Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
jit do ni? E 39 M5
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 154
- Registrován: ned 27.02.2011 01:00
Jednoduché jak sviň ...
Chceš BMW ? pokud ano čti dál.
Chceš auto na 15000km ? ano - BENZIN.
Chceš auto luxusní nebo spíše sportovní ?
Luxusní 5er 7er - sportovní 3er
Chceš nejlepší poměr výkon spotřeba nebo výkon ?
3litr benzín byl nejlepší motor dlouhé roky jinak výkon ti dá M3 M5 nebo
335i ale i pro běžného člověka 330i
Kolik máš peněz ? 200 tisic ? tak pak 330Ci E46 ,nebo 530i - 7er vidím nemáš zájem.
Tam ideal 740i či 745-750-760i ale to je jiná liga finančně.
Pokud máš aspon 350-450tis. a více tak 335i nebo 330i(325i) 530i e60/61 jedou super záleží co chceš, zda dvě turba a možnost problému nebo vyvážený 3litr atmosfera 190KW. roky Osobně tato varianta je nejlepší nejmladšího auta které ty preferuješ roky 2005 - nahoru.
Nebo varianta E46 M3 pro srdcaře .
Prostě nej motory byli 3litr a vše dolu nebo nahoru je o kompromisech nebo penězích a pocitu.
Ještě vymýšlíš ?

Chceš BMW ? pokud ano čti dál.
Chceš auto na 15000km ? ano - BENZIN.
Chceš auto luxusní nebo spíše sportovní ?
Luxusní 5er 7er - sportovní 3er
Chceš nejlepší poměr výkon spotřeba nebo výkon ?
3litr benzín byl nejlepší motor dlouhé roky jinak výkon ti dá M3 M5 nebo
335i ale i pro běžného člověka 330i
Kolik máš peněz ? 200 tisic ? tak pak 330Ci E46 ,nebo 530i - 7er vidím nemáš zájem.
Tam ideal 740i či 745-750-760i ale to je jiná liga finančně.
Pokud máš aspon 350-450tis. a více tak 335i nebo 330i(325i) 530i e60/61 jedou super záleží co chceš, zda dvě turba a možnost problému nebo vyvážený 3litr atmosfera 190KW. roky Osobně tato varianta je nejlepší nejmladšího auta které ty preferuješ roky 2005 - nahoru.
Nebo varianta E46 M3 pro srdcaře .
Prostě nej motory byli 3litr a vše dolu nebo nahoru je o kompromisech nebo penězích a pocitu.
Ještě vymýšlíš ?

