Zdravím,
mám dotaz. Mám na e46 m3 CSL kola. Chtěl jsem se zeptat jak bych mohl dát velký podložky abych nemusel měnit šrouby. Chtěl Bych tak 3mm dopředu a 5 dozadu. Popř. 5mm dopředu a 1cm dozadu. Nebo to už je moc?
Někde jsem dokonce slyšel že podložky ničí podvozek, protože jsou na něj kladeny větší síly přes větší "páky", naopak někdo jinej mě řikal, že auto s podložkama lépe drží, protože má širší rozchod. Jak to je?
Tady přikládám foto současného stavu. Myslím že by to chtělo trochu vylézt.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Jinak tímhle vám asi taky představuju moje BMW. Je to 2003 CarbonSchwarz 6MT, velká Navi a H/K. Je po prvním majitely (velkej pásek) a je v super stavu.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M3 e46 podložky
ahoj,
takhle slabými podložkami se nemá cenu ani zabývat , rozdíl nepoznáš
pokud by si napsal kde máš jaké gumy a kde máš jak široké kola a jaké máš ET jsme schonpni vymyslet co kam dát, dá se říct.
u 10ti mm už to význam má ale nebudeš mít na podložce středící límec , nejde to kostrukčně řešit ,
podložky se sílou 12mm už límec mají , je ale za potřebí přikoupit i šrouby , zabývám se tímto už nějaký pátek.
z fotky není moc dobře vidět kolik by tam ještě šlo dát
po instalaci podložek je auto samozřejmě stabilnější v zatáčkách ale nervoznější na nerovné vozovce , zejména s použitím sportovních tlumičů a extra tvrdých pružin.
když tak SZ
takhle slabými podložkami se nemá cenu ani zabývat , rozdíl nepoznáš
pokud by si napsal kde máš jaké gumy a kde máš jak široké kola a jaké máš ET jsme schonpni vymyslet co kam dát, dá se říct.
u 10ti mm už to význam má ale nebudeš mít na podložce středící límec , nejde to kostrukčně řešit ,
podložky se sílou 12mm už límec mají , je ale za potřebí přikoupit i šrouby , zabývám se tímto už nějaký pátek.
z fotky není moc dobře vidět kolik by tam ještě šlo dát
po instalaci podložek je auto samozřejmě stabilnější v zatáčkách ale nervoznější na nerovné vozovce , zejména s použitím sportovních tlumičů a extra tvrdých pružin.
když tak SZ
Pneu jsou 265/30/19 a myslim 235/35/19 ET kol nevím, ale jsou to origo CSL. Nevim co jsou límce na podložkách??? Jinak ty podložky chci spíš menší, jde mě spíš o vzhled a nechci to přehánět. Ve velmi brzké době plánuju koni/eibach což je setup použitelej na silnici a občas na track, jsou víc userfriendly než normální coilovers. A snížené asi 1cm. Chtěl bych opravdu asi minimum možné.
Limcem mysli stredici nakruzek, aby jsi mel vystredena kola tak jako ted pres naboj (jak das tenke podlozky, zmizi ten vodici "stred" kam nasazujes kolo), bez nej to bude hazet, kor na aute typu M3.
Jinak chvalim kombinaci Koni/Eibach, mel jsem na e36 M3 a za me pecka, komfortnejsi na D1, pritom pevnejsi v zatackach a celkove lepsi pocit z auta.
Ted mam na 5ce Bilstein B8/Eibach a tragedie, tak si nenabehni, kdyz Koni nebudou zrovna skladem jako ja a radsi na ne pockej
Jinak chvalim kombinaci Koni/Eibach, mel jsem na e36 M3 a za me pecka, komfortnejsi na D1, pritom pevnejsi v zatackach a celkove lepsi pocit z auta.
