
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
"velky" brzdy M3 E36 3.2
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
já teda teď jezdím DS 3000 , a jako vyhozený love to nejsou , jako brzdí to znatelně líp ... 14.4 chci testnout na okruhu . nevýhodou je že to strašně špiní kotouč , ale fakt strašně ... a ta špína není kompozit , ale brzdovej kotouč
takže mám tam kotouče 3týdny a jsou KO
3.2 kotouče stojí strašněj batoh lovů , ale výhodou je to plovoucí uložení 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no protoze to neni sroubovaci , nevím jak by se dalo na ty trny dalo dat jinak nez pri vyrobe tech trecich segmentů... pri koupi nejakych "velkych" brzd jsou vetsinou treci segmenty demontovatelný a daji se pak koupit "lepší" třebas od ap racing , ALE opět za baťoh 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
- LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Já mám najeto zatím tak 600km a taky drží, nicméně to píská jak kunda, pískání je ve stejné intenzitě,jako když na nádraží zastavuje vlak, stávám se ještě větším terčem očí kolemdoucích lidí. Už se mě i pár lidí zeptalo , jestli nemám na nové brzdy, kdyby tak tušily, že ty kotouče s deskama stály víc, než je jejich měsíční výplata.
Ale určitě to za to stojí, brzdí to opravdu dobře, ještě jsem nikdy ani nedával tvrdé brzdy,abych potřeboval prudce brzdit a že těch příležitostí už bylo.
Ale určitě to za to stojí, brzdí to opravdu dobře, ještě jsem nikdy ani nedával tvrdé brzdy,abych potřeboval prudce brzdit a že těch příležitostí už bylo.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 172
- Registrován: pon 30.01.2006 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, nechci zakládat nové téma, tak se poptám tady.. Mám E36 325i a zatím serii brzdy..Mám to auto na vyblbnutí na okruzích, takže jezdím na slickách..Vysoké mýto a krátké okruhy jsou celkem v pohodě, ale třeba už Most je bída po jednom kole.. Mám možnost tam dát brzdiče z E92 335i s origo kotoučema.. Tak by mě zajímalo, jaké zkušenosti má někdo s těmito brzdami z nového 3ky..A dále jestli nebudu mít problém s hl. brzdovym válcem, když ty brzdiče mají asi tak 2x větší pístky 

Ahoj kluci,
momentálně řešim upgrade brzd na M3 E36 3,2, tak sháním co nejvíc informací ohledně rozměrů...
Nemáte někdo zkušenost s kotoučema z E46 CSL 345mm + čtyřpíst Brembo pod 17" styl 39? To je asi nesmysl, co...?
Údajně 325mm z M3 E46 + čtyřpíst Brembo pod tyhle kola by měl jít...
Jde mi o to, že za každou cenu chci zachovat 17" origo kola.
Teď tak koukám, že zadní kotouče z M3 E46 mají 328mm
. No snad se mi tam se čtyřpíst Bermbo brzdičema vlezou....
Díky
momentálně řešim upgrade brzd na M3 E36 3,2, tak sháním co nejvíc informací ohledně rozměrů...
Nemáte někdo zkušenost s kotoučema z E46 CSL 345mm + čtyřpíst Brembo pod 17" styl 39? To je asi nesmysl, co...?
Údajně 325mm z M3 E46 + čtyřpíst Brembo pod tyhle kola by měl jít...
Jde mi o to, že za každou cenu chci zachovat 17" origo kola.
Teď tak koukám, že zadní kotouče z M3 E46 mají 328mm

Díky
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Při přestavbě na 345mm se už většinou používají šestipístky BMW performance nebo porsche/brembo
4pístek brembo je dělaný na kotouče od 290-305
po pěti vteřínách v googlu se dá najít to co potřebuješ
jeden klučina na e30.cz zkoušel 4 píst na ty 345 a to bylo fakt maličkatý
Pokud trváš na 4 pístku, tak jsou vyhledávaný z 996, který jsou asi největší 4 pístky
Druhá věc je jejich cena
Podstatný není až tak průměr, ale vzdálenost od kotouče po paprsek v nejužším míste je potřeba okolo 7cm - což při plochých 3er kotoučích jde dosáhnout většinou jen s podložkou
imho, občas není podstatný průměr kotouče, ale jeho síla (šířka) - čím více masa, tím více tepla pohltí.
4pístek brembo je dělaný na kotouče od 290-305
po pěti vteřínách v googlu se dá najít to co potřebuješ


jeden klučina na e30.cz zkoušel 4 píst na ty 345 a to bylo fakt maličkatý

Pokud trváš na 4 pístku, tak jsou vyhledávaný z 996, který jsou asi největší 4 pístky

