Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

turbo na m5

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#1 Příspěvek od ARI »

zdravim vas.je pravda ze motor m5 e34 232kw je stavěny na preplnovaní bez uprav pistu, ojnic atd.kde se dají koupit treba svody s turbem na tento motor,nevite nekdo.diky
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

možná firma JBP to umí ( Jedna Babka Povidala :D ) pokud se bavime o preplnovani ktere ma pridat kone a ne foukat pul baru na seriové jednotce tak prostě ne :) Nové wiseco písty stojí 23tis i s kruhama a cepama , ojky idelne silnejsi coz je cca do 15tis ... a pak se zacina dal :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#3 Příspěvek od Rendis »

Přesně tak. Co můžeš udělat pro svůj motor,aby dobře jel....velkou GO.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#4 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

neni pravda, ze nemuzes pouzit seriovy motor, jen musis omezit plnici tlak nebo snizit kompresni pomer (at uz jinou klikou, ojnicema, pistama nebo tesnenim)...
“Ability is what you're capable of doing.”
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#5 Příspěvek od ARI »

takze celkovně,je to blbost.0,5-1 bar je k nicemu jak pisete.i tento tlak do 1 baru neda tomuto motoru nic?ublížíl by 1 bar motoru bez uprav jak pisete?diky.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MattyX Moderátor »

ten motor ma ve vetsine pripadu najeto bambilion bez jakyhokoliv normalniho servisu co by mel dostavat , stezi dosahuje seriovýho vykonu , defakto jednou nohou v hrobe...takze turbem mu urcite pomuzes ... do kytek :) to je takovy kdyby mozna bylo , asi by to slo , mozna by to vydrzelo , kdyby tam nekdo nekdy mozna neco udelal ... proste za mě ne :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Hyena
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 01.06.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Hyena »

A taky "Kdyz dva delaji totez, neni to totez", aneb 1 bar u malyho a 1 bar u velkyho turba, muze bejt klidne par stovek koni :wink:
KEHO rennsport
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#8 Příspěvek od ARI »

ok.je to vse pravda.motor ma 270 tisic.jede pekne,nekourí,olej nezere,chyta ok bez problemu.nebudu do toho jen tak neco zkouset v garazi.bud poradne jak rika rendis go,a pak po sleze udelam banku a dam kit poradny a nebo nic.jediny co mam,je prehratej sowt z nemecka ,co se tady jeden u nas na morave tim zabyva.ma to tady jeden taky co ma 3,8 m5 a chvála.tak jsem taky do toho sel,za 4200kc.rikal ze tam byly rezervy,ze to nebylo z vyroby na hranici maxu,ze to malinko poladil a rikal 7-8% narust,víc ne.ale nedal to na max,to jsem nechtel.muzu rict po svezení,je to citit.jde to svizneji za plynem nez pred tim.jinak diky vsem za rady.
Odpovědět