Ted mam na 5ce Bilstein B8/Eibach a tragedie, tak si nenabehni, kdyz Koni nebudou zrovna skladem jako ja a radsi na ne pockej

“Ability is what you're capable of doing.”
Ještě zvažuju druhou možnost, HR coiiovers, HR stabíky, HR podložky, komplet powerflex a na m3forum.net hodně kladně píšou o Turner motorsport reinforcement kit, kterej by měl zesílit celé šasi.
http://www.turnermotorsport.com/p-1372- ... ckage.aspx
Některej lidem na M3 e46 se prej stalo, že se jim vyrvalo vzadu zavěšení, hlavně těm co foukaj turbo nebo kompresor. Tenhle kit by tomu měl zamezit.
Pokud má někdo zkušenost s něčím jiným, tak dejte info, podvozek bych chtěl udělat do zimy.
A musim ještě dělat brzdy, kotouče i desky, Bezouška mě doporučuje dát vše sériové a jen dát DS2500. Já jsem přemýšlel nad tímhle: http://www.modbargains.com/ModBargains- ... rilled.htm
Jen mě opravte prosím, sériové kotouče jsou jednodílné, neplovoucí? Jinak kdyby měl někdo jinej nápad na brzdy tak by mě to zajímalo, ale BBK dělat asi nechci, to je fakt hodně peněz.
Jinak vejfuk asi Rogue engineering El diablo, dělají i sec. 1 (rasp pipe) a sec. 2 (x-pipe) bez katů. Druhá možnost ještě Status gruppe. El diablo se mě libí víc protože má koncovku 80 mm vs 74. Obě přidávají výkon (ne moc) a snižujou váhu (komplet výfuk až 40 kg).
http://www.rogueengineering.com/mm5/mer ... E_EX_E46M3
http://www.statusgruppe.com/collections/all
Jinak tady ještě dvě videa stříhal to kamarád co točí videa ale ne o autech. Jedno je driftování na Strahově a druhý je M3 e46 vs audi S5 4.2 v8.
Byli jsme hodně překvapený jak S5 ztrácela, přesto že to byl manuál a narozdíl od nás v tom seděl sám.
http://www.youtube.com/watch?v=iG2nlaHQoZw
Drifty strahov:
http://www.youtube.com/watch?v=sdTtl5QOz2E
http://www.turnermotorsport.com/p-1372- ... ckage.aspx
Některej lidem na M3 e46 se prej stalo, že se jim vyrvalo vzadu zavěšení, hlavně těm co foukaj turbo nebo kompresor. Tenhle kit by tomu měl zamezit.
Pokud má někdo zkušenost s něčím jiným, tak dejte info, podvozek bych chtěl udělat do zimy.
A musim ještě dělat brzdy, kotouče i desky, Bezouška mě doporučuje dát vše sériové a jen dát DS2500. Já jsem přemýšlel nad tímhle: http://www.modbargains.com/ModBargains- ... rilled.htm
Jen mě opravte prosím, sériové kotouče jsou jednodílné, neplovoucí? Jinak kdyby měl někdo jinej nápad na brzdy tak by mě to zajímalo, ale BBK dělat asi nechci, to je fakt hodně peněz.
Jinak vejfuk asi Rogue engineering El diablo, dělají i sec. 1 (rasp pipe) a sec. 2 (x-pipe) bez katů. Druhá možnost ještě Status gruppe. El diablo se mě libí víc protože má koncovku 80 mm vs 74. Obě přidávají výkon (ne moc) a snižujou váhu (komplet výfuk až 40 kg).
http://www.rogueengineering.com/mm5/mer ... E_EX_E46M3
http://www.statusgruppe.com/collections/all
Jinak tady ještě dvě videa stříhal to kamarád co točí videa ale ne o autech. Jedno je driftování na Strahově a druhý je M3 e46 vs audi S5 4.2 v8.