mě by ty servisní náklady u e39 M5 za rok celkem zajímaly... ne snad, že by to byl problém, co by mě aktuálně nějak trápil (spíš jsem na tom tak, že bych ji rád do x let vlastnil) tak by mě zajímalo, kolik na její provoz bude potřeba mít v kešeni, aby z toho za dva roky nebyl vrak...
takže, našel by se tu někdo, kdo s tim autem má zkušenosti, kdo by byl schopný a ochotný tu trochu rozepsat ty roční náklady na díly?
takže, našel by se tu někdo, kdo s tim autem má zkušenosti, kdo by byl schopný a ochotný tu trochu rozepsat ty roční náklady na díly?
335i píše:mě by ty servisní náklady u e39 M5 za rok celkem zajímaly... ne snad, že by to byl problém, co by mě aktuálně nějak trápil (spíš jsem na tom tak, že bych ji rád do x let vlastnil) tak by mě zajímalo, kolik na její provoz bude potřeba mít v kešeni, aby z toho za dva roky nebyl vrak...
takže, našel by se tu někdo, kdo s tim autem má zkušenosti, kdo by byl schopný a ochotný tu trochu rozepsat ty roční náklady na díly?
Osobně můj názor je že rozdíl mezi 540i a M5 není již tak markantní aby stál za to investovat do M5ky tolik penez. Proto podle mě ideal je bud 540i nebo pak novější motory které nežerou jak prokopnuté.
M5 pokud chceš aby jela žere 22-35litru benzínu a servis je masakr.
Zadní pneu mizí šíleně ...
Olej bys měl měnit fakt docela brzy...
je toho hodně a jistě nějakej zasvěcenec M5 ti nadhodí plus a mínus M5ky ale já se bavil s borcem co mi sám řekl že příště by do toho ty prachy již neinvestoval. Ona je to i těžká potvora skoro 2tuny a pak i 400koní je dneska už oničem.
Myslím si že M5 už je na hranici a bohužel tam je propast ve spotřebě oproti 4litru velkej.
Osobně bych si udělal radost M3 E46 která je velice podařená a dokáže mít servis uplně někde jinde i váha je o pul tuny menší a je celkově vyváženější.
A na dlouhé trasy 5er či 7er v LPG.
Na zábavu za mě tedy M5 nebrat. Myslím si že se ktomu jednou i M3maniac vyjádřil jakej je to vítr v peněžence/vs zábava nestojí za to.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 926
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Souhlas.
Osobne jsem za ten rok co jsem to Mko 34ku vlastnil (najel jsem 500km) uvazoval vlastne nad vyznamem toho auta. Na dalnici- ok, jede to 250, ale za 20l treba! To ten zminovany 4l to udela treba za 15? Nevim...
Na okresky je to tezka mrcha, na okruh- taky tezky.
Myslim ze rozhodne nejlepsi pomer ceny, vykonu a "fun faktoru" ma prave M3 e46........
Osobne jsem za ten rok co jsem to Mko 34ku vlastnil (najel jsem 500km) uvazoval vlastne nad vyznamem toho auta. Na dalnici- ok, jede to 250, ale za 20l treba! To ten zminovany 4l to udela treba za 15? Nevim...
Na okresky je to tezka mrcha, na okruh- taky tezky.
Myslim ze rozhodne nejlepsi pomer ceny, vykonu a "fun faktoru" ma prave M3 e46........
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
rozdíl mezi M5 a 54Oi ? charakteristika motoru, tam kde 540i umírá, tam m5 začíná, samozřejmě zdrává M5, spotřeba mezi V8 ? podobná, když budeš s4,4 jezdit jako s m5, bude to dost podobné.
17OO kg/4OO ps málo rozhodně není (muj názor), pokud vše funguje jak má, na cestě těžko hledá konkurenci, na cyklostezce sice né, ale to nechme jiným zavodnikum.
Jinak souhlas stím, že když chceš auto pro radost, mělo by to být trojka, e39 je sice fajn možná kompromis, ale váha jde v zatáčkách dost znát, nehledě nato, že řízení pod V8 motorem stojí zaprd bohužel...
Náklady na M5, je to pořád dokola, záleží co koupíš, ale je třeba mít stále namyslí, že platiš servis něčeho, co bylo kdysi výjmečné a kurevsky drahé. Tím že je to staré, umirá dost věcí, jenže to ty nejsi kolikrát schopen odhadnout, co tě čeká, takže buď za rok projedeš benzín, olejové náplně, jedny gumy, ABS čidlo a tyčku řízení, nebo tě to tak zmasakruje, že zaplatíš 2 krát pořizovací cenu auta, ano i to umí... Tím že si to dnes spousta lidí neuvědomuje a když vidí auto na bazaru za pakatel, zvolají hurá a za půl roku je tam z5 v ještě žalostnějším stavu.
17OO kg/4OO ps málo rozhodně není (muj názor), pokud vše funguje jak má, na cestě těžko hledá konkurenci, na cyklostezce sice né, ale to nechme jiným zavodnikum.
Jinak souhlas stím, že když chceš auto pro radost, mělo by to být trojka, e39 je sice fajn možná kompromis, ale váha jde v zatáčkách dost znát, nehledě nato, že řízení pod V8 motorem stojí zaprd bohužel...
Náklady na M5, je to pořád dokola, záleží co koupíš, ale je třeba mít stále namyslí, že platiš servis něčeho, co bylo kdysi výjmečné a kurevsky drahé. Tím že je to staré, umirá dost věcí, jenže to ty nejsi kolikrát schopen odhadnout, co tě čeká, takže buď za rok projedeš benzín, olejové náplně, jedny gumy, ABS čidlo a tyčku řízení, nebo tě to tak zmasakruje, že zaplatíš 2 krát pořizovací cenu auta, ano i to umí... Tím že si to dnes spousta lidí neuvědomuje a když vidí auto na bazaru za pakatel, zvolají hurá a za půl roku je tam z5 v ještě žalostnějším stavu.
Syrup píše:Souhlas.
Osobne jsem za ten rok co jsem to Mko 34ku vlastnil (najel jsem 500km) uvazoval vlastne nad vyznamem toho auta. Na dalnici- ok, jede to 250, ale za 20l treba! To ten zminovany 4l to udela treba za 15? Nevim...
Na okresky je to tezka mrcha, na okruh- taky tezky.
Myslim ze rozhodne nejlepsi pomer ceny, vykonu a "fun faktoru" ma prave M3 e46........
A jel jsi někdy ve zdravý E39?
S62 je proti S36 úplně jiný zážitek. Měl jsem obě M5 a E34 mi pořád připadala slabá a líná, nad 4000rpm jela slušně, ale nic moc. Navíc nedotáčivá a nevzhledný interiér. V E39 diametrálně odlišný vjem výkonu, od 2000rpm tahala skvěle a díky krouťáku šlo plynem korigovat nedotáčivost mnohem líp. Celkově je to auto i dnes vnímáno váborně a v mnoha skupinových testech vč. Autocaru a EVO je E39 považována za nejlepší M5 vyjma F10. A hodně rychle se s ní dá jet i hluboko pod 20l. To je nějaký mýtus s tou spotřebou. Je to dvojitý vanos s krouťákem. Samozřejmě když ten krouťák z nějakého důvodu nemá - žere...
E46 M3 je možná lepší na drift a okruh, ale reálu působí mnohem slabším dojmem, navíc M5 je univerzálnější auto.
V reálu na mě působí slabším dojmem oproti sérii e39 m5 než e46 m3. To se mi na e39 m5 vždycky líbilo, že nevypadá
ale určitě je to věc názoru.
Rozhodně je praktická oproti e46, ale to z ní taky dělá né moc prodejný auto, na den to už nikdo nechce a na víkend si to moc bláznů neveme, to raději šáhnou po e46.

Rozhodně je praktická oproti e46, ale to z ní taky dělá né moc prodejný auto, na den to už nikdo nechce a na víkend si to moc bláznů neveme, to raději šáhnou po e46.
KOMA píše:V reálu na mě působí slabším dojmem oproti sérii e39 m5 než e46 m3. To se mi na e39 m5 vždycky líbilo, že nevypadáale určitě je to věc názoru.
Rozhodně je praktická oproti e46, ale to z ní taky dělá né moc prodejný auto, na den to už nikdo nechce a na víkend si to moc bláznů neveme, to raději šáhnou po e46.
Tím působením, jsem myslel za volantem a zaražením do sedačky samozřejmě...