Druhá věc je jejich cena

Podstatný není až tak průměr, ale vzdálenost od kotouče po paprsek v nejužším míste je potřeba okolo 7cm - což při plochých 3er kotoučích jde dosáhnout většinou jen s podložkou

imho, občas není podstatný průměr kotouče, ale jeho síla (šířka) - čím více masa, tím více tepla pohltí.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Super díky za reakci.
Samozřejmě po nikom nechci, aby za mě hledal na googlu....Akorát mě napdalo, když to tu téma je, že by někdo tenhle setup na autě už mohl mít.
Nicméně mám doma tyhle třmeny(996 352 421 a .... 422) a ty sem myslel, že dám na zadek + 328mm zadní kotouče z M3 E46
Na předek by se mi líbylo 325mm kotouče z M3 E46 + šestipístky Porsche, ale to mám obavy, že tam právě nedostanu....Porsche s těmahle třmenama, má průměr kotouče tak 380mm.
Cenově dostupný šestipístky Porsche jsou třeba tyhle, ale ty se mi zdaj hrozně veliký:
Ale ta fotka s těma Mperformance
To naznačuje, že by to mohlo jít 
Samozřejmě po nikom nechci, aby za mě hledal na googlu....Akorát mě napdalo, když to tu téma je, že by někdo tenhle setup na autě už mohl mít.
Nicméně mám doma tyhle třmeny(996 352 421 a .... 422) a ty sem myslel, že dám na zadek + 328mm zadní kotouče z M3 E46

Na předek by se mi líbylo 325mm kotouče z M3 E46 + šestipístky Porsche, ale to mám obavy, že tam právě nedostanu....Porsche s těmahle třmenama, má průměr kotouče tak 380mm.
Cenově dostupný šestipístky Porsche jsou třeba tyhle, ale ty se mi zdaj hrozně veliký:

Ale ta fotka s těma Mperformance


Jen pro zajímavost. M3 CSL kotouč (345mm) a 4píst Brembo ze 7er. Kola jsou Style 50 a je tam 23mm podložka.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... d144dd5753
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... d144dd5753
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Setup máš vymyšlený dobře
ty zadky z 996 bude teď kamarád dávat též na e46 kotouč do zadu, ty tam vychází sí myslím celkem pěkně
na 300mm.de je na e30tky používají i na 294mm kotouče
Tady ty nový panamery jsou dost hamatný a na můj vkus se mi ani nelíbí
fauvéčkáři používají na 350mm tenhle brzdič - je dostupnější a je jich celkem dost
http://auto.bazos.cz/inzerat/55798142/Brembo-6pist.php
Inzerát, pouze jako příklad
dají se sehnat levněji a nemusí to být takové vůně
Tady ten brzdič váží snad jenom 3,3kg bez desek - což je oproti origo jednopístku m3 5,2kg hezký na to jak je příšerně obrovskej
každopádně se ddostáváš do problému s koly ... kdybudeš muset koupit daleko více otevřená kola s paprsky až na krajích - BBS CH, CK, ATS DTC,DTM; OZ Ultreleggera atd...
Je to bohužel takové nevděčné, buď brzdy a nebo kola... věčný boj...
Proto jsem si koupil ATS DTC aby mohl být další projekt


ty zadky z 996 bude teď kamarád dávat též na e46 kotouč do zadu, ty tam vychází sí myslím celkem pěkně


Tady ty nový panamery jsou dost hamatný a na můj vkus se mi ani nelíbí

fauvéčkáři používají na 350mm tenhle brzdič - je dostupnější a je jich celkem dost

http://auto.bazos.cz/inzerat/55798142/Brembo-6pist.php
Inzerát, pouze jako příklad


Tady ten brzdič váží snad jenom 3,3kg bez desek - což je oproti origo jednopístku m3 5,2kg hezký na to jak je příšerně obrovskej

každopádně se ddostáváš do problému s koly ... kdybudeš muset koupit daleko více otevřená kola s paprsky až na krajích - BBS CH, CK, ATS DTC,DTM; OZ Ultreleggera atd...
Je to bohužel takové nevděčné, buď brzdy a nebo kola... věčný boj...
Proto jsem si koupil ATS DTC aby mohl být další projekt


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Je to vcelku koumání, tenhle setup je na e36 4.0 v8. Původně sem měl připravený BBS RC et 20, ale naprosto bez šance. V tomhle případě, je podložka nutná z důvodu, aby se brzdič vešel "do kola". Kola mají et 47 (pokud se nepletu), takže to bude furt na coupe vepředu ok.kovaljuk píše:A pak že to nepůjde![]()
Ale podložku pod kolo víc jak 15mm asi chtít nebudu, budu muset přesně změřit. Zas nechci aby lezli kola z blatníků.