Byli jsme hodně překvapený jak S5 ztrácela, přesto že to byl manuál a narozdíl od nás v tom seděl sám.
http://www.youtube.com/watch?v=iG2nlaHQoZw
Drifty strahov:
http://www.youtube.com/watch?v=sdTtl5QOz2E
Ještě zvažuju druhou možnost, HR coiiovers, HR stabíky, HR podložky, komplet powerflex a na m3forum.net hodně kladně píšou o Turner motorsport reinforcement kit, kterej by měl zesílit celé šasi.
http://www.turnermotorsport.com/p-1372- ... ckage.aspx
Některej lidem na M3 e46 se prej stalo, že se jim vyrvalo vzadu zavěšení, hlavně těm co foukaj turbo nebo kompresor. Tenhle kit by tomu měl zamezit.
Pokud má někdo zkušenost s něčím jiným, tak dejte info, podvozek bych chtěl udělat do zimy.
A musim ještě dělat brzdy, kotouče i desky, Bezouška mě doporučuje dát vše sériové a jen dát DS2500. Já jsem přemýšlel nad tímhle: http://www.modbargains.com/ModBargains- ... rilled.htm
Jen mě opravte prosím, sériové kotouče jsou jednodílné, neplovoucí? Jinak kdyby měl někdo jinej nápad na brzdy tak by mě to zajímalo, ale BBK dělat asi nechci, to je fakt hodně peněz.
Jinak vejfuk asi Rogue engineering El diablo, dělají i sec. 1 (rasp pipe) a sec. 2 (x-pipe) bez katů. Druhá možnost ještě Status gruppe. El diablo se mě libí víc protože má koncovku 80 mm vs 74. Obě přidávají výkon (ne moc) a snižujou váhu (komplet výfuk až 40 kg).
Jinak tady ještě dvě videa stříhal to kamarád co točí videa ale ne o autech. Jedno je driftování na Strahově a druhý je M3 e46 vs audi S5 4.2 v8.
Byli jsme hodně překvapený jak S5 ztrácela, přesto že to byl manuál a narozdíl od nás v tom seděl sám.
http://www.youtube.com/watch?v=iG2nlaHQoZw
Drifty strahov:
http://www.youtube.com/watch?v=sdTtl5QOz2E
http://www.turnermotorsport.com/p-1372- ... ckage.aspx
Některej lidem na M3 e46 se prej stalo, že se jim vyrvalo vzadu zavěšení, hlavně těm co foukaj turbo nebo kompresor. Tenhle kit by tomu měl zamezit.
Pokud má někdo zkušenost s něčím jiným, tak dejte info, podvozek bych chtěl udělat do zimy.
A musim ještě dělat brzdy, kotouče i desky, Bezouška mě doporučuje dát vše sériové a jen dát DS2500. Já jsem přemýšlel nad tímhle: http://www.modbargains.com/ModBargains- ... rilled.htm
Jen mě opravte prosím, sériové kotouče jsou jednodílné, neplovoucí? Jinak kdyby měl někdo jinej nápad na brzdy tak by mě to zajímalo, ale BBK dělat asi nechci, to je fakt hodně peněz.
Jinak vejfuk asi Rogue engineering El diablo, dělají i sec. 1 (rasp pipe) a sec. 2 (x-pipe) bez katů. Druhá možnost ještě Status gruppe. El diablo se mě libí víc protože má koncovku 80 mm vs 74. Obě přidávají výkon (ne moc) a snižujou váhu (komplet výfuk až 40 kg).
Jinak tady ještě dvě videa stříhal to kamarád co točí videa ale ne o autech. Jedno je driftování na Strahově a druhý je M3 e46 vs audi S5 4.2 v8.
Byli jsme hodně překvapený jak S5 ztrácela, přesto že to byl manuál a narozdíl od nás v tom seděl sám.
http://www.youtube.com/watch?v=iG2nlaHQoZw
Drifty strahov:
http://www.youtube.com/watch?v=sdTtl5QOz2E