslet - dle meho tam pujde vic jak pulka vyplaty...
co z toho plyne?
...vydelavat vic!

...smirit se s tim, kdyz nebude na díly, tak zustane stat v garazi a hrozi, ze ji nasledne budes chtit prodat pod cenou...protoze bude rozbita a na opravu nebude

je mi jasne ze spotreba je na vedlejsi koleji. kucíí ste me spatne pochopili, ja psal ze nevydelavam 12000t. mesicne, tzn. ze vydelam vic
s tim bych nesel do zadneho BMW.... a najezdim cca 15000km rocne, tudiz by to nemusela byt takova palba na kasírtašku ni? co se tyce gum a spotrebaku, olej mam za hubicku castrol a nejaka sleva na dily se vzdy da uhadat. A na praci ma vzdy kazdej nekoho jen ne origo servis
Co me zajima kolik me to muze rocne stat kdyz najedu tech max 15000km a min, kdyz v zime pojedu radej mhd, nebo stopem,bo nekradu a jsem fanouš
Dekuji


Co me zajima kolik me to muze rocne stat kdyz najedu tech max 15000km a min, kdyz v zime pojedu radej mhd, nebo stopem,bo nekradu a jsem fanouš

Dekuji

V tom autě jsem jednou seděl, je tam celkem špatná kůže, byla asi špatně udržovaná, popraskaná atd, auto má udělanej lak, slušně, vše fungovalo a do auta bylo investováno za ty peníze zadarmo.
Koupit, jezdit a jezdit, až přijde finančně nepřekonatelný problém, prodat na díly, jako uloženku nevím ...
Koupit, jezdit a jezdit, až přijde finančně nepřekonatelný problém, prodat na díly, jako uloženku nevím ...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Filozof píše:Nechci radit a co tak popřemýšlet o E34 M5 nebo M3 E36-E46 ?
To jsou taky užasná auta a servis bude jistě jinde.
E34ka navíc roste na ceně jak sleduji poslední roky pokud je v pěkném stavu takže pokud ji budeš udržovat, máš dobrou investici.
jenže tydle auta jsou ve vetšině případu 20ti letej šrot s vylitaným motorem a padneš do toho ani nevíš jak



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
osobne bych do e39M5 nesel ani s prebytecnyma 12tis/mes... pohledej si, kolik lidi vrazej hned po koupi a pak rocne... 100tis a auto stoji
nebo jak radi kolega- koupit, do/vybydlet a prodat na dily az to klekne (otazkou je, proc jezdit s polorozpadlym prutokovym ohrivacem benzinu a olejnickou s nalepkou M5 a vykonem na urovni 540i)

nebo jak radi kolega- koupit, do/vybydlet a prodat na dily az to klekne (otazkou je, proc jezdit s polorozpadlym prutokovym ohrivacem benzinu a olejnickou s nalepkou M5 a vykonem na urovni 540i)

“Ability is what you're capable of doing.”
pankac píše:540i nee, dyt 530D ji da na prdel na 4.st z 80-120km/h a celkove ma 530D jen o 1sec a nake drobne pomalejsi zrychleni. A prej to hrebenove rizeni taky nic moc. Je to tezky... E46 M ale zni dobre, a je to krasavec, V8 je V8...
si koupim passata a bude klid
Kup si raději pasata nebo oktávku a zavři topic
